Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!  (Luettu 28191 kertaa)

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #180 : Syyskuu 23, 2021, 16:28:32 »
Tuo pökrääminen voi myös olla ihan vaan jännityksestä/piikki pelosta. Kuuntelin kun piikin jälkeen viereisessä loosissa henkilö meinasi pyörtyä jo siihen kun koitti nousta ylös. Sanoikin sitten että johtuu siitä kun pelkää piikkejä ja jännitti ihan hirveästi.
Mietin siinä että pisteet todellakin siitä ettei kuitenkaan skipannut noita piikkejä, vaikka hänelle itse piikittäminen ei ollut helppo kokemus.

Mä jotenkin ymmärrän, vaikken ole piikkipelkoinen. Oon käynyt nyt viimeisten 3kk sisällä molemmissa koronarokotuksissa ja hain myös tbe-, eli punkkirokotteet samoihin aikoihin. Ihan joka rokotuksen jälkeen kotiin ajaessa huimasi niin helkutisti että ajelin pikkuteitä jos tarvii pysähtyä :D Taatusti vaan psyykkeestä kiinni, kun ajattelin ehkä jossain alitajunnassa että nyt tulee jotain, etenkin kun en kiltisti jäänyt pitkään istuu ja odottelee. Mutta ei tullut mitään mistään, käsi kipeenä vajaa vuorokauden molempien koronapiikkien jälkeen.

Edesvastuutonta lähteä ajamaan autolla, jos ei ole edes ajokunnossa.

En kokenut etteikö ois ollut ajokunnossa, mutta huimasi se ajatus kai että jos jotain tulee. Turha tuo sun kommentti.

Nimenomaan sen takia se 15-20min odotus on että nähdään tuleeko pyörtymistä. Pyörtyminen tapahtuu niin nopeaan, että ei autolla sivuun aja.

Turha sinun on puolestella, jos olet kolme kertaa lähtenyt heti ajamaan. Vieläpä tietoisesti kun kirjoitat, että huimannut joka kerta.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #181 : Syyskuu 24, 2021, 16:10:55 »
sait koronarokotteen keskiviikkona, etkä ole vielä kuollut... hurjaa!

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #182 : Lokakuu 14, 2021, 22:42:04 »
Juhlallinen aloitus - tarkistin, että aiheesta ei ole ketjua olemassa.

Tällä saitilla ei ole kovin paljoa koronasta keskusteltu ja ihan ymmärrettäväähän se on... Kuka haluaisi pilata päivänsä aiheella, joka näytti pitkään merkityksettömältä...

Itse olin - ja olen edelleeen - koronakriittinen. En usko höpöhöpöjuttuihin. Ainoa ihminen johon maailmassa luotan - minä itse. Seuraavaksi tulee oma äitini. Sen jälkeen tulee Nordea-pankki. Se kertonee luottamuksestani valitettavasti teihin muihin ihmisiin mukaanlukien kaikki sisarukseni ja sukulaiseni. Teistä muista puhumattakaan...

Appiukkoehdokas makaa tällä hetkellä hengityskoneessa. Naisystäväni on ilmiselvästi sairastunut koronaan, vaikkakin on Phizer-tuplarokotettu - kuten minäkin olen.
Naisystäväni on ymmärrettävästi paniikissa, koska isänsä on huonossa kunnossa...

Harmi, ettei minusta tullut tehohoidon lääkäriä, koska vasta myöhemmällä iällä ymmärsin, että se olisi ollut mun juttu... olen nähnyt elämässäni riittävän paljon, että
pystyn toimimaan tilanteessa kuin tilanteessa tehokkaasti ja järkevästi.


Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #183 : Lokakuu 14, 2021, 23:03:13 »
Aihe on mitä on - kaikki koronaan liittyvä on sallittu...  :drinking: :weightlifting: :sheep:

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #184 : Lokakuu 14, 2021, 23:04:06 »
On siitä isosta koosta täällä juttua useissa ketjuissa, jos viitsii lukea…

Itsekin olen koronakriitinen, siksi hain rokotepiikit heti kun sain. Muutamat kaverit on taudin sairastaneet ja olleet tosi kipeitä, eivät sentään hengityskoneessa.

Rokotekriittinen en ole, paitsi siinä suhteessa, että jossain intternetissä luvattiin, että omassa päässä alkais toi 5G toimia, kun ottaa piikin. No paskan möivät, koen tulleeni huijatuksi. 4G:llä edelleen pitää tulla toimeen, sekin tulee mobiililaitteen kautta eikä päässä soi kuin korkeintaan Wanha suomalaisten poikain vitutuslaulu ::)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2021, 23:08:40 kirjoittanut Vellinkuivaaja »

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #185 : Lokakuu 14, 2021, 23:20:12 »
Itse hain koronapiikit naisen kanssa vasta tänä vuonna matkustamisen helpottamiseksi - ensimmäinen kesäkuun lopussa ja toinen siitä säännön mukaan. Jännä ettei "saatu" koronaa missään vaiheessa aikaisemmin :D

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #186 : Lokakuu 14, 2021, 23:33:14 »
Itse pidin sellaiset 1,5 vuotta taukoa maksullisten seksipalveluiden käytöstä, kun koronapandemia levisi Suomeen keväällä 2020. Ihanista ihanin vakkarikin pisti korkkarit naulaan ja keskittyi näinä aikoina erityisen arvokkaaseen pääduuniinsa.

Nyt oon taas jokusen kerran maksupalveluihin uskaltautunut, tosin kysyn rokotteesta, jos ei siitä ole mainintaa ilmoituksessa. Ilahduttavan monilla on, toivottavasti ei ole fuulaa kellään.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2021, 23:36:21 kirjoittanut Vellinkuivaaja »

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #187 : Lokakuu 14, 2021, 23:44:41 »
Ei ollut tosiaan tarkoitus pelotella ketään. Harva tästä taudista sairaalaan joutuu. Sen voi sanoa että rokote on nyt testattu isolla joukolla, että loput voi ottaa ilman riskiä.

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #188 : Lokakuu 14, 2021, 23:51:19 »
Vaikka ei joutuisi sairaalaan, monille jää pitkäaikaisia ongelmia. N. 25-v. kaverilleni jäi pitkäaikainen / pysyvä keuhkovaurio, vaikka ei sairaalassa ollutkaan. Itse en noin viiskymppisenä viitsisi edes tuuriani kokeilla. Ja todellakin, rokotteet on nyt muutamalla miljardilla ihmisellä testattu ja sivuvaikutuksia aiheuttaneet valmisteet vedetty ehkä turhankin herkästi pois markkinoilta. Jäljelle jääneet aineet on takuuturvallisia.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #189 : Lokakuu 16, 2021, 07:16:13 »
Se on toki hyvä aina kustakin riippuen puntaroida tarkkaan, ottaako rokotetta vai ei. Jos ei ota, joutuu tekemään "hieman" enemmän duunia ettei tartu ja jotta saa matkustaa minne huvittaa, vaikka olisi rokotetarkastusohjelmat turistejakin ajatellen (eli että jokaisen olisi otettava rokote). Toki näitähän tiettyjä rajoitteita, kuten em., onneksi pystyy aina kiertämäänkin, mitä olen jostakin ns. "dark-webin" puolelta sivuja vilkaissut sattumalta joskus ohimennen.

Jos ei ota yhtäkään rokotetta (eli toisin ajatellen) ja jos on ikääkin kertynyt ne eläkkeet vähintään sekä jos kuuluu lähisukuuni (esim. se joka jonkun synnytti), niin sitten en lähde ottamaan riskiä enkä tapaamaan, kunnes koronan suurin levinneisyys on pienentynyt riittävän pieneen murto-osaan. Tämä lienee ennakoitua pläänimistä. Rokottamattomat luonnollisestikin ovat saattaneet jo nyt nähdä vähitellen senkin, etteivät niin monet vieraat, tutut tai kaikki läheisetkään ehkä ole kiinnostuneita levinneisyyden hyökyaaltojen vallitessa tapaamaan rokottamattomia tovereita, vaikka jotkut toki uskaltavat eikä siinäkään mitään.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #190 : Tammikuu 27, 2022, 02:28:46 »
Jo kolmas piikki saatu.  :)
Olkapää oli taas kipeä, mutta muuten oli ihan ok olo.
Tällä kertaa tuli sit Modernaa, ja piikityspaikkakin vaihtui Messukeskukseen. Siellä homma sujui todella ripeästi, joten pk-seutulaisille voi suositella tuota pistettä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #191 : Tammikuu 27, 2022, 05:03:09 »
^ Hep! - Täältä kanssa ääni Messukeskukselle ripeästä toiminnasta 👍 !

Poissa Elli

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 32
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #192 : Tammikuu 27, 2022, 20:25:02 »
Minun luokseni ovat tervetulleita niin rokotetut kuin rokottamattomatkin. Niin alas en vaivu, että alkaisin tuomitsemaan ketään henkilökohtaisten valintojen perusteella, eikä niin pitäisi kenenkään muunkaan tehdä. Luotan siihen että aikuiset ihmiset osaavat tehdä itseään koskevia päätöksiä.
Lady Succubus - Yön häiritsijätär

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #193 : Tammikuu 27, 2022, 21:18:41 »
Minä sain kolmannen piikkini jo joulukuun alussa. Ekasta oli pistokohta arkana noin vuorokauden, kahdesta muusta ei tullu senkään vertaa oireita.

Minä myös tapaan sekä rokotettuja että rokottamattomia. Luotan ihmisten maalaisjärkeen, että oireisena ei tapaamiseen tulla. 😊 Eiköhän me jokainen jossain vaiheessa tuo tauti saada. Toivoa sopii, että se on mahdollisimman lieväoireinen ja lyhytkestoinen itse kullakin.
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #194 : Tammikuu 27, 2022, 22:51:28 »
Kolmas mikrosiru saatu! Nyt pystyn vastaamaan viesteihin entistä tehokkaammin😌

Onneksi ajan pystyy varaamaan ilman, että asiakkaalla on uusinta mallia!
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #195 : Tammikuu 27, 2022, 23:10:53 »
Täälläkin saatu 3. piikki vajaa 2 viikkoa sitten :) Asiakkaiden rokotusten tai niiden puuttumisen perään en kysele, pääasia että tapaamiseen tullaan täysin terveenä :)

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #196 : Tammikuu 27, 2022, 23:42:03 »
Kolmas piikki täälläkin saatu reilu viikko sitten. Kiitos tiede :inlove:
Selvisin myös tosi vähillä oireilla jokaisella kerralla. Pistokohtaa pikkuisen jomotti about vuorokauden ajan, ei muuta.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #197 : Tammikuu 28, 2022, 00:05:57 »
Täälläkin kolmes piikki saatu ja kännykän voi myydä tori.netissä turhana välineenä. Kommunikointi hoituu omilla 5g ominaisuuksilla vastedes.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #198 : Tammikuu 28, 2022, 00:10:14 »
Mulla ei edelleenkään toimi se luvattu 5G, vaikka kolmannesta rokotteesta on jo pari viikkoa. Paskan möivät mokomat mulukut.

Vai onko se niin, että kolmen piikin jälkeen toimii 3G ja vasta viiden piikin jälkeen 5G?  ;D :headphones:

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6789
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #199 : Tammikuu 28, 2022, 00:15:42 »
Se intialainen otti 11-rokotetta - no ainakin Sirut on tallella

Eipä noista mitään oireita ole tullut, kuitenkin Suomen verran porukkaa kuollut.
Varmaan tuossa ei ole lähellekään oikeat lukemat, eli kuolleita on reilusti enemmän.

Päätöshän on oma, kuten elämässä muutenkin - ja kohta varmaan pillerit kehiin rokotteen sijasta.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 30 )