Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ms Amber  (Luettu 4013 kertaa)

Poissa jussi88

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Ms Amber
« : Maaliskuu 12, 2021, 12:26:13 »
Onko kellään kokemuksia nuoresta dominasta Ms Amberista?

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ms Amber
« Vastaus #1 : Maaliskuu 12, 2021, 13:41:59 »
Tarkoitatkohan samaa, joka ainakin Hot Girlsissä on tarjonnut hierontaa ja SM/fetissijuttuja? Hänellä muutama vuosi sitten kävin hieronnassa ja oikein hyvät kokemukset jäi itse tästä kissamaisesta Amberista, vaikkakin olin itse ihan alkutekijöissä näissä touhuissa silloin. En siis aloittelijana hoksannut varautua rahallisesti kuin pelkällä liikkeen pienellä hierontamaksulla ja minun pitikin kipaista kesken kaiken automaatille hakemaan lisää, että saatiin kaikki asiat toteutettua.. Puhelimessakaan ei niistä lisäpalveluiden hinnoista maininnut mitään.

Mieluiten kävisin uudestaan, jos hän tarjoaisi pelästään yksityisiä palveluita yksityisasunnossa.. Hävettää mennä kaikkien näkyvillä olevaan liikkeeseen.

Poissa jussi88

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ms Amber
« Vastaus #2 : Maaliskuu 13, 2021, 08:49:25 »
Uskoisin että samasta Amberista on kyse.

Ilmoitteli joku aika sitten Mikkelissä ja käsittääkseni llisi ottanut vastaan yksityisasunnossa. Nyt hetkeen ei ole ilmoitusta naapurissa ollut...

Liekö korona säikäyttänyt? Harmi kun ei tullut käytyä kokeilemassa

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ms Amber
« Vastaus #3 : Syyskuu 14, 2022, 15:45:21 »
Tarkoitatkohan samaa, joka ainakin Hot Girlsissä on tarjonnut hierontaa ja SM/fetissijuttuja? Hänellä muutama vuosi sitten kävin hieronnassa ja oikein hyvät kokemukset jäi itse tästä kissamaisesta Amberista, vaikkakin olin itse ihan alkutekijöissä näissä touhuissa silloin. En siis aloittelijana hoksannut varautua rahallisesti kuin pelkällä liikkeen pienellä hierontamaksulla ja minun pitikin kipaista kesken kaiken automaatille hakemaan lisää, että saatiin kaikki asiat toteutettua.. Puhelimessakaan ei niistä lisäpalveluiden hinnoista maininnut mitään.

Mieluiten kävisin uudestaan, jos hän tarjoaisi pelästään yksityisiä palveluita yksityisasunnossa.. Hävettää mennä kaikkien näkyvillä olevaan liikkeeseen.
Tän hetkisestä tilanteesta en ole ihan varma mitä palveluita on saatavilla mutta ainakin jossain vaiheessa teki sessioita myös yksityisasunnoissa. Ollaan joskus tarjottu palveluita kimpassakin kun kierreltiin eri kaupungeissa.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ms Amber
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2022, 11:02:36 »
Kiitos tiedosta. Ilmoituksia en häneltä ole bongannut viime aikoina mistään.

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ms Amber
« Vastaus #5 : Syyskuu 15, 2022, 19:03:01 »
Olin eilen yhteydessä Amberiin. Sanoi tekevänsä sessioita edelleen ja sain luvan antaa hänen numeronsa sulle. Laitan sen sulle yv:llä.

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ms Amber
« Vastaus #6 : Marraskuu 09, 2022, 00:28:50 »
Tehdään Amberin kanssa nyt myös yhteissessioita :stiletto: :whipping:

Poissa jussi88

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ms Amber
« Vastaus #7 : Marraskuu 13, 2022, 06:29:52 »
Missäs kaupungissa Amber oikein vaikuttaa?

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ms Amber
« Vastaus #8 : Marraskuu 13, 2022, 23:48:40 »
Missäs kaupungissa Amber oikein vaikuttaa?
Mikkelissä.
 
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2022, 04:57:05 kirjoittanut Mummo »