Miksi moderointi sallii moneen kertaan bannatun häirikön palata uudella nikillään "kirjoittajaksi"?
Näitä on varmasti muitakin - esim. 3 Oululaiset ...inisijää voisi kaikki potkia pihalle. Eiköhän jokaisella ole ainakin yhdet bannit.
Uutiset:
HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla
Miksi moderointi sallii moneen kertaan bannatun häirikön palata uudella nikillään "kirjoittajaksi"?
Miksi moderointi sallii moneen kertaan bannatun häirikön palata uudella nikillään "kirjoittajaksi"?Mieti sitä DeeDee
Voi IsäKissanVittu sentään. Oletko sä saatana noin sekaisin.
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Olisi ihan mielenkiintoista nähdä forkan bpr tilastoja, sekä painelijoiden osalta että kenestä on huomautettu.
Liftin kanssa voitaisiin olla aika korkealla jälkimmäisessä tilastossa. Eiköhän sitä kohta taas tavata nahkurin orsilla. Tästäkin viestistä varmaan napsahtaa muutama bonuspiste.
^ Kaikki tulee nyt muuttumaan. Meikäläinen vetää viimeisillä höyryillä sananvapauteni puolesta. Se tehtiin mulle selväksi.
Eli mä en voi kuin pelailla ja ottaa paskahousutaktiikan. Minä runkkaan bpr nappia. Ja voi pojat, siinä minusta tulee foorumin tehokkain tämän minä lupaan.
Juuri nyt aloitan aamukierrokseni ja tarkastan jokaisen kirjoituksen. Auta armias jos jossain lukee esim persu tai maga trolli= SATA SALAMAA ISKEE TULTA JA BPR NAPPI RÄJÄHTÄÄ!!!! ET SAA ARMOA MULTA KULTA, EI MITÄÄN JÄLJELLE JÄÄ
Kun moderointi perustuu pääasiassa bpr:iin eikä niihin liittyvää viestikokonaisuutta ja niitä koskevien viestien edeltävää sananvaihtoa tutkita, niin se ei voi täyttää tarkoitustaan. Monesti hyökkäävään viestin erimielinen, mutta asiallinen ja perusteleva viesti poistetaan.