Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moderointi  (Luettu 77220 kertaa)

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Moderointi
« Vastaus #400 : Joulukuu 13, 2021, 23:23:06 »
Kyllä se poliisin yhteydenotto tulee pian. Trust me. Niin se on tullut kaikille foorumeille ja saiteille jotka eivät ole välittömästi pyynnöstäni poistaneet minua koskevia keskusteluja. Muutaman kerran olen sopinut kunniaani loukanneen henkilön kanssa itse loukkaukset (esim eräs nainen kutsui minua huoraksi julkisesti ja juttu oli jo menossa käräjille), että kyllä nää keissit etenee.

Tässä linkki poliisille myös muita saitin käyttäjiä varten. Somessa ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa. Eikä kukaan ole julkkis siksi että on hyvännäköinen tai muuten vain seurattu. Minä olen yksityishenkilö. En julkkis.

Tästä ketjusta on otettu kuvakaappaukset ja tulen vaatimaan rangaistusta moderaattoreille sekä minusta tänne kirjoittaneille. Henkilöllisyydet saadaan kyllä helposti nykyteknisin keinoin selville. Todennäköisesti poliisi tulee sulkemaan saitin.

https://poliisi.fi/some
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2021, 23:25:32 kirjoittanut Saila Slioor »

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #401 : Joulukuu 13, 2021, 23:40:01 »
Kyllä se poliisin yhteydenotto tulee pian. Trust me. Niin se on tullut kaikille foorumeille ja saiteille jotka eivät ole välittömästi pyynnöstäni poistaneet minua koskevia keskusteluja. Muutaman kerran olen sopinut kunniaani loukanneen henkilön kanssa itse loukkaukset (esim eräs nainen kutsui minua huoraksi julkisesti ja juttu oli jo menossa käräjille), että kyllä nää keissit etenee.

Tässä linkki poliisille myös muita saitin käyttäjiä varten. Somessa ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa. Eikä kukaan ole julkkis siksi että on hyvännäköinen tai muuten vain seurattu. Minä olen yksityishenkilö. En julkkis.

Tästä ketjusta on otettu kuvakaappaukset ja tulen vaatimaan rangaistusta moderaattoreille sekä minusta tänne kirjoittaneille. Henkilöllisyydet saadaan kyllä helposti nykyteknisin keinoin selville. Todennäköisesti poliisi tulee sulkemaan saitin.

https://poliisi.fi/some

Anteeksi Temppuli kun sanoin, että olet sekaisin. Et sä oo, tää muija on

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Moderointi
« Vastaus #402 : Joulukuu 14, 2021, 21:21:56 »
Ja sitten odotellaan.. Yleensä näitä kunnianloukkausasioita on lähdetty tutkimaan hyvin nopeasti. Poliisi monesti varoittaa tekijää/tekijöitä ja jos se ei auta niin sitten lähdetään käräjille.

"Rikoksen kohde / tyyppi

Tietoverkon / Internetin kautta tehty rikos

Selostus rikoksesta ja tapahtumasta

Kunnianloukkaus. Minusta on entisellä nimelläni kirjoitettu useita keskusteluketjuja saitille eikä modetaattori suostu niitä poistamaan useista pyynnöistäni huolimatta joten vaadin rangaistusta sekä kirjoittajille että moderaattoreille. Osa viesteistä on selkeästi exäni kirjoituksia."

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #403 : Joulukuu 14, 2021, 21:34:49 »
eikä modetaattori suostu niitä poistamaan

Inhottava lurjus modetaattori!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2021, 21:37:59 kirjoittanut juhalin »

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #404 : Joulukuu 14, 2021, 21:43:46 »
"Ennen kuin rikosta aletaan tutkia, poliisi arvioi, onko syytä epäillä, että on tapahtunut rikos. Kaikki ilmoitut rikokset eivät johda esitutkinnan aloittamiseen. Ilmoituksessa voi olla kyse esimerkiksi yksityisoikeudellisesta riita-asiasta tai muusta asiasta, joka ei ole rikos."


Poissa Reynhard Kaltenbrunner

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #405 : Joulukuu 16, 2021, 08:33:50 »
Mustakin Saila on tosi jees. Ei tänne jepareita kyllä tuu saittia sulkemaan mutta kyllä Sailallakin on pointti.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #406 : Joulukuu 16, 2021, 08:39:02 »
Pitäisköhän meidän muidenkin perustaa muutama apunicki ja lähteä mukaan hassutteluun?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moderointi
« Vastaus #407 : Joulukuu 16, 2021, 10:06:37 »
^Ei kannata vajota niiden tasolle, jotka apunickejä käyttävät. Niillä on elämässä sen verran ongelmia, ettei meikäläiset sitä pysty ymmärtämään.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Reynhard Kaltenbrunner

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #408 : Joulukuu 16, 2021, 10:11:30 »
Miks mua aina epäillään apunikiks? Eikä mulla nyt ainakaan omasta mielestä oo niin kauheita ongelmia omassa elämässä.
Mites lienee herrojen laita?

Poissa DevilsAdvocate

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #409 : Joulukuu 16, 2021, 10:12:02 »
Scusi?
 8)

Mullakaan ei ole kun tämä yksi nimimerkki.
🐽

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moderointi
« Vastaus #410 : Joulukuu 16, 2021, 10:14:18 »
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa DevilsAdvocate

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #411 : Joulukuu 16, 2021, 10:15:37 »
🐽

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moderointi
« Vastaus #412 : Tammikuu 01, 2022, 23:48:55 »
Täällä nykyään sensuroidaan sanoja. Onhan tuo nyt vähän noloa että laiskuuttaan lähdetään sanoja kieltämään.

Loputon suo, kyllähän teme keksii halventaville sanoille kiertoilmaisut...
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #413 : Tammikuu 16, 2022, 00:45:19 »
Täällä nykyään sensuroidaan sanoja. Onhan tuo nyt vähän noloa että laiskuuttaan lähdetään sanoja kieltämään.

Loputon suo, kyllähän teme keksii halventaville sanoille kiertoilmaisut...
....sekä Lifti. Koska nää saatanan runkkarit, apinat ja kakarat ei minua hiljennä. Tuu veli kahville kun kerkeät ja kerro mitä nää ipanat on ryssineet kuukauden ajan.
#sananvapaus

Mustakin Saila on tosi jees
Isot kyrvät on aino tosi jees.
#penaisnewsailajosniinsanoo
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2022, 00:47:42 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moderointi
« Vastaus #414 : Tammikuu 25, 2022, 11:05:47 »
Multinikkeilijöitä näyttää täälläkin riittävän. Vanhalla sivustolla mode lisäsi muut nikit allekirjoitukseen tyyliin: Kirjoittelen myös nikeillä: Aaa, Bbb ja Ccc.

Tämä olisi hyvä käytäntö myös täällä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #415 : Tammikuu 25, 2022, 11:10:36 »
Multinikkeilijöitä näyttää täälläkin riittävän. Vanhalla sivustolla mode lisäsi muut nikit allekirjoitukseen tyyliin: Kirjoittelen myös nikeillä: Aaa, Bbb ja Ccc.

Tämä olisi hyvä käytäntö myös täällä.
Kannatetaan. Tästä multinikkeilystä on tosiaan tullut...masentavaa katsottavaa. Pitäisikö kansalle vihdoin antaa ääni. Tuskin.
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moderointi
« Vastaus #416 : Tammikuu 25, 2022, 11:13:21 »
nykyjään kun laitteet on halpoja ja prepaidin saa vitosella, multi nickkien estäminen on lähes

mahdotonta . jos haluaisi pankkitunnistus toki vähentäisi niitä.
kysyvälle vastataan

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #417 : Tammikuu 25, 2022, 13:11:28 »
Luulen, että täällä ei ole tavismoderaattoreila oikeuksia tarpeeksi jotta multinikkeilijät saataisiin kuriin. Tai sitten on mutta niille ei haluta tehdä mitään. Viimeksi mainittua tukee, ettei tiedettyjä multikkejä saa nimetä. Joka tapauksessa tämä on huvittava tilanne niiden suhteen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #418 : Tammikuu 25, 2022, 17:05:38 »
Multinikkeilyyn voi olla useita syitä. Ensimmäinen syy voisi olla sen tapainen että on henkilö joka haluaa tiukasti olla heteron maineessa foorumilla mutta on viehättynyt myös muunlaisesta maksuseksistä ja haluaa osallistua rapsaamiseen / muuhun asiaan liittyvään keskusteluun mutta ei halua käyttää tunnetumpaa nimimerkkiään. Toinen syy voisi olla joku sellainen jossa henkilö haluaa suojella foorumnikinsä anonyymiutta ja käyttää sitä kirjoitteluun muuten mutta ottaa toisen nikin jolla lähettelee yv:itä palveluntarjoajille ajanvaraus mielessään. Nämä molemmat syyt lienevät ainakin jossakin määrin hyväksyttäviä.

Sitten arveluttavampi syy multinikin käyttöön on yrittää korostaa omaavaansa mielipidettä ja kirjoittelemalla samaa näkökantaa puoltavia ajatuksia sekä varsinaisella nikillä että sivunikeillä, voi yrittää luoda vaikutelmaa siitä että näkökanta on laajemminkin suosittu. Tätä voi pitää aika alhaisena toimintatapana.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #419 : Tammikuu 25, 2022, 18:12:33 »
^Toisella nimimerkillä haukutaan tyttö alimpaan hornaan ja toisella nikillä kehutaan sekä esitetään valkoisella ratsulla kulkevaa ritaria.

Mun kimpussa aikoinaan oli eräs itseään luojan luomaksi rakastajaksi kuvittelema huuhaa pönttö jolla oli kaksi nikkiä. Toisella kirjoitteli aktiivisesti ja toisella nikillä otti yhteyksiä tyttöihin. Tällä yhteydenottoon tarkoitetulla nikillä kirjoitteli forkalle paskaa minkä ehti. Haukkui ja mustamaalasi jos tapaamisella joku asia ei ollut niin kun herra halusi. Psykoottista touhua ja alhaisuudessaan alle kaiken arvostelun. Oikein käytettynä tuplanikit on ihan jees, perseilijöiden kohdalla kuuluisaa modehuumoria kehiin.. :D

Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha