Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moderointi  (Luettu 78276 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #80 : Huhtikuu 15, 2020, 15:23:14 »

Moderointi on tunnetusti tunteisiin menevä laji, jossa kaikkia on vaikea miellyttää... Mutta asiallista ja tasapuolista on minunkin mielestä tämä moderointi ollut. 👍
Amator

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moderointi
« Vastaus #81 : Huhtikuu 15, 2020, 15:31:05 »
^ ja ^^ Ottamatta kantaa siihen, onko moderointi ollut tasapuolista vai ei, niin ihmettelen että miten voitte tietää suuntaan tai toiseen, kun ette kuitenkaan todennäköisesti ole nähneet kaikkia poistettuja viestejä? Vai onko se niin, että kunhan omia viestejä ei poisteta niin silloin se on "tasapuolista"?  ;D
Perfektionisti.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moderointi
« Vastaus #82 : Huhtikuu 15, 2020, 15:58:14 »
Tasapuolisuudesta en tiedä mutta asiallista kirjoittelua tuskin tarvitsee moderoida. Minunkin viestejä on poistettu ja ihan syystä, joskus tulee sanottua mitä sattuu. Kaikille se ei ole itsestäänselvyys mitä toisista ihmisistä saa kirjoitella.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #83 : Huhtikuu 15, 2020, 16:11:54 »
^ ja ^^ Ottamatta kantaa siihen, onko moderointi ollut tasapuolista vai ei, niin ihmettelen että miten voitte tietää suuntaan tai toiseen, kun ette kuitenkaan todennäköisesti ole nähneet kaikkia poistettuja viestejä? Vai onko se niin, että kunhan omia viestejä ei poisteta niin silloin se on "tasapuolista"?  ;D

Mun viestejä on poistettu ja aiheesta. Joskus mopo keulii...😊
Amator

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5248
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #84 : Huhtikuu 15, 2020, 16:36:49 »
En ole huomannut että minulta olisi poistettu mitään.
No en ole hirveästi jaksanut kirjoitellakaan, olen kai liian nuori tällaiseen touhuun. Sexworkille kirjoittelin paljon enemmän. Muutamaan otteeseen Legion huomautti minua jostakin seikasta, poisti muutaman kirjoittamani viestinkin mutta bannissa en ollut koskaan. Paitsi että olin chat-bannissa. Siellä oli nimittäin sellainen chat, ehkäpä noin 10 vuotta sitten sieltä saattoi saada naisen. Muistan kerran kun oli tylsähkö kesäilta, kello oli kai 22 ja zättäilin siellä muutaman muun turskan kanssa. No sinne saapui nainen, mulle entuudeltaan täysin vieras mutta muutama viesti vaihdettiin ja todettiin olevamme samasta kaupungista. Muutama viesti lisää ja saatiin sovittua treffit, olin neitokaisen luona vielä saman vuorokauden puolella. En tiennyt naisesta mitään eli kyseessä oli "sika säkissä" tyyppinen kuvio mutta onni oli puolellani, neito oli kaunis ja tarjosi korkeatasoista gfe-palvelua.
No chatista vielä se että myöhemmin siellä ei tavannut naisia, poislukien Neiti Kesäheinä joka ei tainnut olla kaupallinen, toimi chat-valvojana. No eräänä iltana juttelin siellä taas miesseurassa, taisin sanoa aika rumasti Legionista. Legion sattuikin olemaan paikalla, hän oli näkymättömänä. Ja antoi minulle chat-bannit, oli vaikea saada chat-oikeus takaisin, bannissa ei tainnut olla määräaikaa. No tämä Neiti Kesäheinä oli vissiin puhunut puolestani Legionille ja minut armahdettiin. Tai sitten kaikki oli yhtä suurta kusetusta, Neiti Kesäheinä saattoi olla ihan sama tyyppi kuin Legion tai mistä minä tiedän.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15136
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moderointi
« Vastaus #85 : Huhtikuu 15, 2020, 16:38:45 »
On poistettu viestejä ja siitä en ole parkunut, enkä ala parkumaan.

Mode on mode ja pulinat pois.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #86 : Huhtikuu 15, 2020, 16:40:51 »
Vittu ihan vähän aikaa sitten taas moderoitiin mun viestejä. Mun mielestä täysin asiallista provosointia ja vittuilua. Not. Hyvä että poistettiin.

On tietysti mahdotonta kommentoida moderointia, kun ei kaikkia moderoituja viestejä ole voinut nähdä. Niiden perusteella mitä olen nähnyt, pidän linjaa hyvänä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #87 : Huhtikuu 15, 2020, 17:12:16 »
Onhan nuita mun viestejä poistettu muutama aiheestakin. Mutta olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että muutama viesti on poistettu myös ilman minkäänlaista perustetta. Vastaavia viestejä on ollut muittenkin kirjoittamana eikä niitä ole poistettu.  Mutta pulinat pois, ylintä päätäntä valtaa käyttävät arvostetut moderaattorit.... <-- Eikä tämä viimeinen ollut kettuilua ketään kohtaan. :)

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2020, 17:15:17 kirjoittanut JokunenJ »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moderointi
« Vastaus #88 : Huhtikuu 15, 2020, 19:14:29 »
Hyvä ja toimiva moderointi on kyllä merkki hyvästä foorumista. Asiat pysyy asiallisena, turha provoilu/haukkuminen/mustamaalaaminen poistuu ja hyvä niin. Kitkemättömässä kukkapenkissä ei kasvu ole laadukasta ja sama pätee täälläkin. Ymmärrän hyvin jos joku henkilö pyytää poistamaan itsestään kirjoitettuja asioita ja minusta siihen on ihan oikeus.  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moderointi
« Vastaus #89 : Huhtikuu 15, 2020, 20:19:01 »
Täydellinen tasa-arvo poistamisissa on mahdottomuus. Ai miksikö? No kun moderointi perustuu ilmiantoihin ja moderaattoreita on useita. Edellisen ongelma on, että moderaattorit eivät saa ilmoituksia kaikista samanlaisista tapauksista. Jälkimmäisessä taas, että vaikka säännöt olisivat kuinka hyvin kirjoitettuja, aina on tulkinnallisia juttuja. Tulkinta taas riippuu tulkitsijasta.

Minulta on poistettu muutama kirjoitus täältä ja myös edeltäjästä. Sieltä poistuin pari kertaa suutuspäissäni, kuten kaikkien vakavasti otettavien kirjoittajien kuuluukin. Täältä en ole vielä ehtinyt. Olen ollut tyytyväinen moderointiin. Ehkä en tiedä kaikkea.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moderointi
« Vastaus #90 : Huhtikuu 16, 2020, 14:40:38 »
Piti ihan miettiä, olenko itse joutunut moderoinnin hampaisiin. Multa on viestejä poistettu lähinnä silloin, jos olen liian törkeästi mainostanut omia palvelujani. Näitä huteja tapahtui uran alkuvaiheessa enemmän, kun en vielä tuntenut rivien välistä mainostamisen hienouksia, ja toisaalta joskus tuli/tulee kokeiltua kepillä jäätä, että menisiköhän tämä juttu moderoinnilta läpi. Eli soo soo, Nanna. :D

Mutta kokonaisuudessaan aika kilttiä tyttöä mä olen. Ymmärrän kyllä riidan haastamisen ja provosoimisen tarkoituksen joidenkin kohdalla, mutta omaa hyvinvointiani se ei palvele. Jätän sen siis suosiolla muille.

Tää forkka on suhteellisen siistinä pysynyt ainakin toistaiseksi - kiitos siitä modeille!
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moderointi
« Vastaus #91 : Huhtikuu 16, 2020, 16:06:21 »
Naurettavinta on, että eräs narsistisesta personaallisuushäiriöstä kärsivä mini-Mao aukoo päätään kaikille, ja sitten kun metsä vastaa huutoon, heti on ilmoittamassa modeille, että nyt on asiaton viesti, poistakaa. Ja modet tekevät työtä käskettyä. Noloa. Mutta vielä nolompaa on, että yrittää päteä ja esittää fiksua pillufoorumilla. Ei saatana!  ::) Liiallinen modertonti karkoitti Dee Deen, kivat teille!       
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2020, 16:15:08 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #92 : Huhtikuu 20, 2020, 15:33:00 »
Noinhan se deedee tosiaan aina toimi ja joka foorumilta lensi ulos, tai lähti ovet paukkuen. Jos ei ole mitään oppinut niin se on sitten voivoi. Parempi vaan jättää foorumi niille, jotka pärjäävät foorumin kanssa.

Jos menee elämä ja oleminen jonkun nettifoorumin kanssa hirveän vaikeaksi, niin sitten vaan foorumi pois. Niin lastenkin kanssakin toimitaan. Kaikki ei pysty kaikilla leluilla leikkimään. Tulee vaan huutoa ja pahaa mieltä.

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #93 : Toukokuu 24, 2020, 10:27:48 »
Nyt kun moderointi teki ryhtiliikkeen, niin puututaanko jatkossa myös vihapuheen kitkemiseen pois foorumeilta? Esimerkiksi sen perusteella koko Politiikka-ketjun voisi poistaa kokonaan. Foorumin sääntöihin kohtaan 1. on kirjattu " Minkäänlainen vihapuhe ei myöskään ole sallittua".
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #94 : Toukokuu 24, 2020, 10:32:11 »
Eläköön länsimainen sananvapaus.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moderointi
« Vastaus #95 : Toukokuu 24, 2020, 10:42:16 »
^^ Politiikka-ketjuhan on yksi parhaita ei-foorumin-aihepiiriä-ketjuja täällä. Kyllä poliitikkoja, erityisesti äärisellaisia, pitää saada täälläkin vetää kölin alta. Se mikä ryhtiliikettä vielä kaipaisi, olemme me kirjoittajat. Ja Sanna Marinia panisin edelleen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15136
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moderointi
« Vastaus #96 : Toukokuu 24, 2020, 10:47:49 »
^^^
Mitä, eikö sun itsetunto salli olla väärässä ja varsinkaan tunnustaa olevansa väärässä?

Jos politiikka oikeasti ei sinua kiinnosta tai muunlaiset näkemykset asioista, kuin omanlaiseson politiikkaketju väärä paikka olla.

Siellä kun törmää aina toisenlaiseen näkökantaan. Se siitä tekee mielenkiintoisen.

EDIT:
Lisään vielä. Harrastamasi muiden, varsinkin yhden nimenomaisen foorumilaisen provosointi joka käänteessä on rinnastettavissa mainitsemaasi vihapuheeseesi. Ei sinulla eikä sen enempää minullakaan vilku sädekehää pään ympärillä.

Kaikki mitä foorumin hyväksi voi kukin tehdä on se, että katsoo mitä itse kirjoittaa ja varsinkin miten. Syytä on katsoa peiliin minulla, kuin monella muullakin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 24, 2020, 10:54:50 kirjoittanut Villerius »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #97 : Toukokuu 24, 2020, 10:53:49 »
"Olen eri mieltä kanssasi, mutta olen valmis kuolemaan sen puolesta, että sinulla on oikeus sanoa se".

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #98 : Toukokuu 24, 2020, 11:09:46 »
Peiliin katsominen 👍 Bearking kirjoitti johonkin ketjuun tuosta upeasti. Foorumin ja moderoinnin äänekkäimmät kritisoijat eivät sitä useinkaan osaa tehdä. Moderointi antaa mahdollisuudet, mutta me lopulta teemme tämän foorumin esimerkiksi käyttäytymällä siten kuin muilta vaadimme. Hyvä että moderointi karsii umpimielisimmät ja fanaatikkojen iskulauseuden toistamisen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #99 : Toukokuu 24, 2020, 11:14:47 »
^tarkoitatko sitä, että mielestäsi esimerkiksi Politiikka-ketjussa on kirjoitettu ja keskusteltu asiallisesti?
Tiede on populismin pahin vihollinen.