Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moderointi  (Luettu 78613 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moderointi
« Vastaus #160 : Syyskuu 08, 2020, 15:19:30 »
Mistä tunnistaa hollitupalaisen? Joutuvat usein bannatuksi?

Hollituvasta puhuva ei ainakaan voi olla alta 50v...jouduin ihan tosissaan googlettamaan että mitä vanhainkodin slangia tämä on.
Jörkan sanoin: "Lukeminen kannattaa aina".
Perfektionisti.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #161 : Syyskuu 08, 2020, 15:25:19 »
Onneksi vanhana tietää Black Sabbathin ettei joudu nuorien musiikkia sitä Cheeekkiä kuuntelemaan ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #162 : Syyskuu 08, 2020, 18:33:42 »
^
Olit kyllä hitaasti lämpenevä mutta nyt kun vihdoin myönsit tunteesi niin harmittelen vaan ettei olut sulle maistu. Oltais juotu jalat alta ja kuunneltu Ramonesit ja Black Sabbatin ensipainokset Lp levyinä. Sitten saunaan sylikkäin...puhumaan potkupallosta ja Teemu Pukista.
Why so fragile?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #163 : Syyskuu 08, 2020, 18:43:35 »
^ Ei taitaisi Letsmenoks tykätä. Sehän sillon kirjoitti niin hellyyttävän raportin teidän ensi kohtaamisesta Tammelantorin kellon alla. Pusujen jälkeen lähditte jonottelemaan Ullan grillin makkaraperunoita ja kaljapussin kanssa viettämään iloista poikien kalsarikänni-iltaa kiihkeissä merkeissä. Harmi ettei pysty Sexworkilta lukaisemaan sitä enää. Oli se kyllä hämmentävä rapsa kaikkien heteroseksitarinoiden seassa.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #164 : Syyskuu 08, 2020, 19:16:21 »
^ Sinne jäi myös raportti, mun, puliukko-gigolon sekä marianeidon perjantai illasta. Lipsasen Ilkan suklaajunasta, ilta Jounin ja Espoolaisrouvan stadi by night iltamista sekä letsmenoksin esinahasta tehdyst juutalaisesta "hatusta" Kipa. Joulukalenteri ja kaikki se mitä huorafoorumilla pitääkin olla, on poissa.

On siinä tutkijat varmaan ihmetellyt kun Lifti pyllistelee pikku stringeissä keittiönpöydällä ja yleisö kehuu kuinka siinä on ihan selvä LadyCherry
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #165 : Syyskuu 09, 2020, 10:54:11 »
On siinä tutkijat varmaan ihmetellyt kun Lifti pyllistelee pikku stringeissä keittiönpöydällä ja yleisö kehuu kuinka siinä on ihan selvä LadyCherry

Hahhaa ;D LadyCherryn kiiltävä saapasperse-kuva on muuten piirtynyt muistiin lähtemättömästi, pikkasen ultimaallinen.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #166 : Syyskuu 12, 2020, 14:39:21 »
Toivottavasti moderointi on tarkkana ja ei salli toisia kirjoittajia halventavia ja vähätteleviä kirjoituksia.

Sexworkilla oli eräs jolla oli erivapaudet kirjoitella mitä sattuu, mutta toivottavasti täällä ei moista sallita.

Ketähän mahdat tarkoittaa. Lprman ainakin sai jäähyjä ja Dee dee?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moderointi
« Vastaus #167 : Syyskuu 12, 2020, 15:10:26 »
Toivottavasti moderointi on tarkkana ja ei salli toisia kirjoittajia halventavia ja vähätteleviä kirjoituksia.

Sexworkilla oli eräs jolla oli erivapaudet kirjoitella mitä sattuu, mutta toivottavasti täällä ei moista sallita.

Ketähän mahdat tarkoittaa. Lprman ainakin sai jäähyjä ja Dee dee?

Onks DD saanu täällä bannia?
Tuntuu et täällä viuhunu lyhyempiä banneja vaikka kuinka...ei, en ole vielä ollut bannattuna itse  8)

Bannit (pitemmät??) mitkä mä oon huomannut muistaakseni on ollut Lprman, Anaalikeisari, M.U.Tiainen ja Kesava (onks joku muu?).
Ei ne nyt ihan vääriin osoitteisiin oo menny, joten edelleen olen tyytyväinen moderoinnin linjaan. :)
Aika kauan noi on kyl sekoilleet ennen kuin ne bannit on annettu, mutta onks täällä jokin varoitussysteemi? Vaan napsahtaako bannit sit vaan yllättäen kun sekoillut tarpeeksi kauan ???

Kellään kokemusta miten toi menee? ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moderointi
« Vastaus #168 : Syyskuu 12, 2020, 15:45:34 »
ei ole kokemusta kuinka tuo menee. mutta luulen että modeilla on karpolta karvalakki
lainassa. sekoilijoiden nimet pistetään lapuille ja viskotaan lakkia....
aina sieltä jonkun lappu pompsahtaa. ;D

ps. oikeasti ei ole mulla valittamista, kunhan nimilappu säilyy karvareuhkan sisäpuolella.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #169 : Syyskuu 12, 2020, 15:52:09 »
^ Sinne jäi myös raportti, mun, puliukko-gigolon sekä marianeidon perjantai illasta. Lipsasen Ilkan suklaajunasta, ilta Jounin ja Espoolaisrouvan stadi by night iltamista sekä letsmenoksin esinahasta tehdyst juutalaisesta "hatusta" Kipa. Joulukalenteri ja kaikki se mitä huorafoorumilla pitääkin olla, on poissa.

On siinä tutkijat varmaan ihmetellyt kun Lifti pyllistelee pikku stringeissä keittiönpöydällä ja yleisö kehuu kuinka siinä on ihan selvä LadyCherry

Montaa juttua sitä kaipaa vanhalta sivustolta.. harmi että jäi tuo "Lady cherryn" kuva näkemättä 😁

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moderointi
« Vastaus #170 : Syyskuu 12, 2020, 16:05:53 »
Onks DD saanu täällä bannia?Tuntuu et täällä viuhunu lyhyempiä banneja vaikka kuinka...ei, en ole vielä ollut bannattuna itse  8) Bannit (pitemmät??) mitkä mä oon huomannut muistaakseni on ollut Lprman, Anaalikeisari, M.U.Tiainen ja Kesava (onks joku muu?).Ei ne nyt ihan vääriin osoitteisiin oo menny, joten edelleen olen tyytyväinen moderoinnin linjaan. :) Aika kauan noi on kyl sekoilleet ennen kuin ne bannit on annettu, mutta onks täällä jokin varoitussysteemi? Vaan napsahtaako bannit sit vaan yllättäen kun sekoillut tarpeeksi kauan ??? Kellään kokemusta miten toi menee? ;D


Ei kokemusta, mutta llulisin, että riippuu ihan tapauksesta varoitetaanko vai poistetaanko oikeudet saman tien.
Valvojat täällä ovat jossain muistaakseni sanoneet, ettei käyttäjien banneista tiedoteta foorumilla. Niin kai se sitten menee, siltä osin.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #171 : Syyskuu 12, 2020, 16:13:13 »
En ole täällä ollessani ollut missään vaiheessa bannattuna.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #172 : Syyskuu 12, 2020, 16:22:18 »
Moderointi on täällä aika salliva  ::) 8)

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moderointi
« Vastaus #173 : Syyskuu 23, 2020, 15:06:00 »
^ Ei taitaisi Letsmenoks tykätä. Sehän sillon kirjoitti niin hellyyttävän raportin teidän ensi kohtaamisesta Tammelantorin kellon alla. Pusujen jälkeen lähditte jonottelemaan Ullan grillin makkaraperunoita ja kaljapussin kanssa viettämään iloista poikien kalsarikänni-iltaa kiihkeissä merkeissä. Harmi ettei pysty Sexworkilta lukaisemaan sitä enää. Oli se kyllä hämmentävä rapsa kaikkien heteroseksitarinoiden seassa.

Oi niitä nuoruuden päiviä, huoh...

Ja juu, tykkäisin minä, anna palaa vaan, Liftillä on iso peili makkarissa ja löytyy sieltä moiset toki myös eteisestä ja kylpyhuoneesta. Viihtyisit hyvin. Tulet vain rohkeasti kaapista ulos, nykypäivänä kukaan enää tuomitsemassa...

Nyt kun parisuhteessa niin vähemmän ehdin liftin kanssa saunomaan, toki silloin tällöin ja siipan luvalla vielä niin mene pettämisen puolelle. Saatanpa tännekin jostain iltojemme iloista joskus raportoida, nuo ainaiset heterorapsat on jo niin nähty. Aika saattaa tämäkin saitti oikealle vuosikymmenelle, sano...
☮️and💟

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #174 : Marraskuu 19, 2020, 06:34:17 »
Enpäs ole tätä ennen laittanut merkille, että jos ylläpito bannaa käyttäjän, niin poistaa myös hänen kirjoittaman rapsan.

Poissa Sepponen

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #175 : Marraskuu 19, 2020, 08:06:39 »
No jos kyseessä on ilmiselvä feikkirapsa niin ihan hyvä, että poistuu.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #176 : Marraskuu 19, 2020, 08:51:29 »
Ei ollut feikkirapsa. Saman kirjoittajan edellinen eri nimimerkillä, joka myös on bannattu, kirjotettu rapsa saa näköjään olla, aito rapsa on sekin.
Tässä touhussa ei nyt ole mitään logiikkaa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moderointi
« Vastaus #177 : Marraskuu 19, 2020, 09:34:47 »
On varmaan hyvä kysymys, että pitäisikö bannattujen saada kirjoitella aina uudella nimimerkillä kunnes käyttäytyminen johtaa taas uuteen banniin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moderointi
« Vastaus #178 : Marraskuu 19, 2020, 09:43:46 »
Joo katsos on tässä logiikkaa. Saman tyylistä moderointia muillakin keskustelualustoilla.
Silloin kun jamppahäirikkö on bannattu pysyvästi ja silti pyrkii takaisin jollain toisella  nikillä, modet on poistaneet myös jamppahäirikön uudella nikillä kirjoitetut mielipiteet.

Hienosti sanottuna tämä on bannien kiertämistä.

Avainsanat bannaus ja pysyvästi
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moderointi
« Vastaus #179 : Marraskuu 19, 2020, 10:02:44 »
Tarkotinkin, että bannattujen/omasta tahdostaan lähteneiden kirjoituksia ei juuri ole poistettu, ne näkyvät vaan vieras jotain nimimerkillä.
Asiallisen rapsan poisto ylläpidon toimesta on vähän ihmeellistä, vaikka sen olisi kirjoittanut Donald Trump.
Ei sillä, että se meilläpäin tahtia haittaisi ;D Ylläpito voisi pikkasen kuitenkin tarkistaa tomintatapojaan reiluksi kaikkia sihteereitä kohtaan.