Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle  (Luettu 11631 kertaa)

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #20 : Tammikuu 03, 2021, 22:35:55 »
^ Ootko nähny tai kuullu, että joku hupakko ottaisi vastaan vain eettisesti tienattua rahaa?

En ole kiinnittänyt huomiota, koska itselläni ei eettisesti tienattua rahaa ole ollut vuosikymmeneen.
Huorissakin kiihottaa ne joille saa maksaa pimeesti. (Ehkä vitsailin, ehkä en)

Ihan ensi meidän pitäisi varmaan riidellä siitä mikä on eettisesti tienattua rahaa ja mikä ei ole.
Mutta koska aihe kiinnostaa minua yhtä paljon kuin Tyson Fyrun kalsarit niin en taida jaksaa siitä vääntää.

Mulle on yksi vitun hailee miten kukakin rahansa tienaa ja maksetaanko siitä veroa.
Raha on mulle maailman tylsin asia keskustella.

Raha on tyhmä asia keskustella, kun tänä päivänä sen arvo ei perustu edes käteiseen kuin 15%, kullasta puhumattakaan..

Se oli viittaus kaksinaismoralismiin, että voisi kuvitella hupakoilla esiintyvän sitä vähemmän kuin "perus Lissuilla".

"Mitä teet työksesi?" "Olen kivihiilikaivoksen toimitusjohtaja!" " No sit ei!" "Olen teurastaja!" "No sit ei..!"

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6632
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #21 : Tammikuu 04, 2021, 12:22:57 »
Käsitykseni maksullisesta seksistä työnä ja sen työn tekijöistä on kyllä positiivisella tavalla muuttunut kutakuinkin täysin. Tämä on asiakaspalvelutyötä sieltä parhaasta mutta aivan takuulla myös vaativimmasta päästä, ja tekijät tavallisia ihmisiä iloineen ja murheineen.

Olen päässyt tapaamaan kyllä aivan älyttömän upeita ja mielenkiintoisia naisia, joihin tuskin olisin muualla törmännytkään. Kauniita ja älykkäitä, hauskoja ja välittömiä. Monta kiinnostavaa keskustelua on käyty. Erityisen positiivisena yllätyksenä on tullut ihan nuorten naisten omistuneisuus asialle ja heidän kadehdittavan kova työmoraalinsa joka näkyy mm. toiminnan luotettavuutena.

Seksistä olen myös oppinut uutta, ihan asennoista ja sopivan kumin valinnasta alkaen, kiitos vaan ohjauksesta :) Hienoa on ollut myös tapaamieni palveluntarjoajien estottomuus, en esimerkiksi ole vielä onnistunut esittämään sellaista sessiotoivetta, jota palveluntarjoaja ei olisi kyennyt tai halunnut toteuttaa. Olen saanut elämäni parasta seksiä maksullisilta naisilta. Upeeta touhua!

Lisäyksenä tähän vielä, että pyydän palveluntarjoajaa laittamaan taustalle soimaan omaa mielimusiikkiaan ja tämäkin on toteutunut aina. Aika hienoja ja erikoisiakin uusia musalöytöjä on tullut tätä kautta. Kantria ei vaan kukaan ole vielä soittanut ;)
Pörrö on aina plussaa

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #22 : Tammikuu 11, 2021, 01:10:12 »
Olen käynyt tässä ketjussa usein ja aina on pitänyt kirjoittaa omat ajatukset mukaan, mutta teenkin sen vasta nyt.

Merkittävin opetus on varmaan se, että maksulliset naiset ovat aivan tavallisia ihmisiä. Joskus aikanaan epäröin harrastuksen aloittamista, koska pidin ilotyttöjä jotenkin kummallisina ja ehkä pelottavinakin persoonina. Onhan se nyt hullua myydä seksiä, eikä ostaminen ole varmaan sen terveempää. Mutta sitten kun viimein tartuin toimeen, kaikki ennakkoluulot katosivat hyvinkin nopeasti. Jäljelle jäi vain kysymys, miksi en aloittanut aiemmin.

Toinen opetus on se, miten helppoa tämä kaikki onkaan. No joskus joutuu toki vähän säätämään ja kikkailemaan, mutta noin yleensä kaikki on sujunut todella vaivattomasti. Aikanaan mietin, että mistä ihmeestä niitä huoria oikein löytää ja pitääkö taksikuskilta kysellä vinkkejä. Onneksi en tullut kysyneeksi ja netin ansiosta neitoja löytää ja heihin saa yhteyden todella helposti.

Ja kolmantena, joskaan ei vähäisinpänä opetuksena se, ettei minun tarvitse hävetä itseäni näiden ihanien naisten seurassa. Minulla on omat epävarmuuteni seksiin ja seksuaalisuuteen liittyen, mutta osaavissa käsissä minun ei tarvitse murehtia niitä lainkaan. Kun vaan kerron selkeästi, mitä haluan ja mitä en halua, yhteinen sävel löytyy melkein itsestään. Kyllähän se laskee naisenkin stressitasoa huomattavasti, jos hän tietää jo ennakkoon, mitä asiakas toivoo.

Mitähän vielä. No varmaan se, että kauneuskäsitykseni on harrastuksen myötä laajentunut entisestään. En ole koskaan ollut kovin tarkka naismakuni suhteen, mutta nykyään tuntuu, että melkein mikä vaan menee. Kauneutta on niin monenlaista, monessa muodossa ja monessa iässä. Ihan turhaa lukittautua johonkin tiettyyn haavekuvaan, kun katsetta avartamalla voi saada vielä paljon enemmän.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #23 : Tammikuu 11, 2021, 01:20:22 »
En tiedä onko suorastaan opettanut mitään, mutta helpottanut kyllä. Eipä sen jälkeen kun ensimmäisen kerran maksullisella kävi ole ollut mitään paineita baareissa saada seuraa. Helppohan se nykyään on käydä kuppilassa ja ennen koronaa yökerhossa katsoen kun kaverit etiskelee epätoivoisesti seuraa itse tietäen, ettei mun tarvitse lähestyä yhtään ketään, koska saan parilla viestillä sellaisen muijan, joka olisi ulkomuodollisesti yksi pätevimmistä siinä tilassa. En kyllä tiedä mihin perustuu vai perustuuko yhtään mihinkään, mutta kun käy siinä mielentilassa kuppilassa/yökerhoissa tarjoavat neitokaiset omatoimisesti mukaan lähtöä.


Poissa Vieras0119

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #24 : Tammikuu 11, 2021, 19:24:49 »
En tiedä onko suorastaan opettanut mitään, mutta helpottanut kyllä. Eipä sen jälkeen kun ensimmäisen kerran maksullisella kävi ole ollut mitään paineita baareissa saada seuraa. Helppohan se nykyään on käydä kuppilassa ja ennen koronaa yökerhossa katsoen kun kaverit etiskelee epätoivoisesti seuraa itse tietäen, ettei mun tarvitse lähestyä yhtään ketään, koska saan parilla viestillä sellaisen muijan, joka olisi ulkomuodollisesti yksi pätevimmistä siinä tilassa. En kyllä tiedä mihin perustuu vai perustuuko yhtään mihinkään, mutta kun käy siinä mielentilassa kuppilassa/yökerhoissa tarjoavat neitokaiset omatoimisesti mukaan lähtöä.

Olen samaa mieltä. Jotenkin paljon rennompi olo, kun voi keskittyä muihin asioihin.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #25 : Tammikuu 11, 2021, 21:23:31 »
Monenlaisia hyödyllisiä asioita. Esimerkiksi sen, miten kuivata itsensä suurehkon nenäliinan kokoiseen pyyhkeeseen alle minuutissa. Lisäksi olen oppinut sulkemaan oven takanani niin, ettei rappukäytävässä kaiu niin kuin kovapanosammunnoissa. Olen oppinut myös livahtamaan rappukäytävässä vastaan tulevan seuraavan turskan ohi niin, että näytän talon asukkaalta. Onpa se vielä opettanut kävelemään muutaman kerran talon ohi muina miehinä ja kännykkään mukamas puhuen. Opettavaista hommaa.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Housu

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #26 : Tammikuu 11, 2021, 21:57:33 »
Monenlaisia hyödyllisiä asioita. Esimerkiksi sen, miten kuivata itsensä suurehkon nenäliinan kokoiseen pyyhkeeseen alle minuutissa. Lisäksi olen oppinut sulkemaan oven takanani niin, ettei rappukäytävässä kaiu niin kuin kovapanosammunnoissa. Olen oppinut myös livahtamaan rappukäytävässä vastaan tulevan seuraavan turskan ohi niin, että näytän talon asukkaalta. Onpa se vielä opettanut kävelemään muutaman kerran talon ohi muina miehinä ja kännykkään mukamas puhuen. Opettavaista hommaa.

Hitto, kukaan ei ole kertonut aloittelijoille että pitäisi pitää matalaa profiilia. Itsehän otan housut pois jo edellisessä korttelissa ja jakelen ylävitosia vastaantulijoille.

Mutta jos jotain pitää keksiä, niin olen lopultakin hyväksynyt ettei takaapäin humputtelu kiinnosta, vaikka olenkin ns. persemies. Kohtalon ivaa.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #27 : Tammikuu 11, 2021, 23:06:37 »
Olen oppinut että nainen se on maksullinenkin ja useimmissa (90%) naisissa piilee potenttiaalinen maksullinen.

Olen tästä itse vääntänyt sanonnan vanhaa Arlan maitomainostakin mukaillen... Kaikissa naisissa asuu pieni huora ::)

Hupsukat varmaankin ymmärtävät tämän osin huumoriksi tarkoitetun jutun oikein, mutta en tätä siviilideiteillä uskalla laukoa ;D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2021, 23:10:34 kirjoittanut Metsis »

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #28 : Tammikuu 11, 2021, 23:13:26 »
^ "Annatko pillua jos saat satasen?" "No en!" "Annatko pillua jos saat miljoonan?" "No tietysti!"

"Eli nyt on selvillä, että oot huora ja neuvotellaan enää hinnasta!"

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #29 : Tammikuu 11, 2021, 23:53:14 »
Aina elämässä oppii jotain. Ensimmäisillä kerroillani kun maksoin seksistä, venäläinen deittini, asiakkaani tulkki pyysi dollareita vastineeksi kun pyysin tätä hotelliihuoneeseeni. Tyrmistyin ensin, että hyvin koulutettu ja hyvässä duunissa oleva nainen pyysi rahaa seksistä, mutta tämä sai selitettyä asian hienosti, minulla on jotain paljon mitä hänellä ei ole ja hänellä on jotain mitä minä kaipaan. Miksi emme tekisi hyvässä yhteisymmärryksessä vaihtokauppaa. Teimme sitten vaihtokauppaa oikein urakalla. Lennolla kotiin pohdin tätä enkä nähnyt siinä mitään pahaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #30 : Tammikuu 12, 2021, 03:01:53 »
Mulla on saatanan iso kyrpä.

Tai niin kuin Thaikut sanoo "sulla liiiian isooo ja kovaaaa munaaaa".

No joo, on opettanut että pimppaa saa rahalla. On myös tullut omat rajat todettua ja kokeiltua.

Aina etsimässä

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #31 : Tammikuu 22, 2021, 22:44:01 »
Olen helvetin komea, mukava ja isomunainen mies.

Kulttuurituntemus on parantunut kun on nussinut kaikki kulttuurit läpi.

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #32 : Lokakuu 29, 2022, 18:53:34 »
Nostan taas tällaisen vanhan langan 🙂

Mun käsitys itsestäni on muuttunut täysin. Ennen kuin aloitin tämän harrastuksen, en voinut ajatellakaan harrastavani seksiä puolituntemattoman kanssa. Mutta kun mun elämäntilanteen muuttui (lue: avioero) päätin muutama vuosi sitten kokeilla “and the rest is history” 🙂 Vakkaroinnin myötä (joka on ollut mun juttu alusta asti) seksin “sivutuotteena” olen tutustunut pariin upeaan palveluntarjoajaan.

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #33 : Lokakuu 30, 2022, 10:57:12 »
Pikkuveijarin "kunto" kestää pidempään kuin olin etukäteen odottanut (poikkeustapauksia tosin on ;D). Ja kääntöpuolena ehkä luulin että veijari on iso, mutta taitaa mennä "keskikoko" luokkaan ;D. Ja myös kondomin koon merkitys, liian pieni vie minulta stondiksen aika nopsaan.

Ja ehkä suurin opetus aralle introvertille: naisia ja tapaamisia ei tarvitse pelätä :).
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #34 : Lokakuu 30, 2022, 11:56:34 »
Että rahalla saa ja mopolla pääsee... :drinking:

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6789
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #35 : Lokakuu 30, 2022, 13:23:05 »
Opettanut arvostamaan enemmän ja enemmän hupakkoammattilaisia, jotka todella osaavat hommansa, ottavat asiakkaan huomioon, näyttävät ja tuntuvat hyvältä jne. Jos tuossa hommassa pärjää hyvin, niin varmasti pärjää monessa muussakin duunissa todella hyvin.

Itse olen ainakin mahtavia seksikokemuksia ja -nautintoja rikkaampana  :drinking: Vaikea uskoa, että näitä kokemuksia olisi muuten ollut mahdollista saada.

Hymyssä suin ja sauva pystyssä kohti seuraavia sessioita  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 30 )

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #36 : Lokakuu 30, 2022, 13:56:05 »
Opettanut arvostamaan enemmän ja enemmän hupakkoammattilaisia, jotka todella osaavat hommansa, ottavat asiakkaan huomioon, näyttävät ja tuntuvat hyvältä jne. Jos tuossa hommassa pärjää hyvin, niin varmasti pärjää monessa muussakin duunissa todella hyvin.

Komppaan täysin!

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #37 : Lokakuu 30, 2022, 14:51:32 »

Hitto, kukaan ei ole kertonut aloittelijoille että pitäisi pitää matalaa profiilia. Itsehän otan housut pois jo edellisessä korttelissa ja jakelen ylävitosia vastaantulijoille.

Jaa, sinäkö se olitkin?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #38 : Lokakuu 30, 2022, 15:18:08 »
Ja kuten jo joku tuossa mainitsi,  hupakot on ihania , mukavia ja herkkiä ihmisiä joista saa hyvää seuraa kun ensin itse annat heille arvostusta.

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1340
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #39 : Lokakuu 30, 2022, 15:23:34 »
Opettanut arvostamaan enemmän ja enemmän hupakkoammattilaisia, jotka todella osaavat hommansa, ottavat asiakkaan huomioon, näyttävät ja tuntuvat hyvältä jne. Jos tuossa hommassa pärjää hyvin, niin varmasti pärjää monessa muussakin duunissa todella hyvin.

Itse olen ainakin mahtavia seksikokemuksia ja -nautintoja rikkaampana  :drinking: Vaikea uskoa, että näitä kokemuksia olisi muuten ollut mahdollista saada.


Se on juuri näin kuten tuossa yllä Potter kuvailee.

Harrastukseni alkuaikoina hain enemmän pelkkää seksiä ja käytin paljon ulkomaalaisten palvelutarjoajien palveluita. Samoin ulkomailla käydessä prioriteettina oli halkea syntistä seksiä.  Sain usein hakemaani seksiä ja vaikka kommunikointi englanniksi onnistui useimpien kanssa, niin jotain jäi kaipaamaan. Kotimaisten palvelutarjoajien kanssa kokemus on kokonaisvaltaisempi ja se johtuu tuosta edellä mainitusta asiakkaan huomioon ottamisesta. Mitä se sitten kenellekin asiakkaalle tarkoittaa.

Huomionarvoinen seikka on se että ainakin useimmilla tapaamillani kotimaisilla palveluntarjoajille itseisarvontunne on kohdallaan. Samoin moni on todella älykäs ja valistunut. Nämä tekijät ovat useimpien asiakkaiden yläpuolella.

Ehkä täytyy vielä mainita se ihailemani seikka kuinka useimmat palveluntarjoajat osaavat eläytyä rooliinsa ja saavat sen illuusion aikaiseksi että ovat juuri sinua varten vaikka edellinen asiakas olisi lähtenyt vain hetkeä aikaisemmin.

Tälläisen palvelutarjoajan luota poistuu hymyssä suin  :inlove: