Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Häiriköt  (Luettu 9207 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Häiriköt
« Vastaus #20 : Maaliskuu 06, 2021, 17:15:03 »
Sellaiselle, joka ei pidä toista ihmistä minkään arvoisena, ei tulisi kenenkään ikinä antaa pillua millään hinnalla.

Häirikkö vois mennä panemaan sellaista perseeseen.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Häiriköt
« Vastaus #21 : Maaliskuu 06, 2021, 17:26:36 »
Kyllähän sitä siirrytään seuraavaan ilmoitukseen, mutta jos siitä tulee viestejä, että oletko nytten tulossa vai? Eräs tarjosi jopa 1H aikaa 30min hinnalla. Kuittailtua sellaiset tulee. Ja mitä jonkun kunnioitukseen tulee niin Ikävä tosiasia on, ettei se itsestään liikojaan kuvitteleva norsu ole kovinkaan arvokas suurimmalle osalle. Sinällään niihin ei tule kiinnitettyä huomiota, paitsi tapaukset, jotka lähtee halveksimaan muita, vaikkei itse ole minkään arvoisia. Enkä harrasta kiukuttelua. Saan aika usein enemmän vähemmällä.
Heh, joskus aikoinaan kun kyseli hupakolta hintaa ja mitä palveluita on luvassa ja pidin hintaa kovana suhteessa luvassa oleviin nautintoihin niin sanoin jättäväni väliin niin eiköhän kohta aleta pommittamaan tekstiviesteillä että mikset tule ja oletko tulossa... Joskus se häiriköinti toimii näinkin päin. Ilmeisesti rahantarve oli kova.
Toinen ärsyttävä tyyli on ettei hupakkoon saa millään yhteyttä, tuntien päästä tulee tekstiviesti että soita tuntia ennen kuin olet tulossa. Varmaan lähden täältä syrjäperiltä 100 kilometrin päähän oharoitavaksi.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Häiriköt
« Vastaus #22 : Maaliskuu 06, 2021, 17:40:35 »
Aina nämä ressukat jostain löytävät häiriköitävää.

Muinaiseen painetun puhelinluettelon aikaan erästä sukulaistani alettiin häiriköidä. Hän työskenteli asiakaspalvelutehtävissä ja käytti töissä nimikylttiä. Luettelosta oli helppo löytää numero ja alkaa soitella. Asia hoitui silloin ottamalla käyttöön salainen puhelinnumero. Ei tietysti toimi tässä tapauksessa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Häiriköt
« Vastaus #23 : Maaliskuu 06, 2021, 17:49:47 »
Kyllähän sitä siirrytään seuraavaan ilmoitukseen, mutta jos siitä tulee viestejä, että oletko nytten tulossa vai? Eräs tarjosi jopa 1H aikaa 30min hinnalla. Kuittailtua sellaiset tulee. Ja mitä jonkun kunnioitukseen tulee niin Ikävä tosiasia on, ettei se itsestään liikojaan kuvitteleva norsu ole kovinkaan arvokas suurimmalle osalle. Sinällään niihin ei tule kiinnitettyä huomiota, paitsi tapaukset, jotka lähtee halveksimaan muita, vaikkei itse ole minkään arvoisia. Enkä harrasta kiukuttelua. Saan aika usein enemmän vähemmällä.
Heh, joskus aikoinaan kun kyseli hupakolta hintaa ja mitä palveluita on luvassa ja pidin hintaa kovana suhteessa luvassa oleviin nautintoihin niin sanoin jättäväni väliin niin eiköhän kohta aleta pommittamaan tekstiviesteillä että mikset tule ja oletko tulossa... Joskus se häiriköinti toimii näinkin päin. Ilmeisesti rahantarve oli kova.
Toinen ärsyttävä tyyli on ettei hupakkoon saa millään yhteyttä, tuntien päästä tulee tekstiviesti että soita tuntia ennen kuin olet tulossa. Varmaan lähden täältä syrjäperiltä 100 kilometrin päähän oharoitavaksi.

Juu ne on mielenkiintoiset tapaukset. Esimerkki. Ilmoitus tänään aktivoitu. Laitat viestiä kertoakseen halukkuudestaan tavata tänään. Sit sieltä tulee 3 päivän päästä viestiä ”hei olisin tänään vapaana silloin ja silloin.” Ignoret sen ja jatkat puuhastelua. Ja taas viestiä ”niin olisitko nyt halunnut tulla vai?” Ja minä puhun maksuseksiin liittyvistä asioista. En kenenkään Ihmisarvosta tai kenenkään yksityiseen elämään liittyvästä. Taisi kumminkin mennä tunteisiin. 



Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Häiriköt
« Vastaus #24 : Maaliskuu 06, 2021, 17:54:37 »

^^ :kiss:Ite oot.
Minua häiritsee noi sun punaset legginsit, voisitko vaihtaa vaikka mustiin.

Punainen on rakkauden väri!  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriköt
« Vastaus #25 : Maaliskuu 06, 2021, 17:56:56 »
No oo sitte ;D

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriköt
« Vastaus #26 : Maaliskuu 06, 2021, 20:04:20 »
En tiedä teistä muista, mutta pitäisiköhän minun leipoa kakku ja järjestää kynttilällinen muistopäivä kunniallisille arvohäiriköille. En kehtaa alkaa polkemaankaan liikaa kenenkään oikeuksia ettei minuakaan poljeta ihan lyttyyn, kun täällä kerta kerran eletään ja ollaan ihmisen asialla sydämellisellä elehdinnällä sängyssä ja jossain määrin myös punaiseen pukeutuen. ;D Oikeastaan riittää vaan kunhan ennakoi tarpeeksi eri tilanteita varautumalla pettymyksiin, joita muuten tulisi ihan vitusti varmaankin tällä alalla muuten. Eli ei kai muuta auta kuin oman asenteensa ja kärsivällisen sinnikkään (lue: joskus ennen todella kärsimättömän ja holtittoman) luonteen kehittämistä jatkossakin... Niin kehittyyhän sekin kai jossain määrin niin kuin lihas, kun siihen riittävästi uskoo ja alkaa vaan treenaamaan. :weightlifting:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2021, 20:05:51 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriköt
« Vastaus #27 : Maaliskuu 08, 2021, 08:10:41 »
Toisilla on siihen ehkä heikommt eväät, noin korvien välin suhteen.

Sehän tässä ongelma onkin, että haluaisi ymmärtää heikosta sittiöstä versomaan alkanutta mutanttia. Ymmärtäisikin, mutta kun tuon mutantin ainoa elämän tarkotus on etsiä itselleen uhri ketä kiusata. Hänellä voisi olla loistava ura dominana, jollei hänellä olisi munia.

Aika rumasti sanottu kun kyse kuitenkin ihmisestä.
Sulta ei kannata varata aikaa. Haukut kuitenkin jälkeenpäin.

Mutantti ei ole ihminen.
#sotketaansuohon
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Häiriköt
« Vastaus #28 : Maaliskuu 08, 2021, 09:25:43 »
Mua häiriköi aikoinaan Kuopissa asuessani mies, joka soitteli aivan milloin sattui - silloin kännyssäni ei ollut estoa, ja laittoi tuontyyppisiä viestejä. Loppujen lopuksi stalkkasin hänen osoitteensa olevan hoitolaitoksessa Kymenlaaksossa. Soitin sinne ja esittelin itseni seksityöläisenä ja että jos ette saa tätä häirintää loppumaan, teen rikosilmoituksen vaikka ymmärrän laitoksen nimestä, että hän on kehitysvammainen, mieto sellainen. Häirintä loppui siihen. Kai luurista voi estää jotkut lähtevät numerot, en tiedä.
Mutta nykyään kun on blokki kännyssä ja postissa, niin nämä ongelmat jäävät yhteen kertaan.

Poissa Vieras0137

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Häiriköt
« Vastaus #29 : Maaliskuu 10, 2021, 20:58:00 »
Laitettu ”Vituun narkkari rikkolinen valehtelee” -tyyppi kevyellä ranneliikkeellä estoon👌

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Häiriköt
« Vastaus #30 : Marraskuu 12, 2021, 12:54:30 »
Mua häiriköi tyyppi, joka tekee jatkuvasti uusia kik-tunnuksia. Joinain päivinä jopa useampia. Kirjoitusasusta voi päätellä, että kyseessä on yks ja sama tyyppi. Tiedän hänen oikean nimensä ja olen laittanu eston paikkoihin, joissa se on ollu mahdollista. Kikissä ne estot on turhia, kun aina tulee uusi tunnus.

Tässä on kuitenkin se ongelma, että en uskalla tyypin takia vastata kenellekään,jolla on uusi kik-tunnus. Tämän takia olen sitten saanut viestejä "kurja huora kun ei maksu kelpaa", "taidat olla feikki" jne.
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Häiriköt
« Vastaus #31 : Marraskuu 13, 2021, 11:37:31 »
Laitettu ”Vituun narkkari rikkolinen valehtelee” -tyyppi kevyellä ranneliikkeellä estoon👌


”Poliisi ottaa kiinni sinut nyt!1”

Selvä.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Häiriköt
« Vastaus #32 : Marraskuu 14, 2021, 09:48:39 »
Mua häiriköi tyyppi, joka tekee jatkuvasti uusia kik-tunnuksia. Joinain päivinä jopa useampia. Kirjoitusasusta voi päätellä, että kyseessä on yks ja sama tyyppi. Tiedän hänen oikean nimensä ja olen laittanu eston paikkoihin, joissa se on ollu mahdollista. Kikissä ne estot on turhia, kun aina tulee uusi tunnus.

Tässä on kuitenkin se ongelma, että en uskalla tyypin takia vastata kenellekään,jolla on uusi kik-tunnus. Tämän takia olen sitten saanut viestejä "kurja huora kun ei maksu kelpaa", "taidat olla feikki" jne.

Kannattaisiko vaihtaa viestintä alustaa jollekin sellaiselle, jolle ei ole helppoa luoda uusia profiileita tai vastaanota vain tekstareita hupakkoluuriin?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Häiriköt
« Vastaus #33 : Marraskuu 16, 2021, 17:41:13 »
Mua häiriköi tyyppi, joka tekee jatkuvasti uusia kik-tunnuksia. Joinain päivinä jopa useampia. Kirjoitusasusta voi päätellä, että kyseessä on yks ja sama tyyppi. Tiedän hänen oikean nimensä ja olen laittanu eston paikkoihin, joissa se on ollu mahdollista. Kikissä ne estot on turhia, kun aina tulee uusi tunnus.

Tässä on kuitenkin se ongelma, että en uskalla tyypin takia vastata kenellekään,jolla on uusi kik-tunnus. Tämän takia olen sitten saanut viestejä "kurja huora kun ei maksu kelpaa", "taidat olla feikki" jne.

Kannattaisiko vaihtaa viestintä alustaa jollekin sellaiselle, jolle ei ole helppoa luoda uusia profiileita tai vastaanota vain tekstareita hupakkoluuriin?

Mulla on näitä puhelimia ennestään jo kaks, niin ei viittis kolmatta enää laittaa. Kik ja meili saa riittää. Voihan niitä prepaid-liittymiäki ostella aina vaan uusia, ei ne tekstarit sen parempia ole. Kaveri kerran laski, että sai puolen vuoden aikana samalta ihmiseltä noin 40 eri numerosta puheluita ja viestejä. Kyseinen häirikkö tähditti pätkää yhdessä Poliisit-sarjan jaksossaki.
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Häiriköt
« Vastaus #34 : Marraskuu 16, 2021, 17:54:27 »
^No on siinä sitten sitkeä paskiainen😅 Mut ymmärrän juu et puhelin ja numeron blokkaus ei sitten auta :o
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriköt
« Vastaus #35 : Marraskuu 16, 2021, 18:20:43 »
Häiriintynyt sammakko reporting for duty!

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Häiriköt
« Vastaus #36 : Marraskuu 16, 2021, 23:56:41 »
Mua häiriköi tyyppi, joka tekee jatkuvasti uusia kik-tunnuksia. Joinain päivinä jopa useampia. Kirjoitusasusta voi päätellä, että kyseessä on yks ja sama tyyppi. Tiedän hänen oikean nimensä ja olen laittanu eston paikkoihin, joissa se on ollu mahdollista. Kikissä ne estot on turhia, kun aina tulee uusi tunnus.

Tässä on kuitenkin se ongelma, että en uskalla tyypin takia vastata kenellekään,jolla on uusi kik-tunnus. Tämän takia olen sitten saanut viestejä "kurja huora kun ei maksu kelpaa", "taidat olla feikki" jne.

Kannattaisiko vaihtaa viestintä alustaa jollekin sellaiselle, jolle ei ole helppoa luoda uusia profiileita tai vastaanota vain tekstareita hupakkoluuriin?

Mulla on näitä puhelimia ennestään jo kaks, niin ei viittis kolmatta enää laittaa. Kik ja meili saa riittää. Voihan niitä prepaid-liittymiäki ostella aina vaan uusia, ei ne tekstarit sen parempia ole. Kaveri kerran laski, että sai puolen vuoden aikana samalta ihmiseltä noin 40 eri numerosta puheluita ja viestejä. Kyseinen häirikkö tähditti pätkää yhdessä Poliisit-sarjan jaksossaki.

Apua😅
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?