Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nokian pariskunta  (Luettu 20590 kertaa)

Poissa treboss

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #20 : Heinäkuu 20, 2023, 12:00:21 »
Oli rouvalta hyvä palvelu ja kolmisuuntainen tarjonta. Harmi vaan kun aikataulussa ei yhtään joustoa ja tuli muutenkin varattua liian lyhyt aika. Kiire vaikutti ehdottomasti suoritukseen ja erektioon  :blowjob: :behind:

Paikalla JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #21 : Heinäkuu 20, 2023, 16:16:44 »
Voi kiitos😍 kiva kuulla että palvelu miellytti!

Valitettavasti seuraavalle asiakkaalle ei sopinut ajan siirto niin en voinut sinun aikaa venyttää pidemmäksi, pahoittelut siitä. Jatkossa voidaan varata sulle pidempi aika, en itsekään tykkää kiireestä😊

Esim ensi viikolle on vielä reilusti aikoja, myös pidempiä, varattavissa sähköpostitse👍👍
Nokialla

Poissa Juupeli82

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #22 : Joulukuu 29, 2023, 18:41:50 »
Minä en suosittele Juliak oli minulle todella tyly kun lähettelin hänelle sähköpostia.

Paikalla JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #23 : Joulukuu 30, 2023, 11:47:30 »
^Tylyys alkaa kyllä siinä vaiheessa kun asiakasehdokas itse aloittaa perseilyn.
Multa saa tarkoituksella tylyn vastauksen tinkaajat, jankkaajat ja muut ehtojen eli rajojen venyttäjät. Ilman syytä en tylytä ketään.

Eli tuskin minäkään suosittelen sua asiakkaaksi kenellekään kollegalle. Tosin se on kaikille selvää jo ihan sinun saittihistorian perusteella.

Onneksi kuitenkin suurin osa ihmisistä omaa käytöstavat, ovat mukavia ja kohteliaita. Joten valtavan isot ja lämpimät kiitokset kaikista tämän vuoden kohtaamisista, niin asiakkaille kuin kollegoille. Olette mahtavia ja toivottavasti nähdään taas pian❤️

Ja vielä loppuun pahoittelut huomion varastamisesta pariskunnalle jota tämä ketju alunperin koski. Tosin eivät taida saittia käyttää.
Nokialla

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #24 : Joulukuu 30, 2023, 11:52:37 »
Tuskin minäkään suosittelen sua asiakkaaksi kenellekään kollegalle. Tosin se on kaikille selvää jo ihan sinun saittihistorian perusteella.


Luin Juupelin kaksi muuta viestiä enkä löytänyt draamaa, saittihistoriaa enkä myöskään saanut mitään selvää mikä viesteissä estäisi tapaamiset? :sheep:

Paikalla JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #25 : Joulukuu 30, 2023, 12:17:16 »
^Suksippa kuuseen sinäkin kaikkine sivupersoonines.
Nokialla

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #26 : Joulukuu 30, 2023, 12:25:57 »
^Suksippa kuuseen sinäkin kaikkine sivupersoonines.

Uusi vuosi alkanut jo Nokialla?  :boozing: :boozing:

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #27 : Joulukuu 30, 2023, 13:11:53 »
^Tylyys alkaa kyllä siinä vaiheessa kun asiakasehdokas itse aloittaa perseilyn.
Multa saa tarkoituksella tylyn vastauksen tinkaajat, jankkaajat ja muut ehtojen eli rajojen venyttäjät. Ilman syytä en tylytä ketään.


Tulen rääpimään sinun ketjuun. Mietinpä vain miksi pitää ylipäätään olla tyly.
Siitä huolimatta, että asiakas on epäkunnioittava ja kaikkea typerää, pitääkö meidän alentua samalle tasolle.


kuvagalleria

**** Helsingissä****

Paikalla JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #28 : Joulukuu 30, 2023, 13:37:24 »
^Tylyys alkaa kyllä siinä vaiheessa kun asiakasehdokas itse aloittaa perseilyn.
Multa saa tarkoituksella tylyn vastauksen tinkaajat, jankkaajat ja muut ehtojen eli rajojen venyttäjät. Ilman syytä en tylytä ketään.


Tulen rääpimään sinun ketjuun. Mietinpä vain miksi pitää ylipäätään olla tyly.
Siitä huolimatta, että asiakas on epäkunnioittava ja kaikkea typerää, pitääkö meidän alentua samalle tasolle.

Ei tietenkään tarvitse, enkä kielenkäytössä koskaan alennu asiakkaiden tasolle.
Nokialla

Paikalla JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #29 : Joulukuu 30, 2023, 13:39:12 »
^Suksippa kuuseen sinäkin kaikkine sivupersoonines.

Uusi vuosi alkanut jo Nokialla?  :boozing: :boozing:

Sun mielipide alkaa kiinnostaa korkeintaan siinä vaiheessa kun alat itse ottaa parrua perseeseen rahasta. Eikä varmaan silloinkaan
Nokialla

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #30 : Joulukuu 30, 2023, 13:47:05 »
Tulen rääpimään sinun ketjuun. Mietinpä vain miksi pitää ylipäätään olla tyly.
Siitä huolimatta, että asiakas on epäkunnioittava ja kaikkea typerää, pitääkö meidän alentua samalle tasolle.

Ei tietenkään tarvitse, enkä kielenkäytössä koskaan alennu asiakkaiden tasolle.

Alennutkin reilusti asiakkaidesi kielenkäytön alapuolelle.  8)

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #31 : Joulukuu 30, 2023, 13:49:16 »
^Tylyys alkaa kyllä siinä vaiheessa kun asiakasehdokas itse aloittaa perseilyn.
Multa saa tarkoituksella tylyn vastauksen tinkaajat, jankkaajat ja muut ehtojen eli rajojen venyttäjät. Ilman syytä en tylytä ketään.


Tulen rääpimään sinun ketjuun. Mietinpä vain miksi pitää ylipäätään olla tyly.
Siitä huolimatta, että asiakas on epäkunnioittava ja kaikkea typerää, pitääkö meidän alentua samalle tasolle.

Kyllä ainakin itselläni menee välillä kuppi nurin ja tulee ärähdettyä kun sama henkilö jankkaa ja jankkaa kymmenettä viestiä tingaten ja lopulta vittuillen jos ei vastaa. Samaan aikaan yrität viestitellä tosissaan olevien fiksusti kirjoittelevien kanssa. On vaan valitettavasti tosiasia että jotkut ei osaa lopettaa jos ei sano pahasti.

Mutta komppaan vaimoani että on ollut upea vuosi ja olen tavannut paljon hienoja ihmisiä ❤️ Kiitos kaikille asiakkaillemme (soolo ja kimppa). Olette ihania ja teidän ansiosta tämä homma on niin hiton kivaa 😍
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #32 : Joulukuu 30, 2023, 13:50:38 »
Onko tämä nyt sitä some mainontaa? Tule meille, kotona sua ei koskaan dissata näin paljon...
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #33 : Joulukuu 30, 2023, 13:53:29 »
^Suksippa kuuseen sinäkin kaikkine sivupersoonines.

Uusi vuosi alkanut jo Nokialla?  :boozing: :boozing:

Sun mielipide alkaa kiinnostaa korkeintaan siinä vaiheessa kun alat itse ottaa parrua perseeseen rahasta. Eikä varmaan silloinkaan

Nokian harva tarjonta alkaa kiinnostaa korkeintaan siinä vaiheessa kun siitä maksetaan. Saittihistorian perusteella ei varmaan silloinkaan.  :laught:
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2023, 13:55:01 kirjoittanut thorath »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #34 : Joulukuu 30, 2023, 14:40:37 »
^Tylyys alkaa kyllä siinä vaiheessa kun asiakasehdokas itse aloittaa perseilyn.
Multa saa tarkoituksella tylyn vastauksen tinkaajat, jankkaajat ja muut ehtojen eli rajojen venyttäjät. Ilman syytä en tylytä ketään.


Tulen rääpimään sinun ketjuun. Mietinpä vain miksi pitää ylipäätään olla tyly.
Siitä huolimatta, että asiakas on epäkunnioittava ja kaikkea typerää, pitääkö meidän alentua samalle tasolle.

Kyllä ainakin itselläni menee välillä kuppi nurin ja tulee ärähdettyä kun sama henkilö jankkaa ja jankkaa kymmenettä viestiä tingaten ja lopulta vittuillen jos ei vastaa. Samaan aikaan yrität viestitellä tosissaan olevien fiksusti kirjoittelevien kanssa. On vaan valitettavasti tosiasia että jotkut ei osaa lopettaa jos ei sano pahasti.

Mutta komppaan vaimoani että on ollut upea vuosi ja olen tavannut paljon hienoja ihmisiä ❤️ Kiitos kaikille asiakkaillemme (soolo ja kimppa). Olette ihania ja teidän ansiosta tämä homma on niin hiton kivaa 😍

Mäkin nyt tuun tähän ketjuun vierailulle, ja komppaan tätä. Vaikka muuten olisi aina asiallinen, niin jotkut ei vaan usko ennen kuin sanoo tiukemmin tai jopa tosiaan hieman ärähtää. Ihmisiä mekin vain ollaan ja se paskan määrä jota joiltain viestittelijöiltä tulee niin saa välillä kiehumaan.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #35 : Joulukuu 30, 2023, 15:08:21 »
Sun mielipide alkaa kiinnostaa korkeintaan siinä vaiheessa kun alat itse ottaa parrua perseeseen rahasta. Eikä varmaan silloinkaan

Huolestuin. Toivottavasti kukaan ei pakota?!?  ???

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #36 : Joulukuu 30, 2023, 15:11:02 »
Sun mielipide alkaa kiinnostaa korkeintaan siinä vaiheessa kun alat itse ottaa parrua perseeseen rahasta. Eikä varmaan silloinkaan

Huolestuin. Toivottavasti kukaan ei pakota?!?  ???

Hyvä trollaus :D
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #37 : Joulukuu 30, 2023, 16:17:28 »
Odottakaa hetki, haen popparit

I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #38 : Joulukuu 30, 2023, 16:34:20 »
Minä en suosittele Juliak oli minulle todella tyly kun lähettelin hänelle sähköpostia.

Kiitos Juupeli82😘 tämän ketjun aktivoinnista. Todistit juuri oikeaksi legendaarisen lauseen "Aivan sama mitä puhutaan kunhan puhutaan." Tämä ketju on poikinut tänään jo kaksi hienoa uutta asiakasta perheellemme 👍😍 Kiitos ja jatkakaa. Please 🙏
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2023, 16:37:26 kirjoittanut JulianMiesNokia »
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nokian pariskunta
« Vastaus #39 : Joulukuu 30, 2023, 16:36:32 »
Mitä itse olen Julian kanssa viestitellyt, niin olen aina saanut todella asiallisia vastauksia. Ei koskaan mitään tylytystä tai vinoilua. Odotan, että vielä jossain vaiheessa saataisiin ne aikataulut sopimaan. Sekin ollut enemmänkin minusta kiinni, koska itselleni on hyvin rajalliset ajat olleet sopivia. Enkä muutenkaan oleta, että pt:lle sopii aina ja kaikki. Jos ei joku aika tai palvelu käy, niin en kyllä ala asiasta jankata. Ilmoituksetkin yleensä kertoo, mikä on mahdollista, eikä sitä erikseen tarvitse edes kysellä, kun viitsii ensin hieman perehtyä.