Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lady Pamela  (Luettu 5152 kertaa)

Poissa Vieras0358

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Lady Pamela
« : Maaliskuu 02, 2021, 19:39:33 »
Onkos kokemuksia naapurissa ilmoittelevasta Lady Pamelasta? Aussi typy.

Poissa myllyniemi

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Pamela
« Vastaus #1 : Maaliskuu 02, 2021, 23:38:22 »
Oman nettisivun ja twitterin perusteella vaikuttaa timanttisen kovalta ammattilaiselta. Näitä toivoisi näkevän lisää. Itse en ole vielä ehtinyt tapaamaan.

Poissa Silkkii

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Pamela
« Vastaus #2 : Maaliskuu 03, 2021, 20:20:56 »
Voin allekirjoittaa myllyniemen kommentin timantinkovasta ammattilaisesta. Minulla on kokemusta lähinnä dominasessioiden puolelta, ja niitä palveluita olen kolme kertaa käyttänyt 2-3 tuntia kerrallaan. Alla kuitenkin seikat, jotka varmaan kiinnostavat tälläkin puolella:

- Kuvat ovat ajan tasalla ja antavat realistisen kuvan. Ihanat terhakat luomurinnat. Tyylikäs näky.
- Erikoisimmatkin toiveet ovat varmasti toteutettavissa.
- Hinnat ym. juuri sitä mitä on sovittu, ei häslinkejä.
- Palveluntarjoajalla on mielikuvitusta eli ei mitään liukuhihnatyötä ja jokainen tapaaminen on ollut täysin erilainen kuin edellinen. Jokainen sessio on ollut iloinen yllätys.
- On erittäin ammattitaitoinen ja myös siinä mielessä, että homma etenee kuin junan vessa (hyvässä mielessä) vaikka tulisi yllätyksiä. Sitten improvisoidaan ja jatketaan keskeytyksittä.
- Hyvin miellyttävä ja hauska ihmisenä, hyvää juttuseuraa kaiken muun lomassa. Läpänheitto toimii. Ei vaivaannu eikä vaivaannuta. Ehkä se on se australialainen lupsakkuus  :inlove:
- Suihku tarjolla ennen ja jälkeen puhtaine pyyhkeineen sekä pesuaineineen. Siisti tapaamispaikka muutenkin.



Poissa pikkusissy

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Pamela
« Vastaus #3 : Maaliskuu 16, 2021, 12:35:19 »
Tässä oma kokemukseni sissynä. Oon aika paljon käyttänyt ammattilaisten palveluja, mutta joutunut pettymään usein. En välitä kivusta tai nöyryytyksestä, lyömisestä yms ja valitettavasti kaikki dominat eivät ymmärrä tätä. Nyt koin ekaa kertaa sen, miltä tuntuu kun ei ihmetellä tai tuomita, vaan voi rentoutua täysin ja olla hyväksytty.

Pamela on tosi ammattimainen. Eli selkeät hinnat ja palvelut eikä ikäviä yllätyksiä. Kuvat on aitoja. Ihmisenä Pamela on ”hyvää seuraa” muutenkin, hauska ja hyvin pärjäsin minäkin rallienglannilla. Paikka on tosi siisti, helppo löytää, mutta silti ”yksityisellä paikalla” ja edessä ilmaista parkkitilaa. Tuntui melkein kun olisi ollut hotellissa, kaikki oli tosi puhdasta, ja sain käyttöön uuden käyttämättömän hammasharjan, vastapestyt pyyhkeet jne :)

Yllätyin ja innostuin myös tosi paljon, kun Pamela session jälkeen antoi minun pitää session aikana pitämäni mekon. Jäi kuva, että on aidosti kiinnostunut asiakkaista eikä mitään liukuhihnajuttua.

Kirjoitin etukäteen toiveistani ennen sessiota, ja ne toteutuivat kaikki. Mutta niin, että mikään ei tuntunut näytellyltä, vaan toteutettiin Pamelan tyylillä. Edging oli ihan huikea kokemus ja shampanjaakin maistoin.En ollut aikaisemmin uskaltanut lähteä siihen, mutta onneksi nyt kokeilin.
 
Sessiot sujuivat rennosti ja luonnollisesti ja Pamela on kekseliäs ja koko ajan tapahtui jotain omien ideoiden lisäksi.  Ja tätä luovuttaa kyllä itse dominalta odotankin, vaikka totta kai tietyt asiat on sellaisia, joita lähtee hakemaan ja niistä kannattaa sopia etukäteen.

Tunti on tämän tyyppiseen sessiointiin liian lyhyt aika. 3 tuntiakin meni tosi nopeasti, koska koko ajan tapahtui jotain. Oli joka "pennin" arvoista.
Uudestaan toivottavasti pian, niin upea kokemus.