Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Stadin hierojat (ei thaikku)  (Luettu 265040 kertaa)

Poissa Vieras0423

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #220 : Tammikuu 17, 2022, 09:48:54 »
kokemuksia helsingin ”Rentouttava hieronta” paikasta naapurisaitilla? Monta ilmoa geneerisillä kuvilla ilman itse hierojatarta.


Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #221 : Tammikuu 17, 2022, 12:41:48 »
kokemuksia helsingin ”Rentouttava hieronta” paikasta naapurisaitilla? Monta ilmoa geneerisillä kuvilla ilman itse hierojatarta.

Antaa ymmärtää enemmän kuin ymmärtää antaa - aikalaiskertomusten mukaan äkkipikainen (sekopäiseksikin kuvailtu) "hieroja" joka monille on kilahtanut jo puhelimessa.

Mahdolliseen hierontakokemukseen ei kuulu minkäänlaista iloista loppua.

Kaukaa kierrettävä.

Poissa Vieras0423

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #222 : Tammikuu 17, 2022, 15:11:08 »
kiitos. Hyvä että kävi ilmi.


Poissa Vieras0423

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #223 : Tammikuu 17, 2022, 15:12:57 »
Onko edellinen tapaus sama kuin nyt Adriana 69 - nimimerkillä naapurissa ilmoitteleva?

Vielä jokinen aika sitten oli vielä nimeltään Vironika. Ehkä kuvat liian lupaavat…

Poissa bast

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #224 : Tammikuu 20, 2022, 09:22:09 »
kokemuksia helsingin ”Rentouttava hieronta” paikasta naapurisaitilla? Monta ilmoa geneerisillä kuvilla ilman itse hierojatarta.

Kävin hänen luonaan. Välillä ilmoittelee jollakin "Aitoa thaihierontaa" -otsikolla. Sekopäinen tyyppi joka tivasi, onko rokotteet otettu. Vastattuani myöntävästi alkoi melkoinen sekopäistäkin pimeämpi foliohattukeskustelu rokotehaitoista, liskoihmisistä ja siitä kuinka "eliitti" hallitsee maailmaa.

Kerroin etten ole kiinnostunut puhumaan aiheesta, mutta väen vängällä halusi asiasta jäädä keskustelemaan hieronnan yhteydessä. Vastenmielinen kokemus näin asiakkaan kannalta, oli rokotteista mitä tahansa mieltä.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #225 : Tammikuu 20, 2022, 12:27:33 »
Järkyttävää. Oli siis ihan suomalainen nainen kyseessä? Missäpäin vastaanotto?

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #226 : Tammikuu 20, 2022, 13:35:21 »
kokemuksia helsingin ”Rentouttava hieronta” paikasta naapurisaitilla? Monta ilmoa geneerisillä kuvilla ilman itse hierojatarta.

Kävin hänen luonaan.

Entä itse hieronta - oliko mistään kotoisin, oliko loppu onnellinen?

Poissa bast

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #227 : Tammikuu 20, 2022, 18:52:36 »
Järkyttävää. Oli siis ihan suomalainen nainen kyseessä? Missäpäin vastaanotto?
Ihan suomalainen. Itäinen Helsinki

Entä itse hieronta - oliko mistään kotoisin, oliko loppu onnellinen?

Ei mistään kotoisin, eikä mitään lisäpalveluitakaan ollut tarjolla.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #228 : Maaliskuu 21, 2022, 15:07:42 »
Nostellaanpa tätä ketjua pitkästä aikaa.

Suomi-Sofia (Amazing) tekee nyt Stadissa vähän vapaamuotoisempaa keikkaa asunnossa, ei private-kopissa. Tarjolla on siis ikään kuin pt-kohtaaminen, mutta striptease- lapdance- ja extra-osastoilla liikuttaneen (en toki kysellytkään muuta).

Esim. Hot Girlsin puolelta Sohvin tuntevat tietävät kyllä kuinka ihanasta naisesta on kyse. ST:ltä kannattaa kaivaa tiedot esiin, löytyy helposti. Kyseessä siis erittäin positiivinen ja timmi mimmi, osaa hoidella karjun kaikilta puolilta.
You and me, part-time lovers

Poissa 8tuumainen

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #229 : Maaliskuu 27, 2022, 11:52:57 »
Sanoisinko että, veit sanat suustani. Olin aikeissa kirjoitella kokemuksesta, mutta ne oleellisimmat tulikin tulkattua kansan tietoisuuteen. Eritäin vahva suositus täältäkin  :inlove:
Kovin pieni näyttönä, mutta koohtuullinen työkaluna 😋

Poissa Vieras0423

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #230 : Huhtikuu 05, 2022, 16:12:22 »
Kukaan kokeillut naapurin Nishaa kontulassa?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #231 : Huhtikuu 08, 2022, 16:52:15 »
Sanoisinko että, veit sanat suustani. Olin aikeissa kirjoitella kokemuksesta, mutta ne oleellisimmat tulikin tulkattua kansan tietoisuuteen. Eritäin vahva suositus täältäkin  :inlove:

Kirjoita nyt kuitenkin, tästä genrestä rapsataan liian harvoin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Makkonen

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #232 : Huhtikuu 08, 2022, 18:43:19 »
Kellään kokemusta naapurissa lmoittelevasta Ksenja nimimerkillä ilmoitusta pitävällä. kuvassa ollut siniset bikinit, hyvänä tuntomerkkinä.
Dirty old man

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #233 : Huhtikuu 22, 2022, 11:09:57 »
Oletteko viime aikoina koittaneet itäisen Helsingin tarjontaa?

Naapurin Anna37 ("Itä-Helsingin kaunis Anna") kertoi tarjoavansa pelkkää vatkausta ja sauvaa anneliin, hieronta ei sisällä hierontaa - mutta entä Itäkeskus hieronta?

Liettuan sijaan hän taitaa olla ihan tuosta itänaapurista, taitaa nuivan asenteen pelossa vähän siloitella juuriaan, mutta hänellä tuntuisi olevan palvelut ja hintataso ihan kohdallaan jos todellisuus ja puheet kohtaavat.

Onko kenelläkään ensi käden kokemuksia?

Poissa Stella

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #234 : Toukokuu 03, 2022, 23:06:22 »
Moi!

Kävin joskus viime vuoden puolella Stella Polaris nimisellä naisella prosta/eturauhashieronnassa ja penishieronnassa molemmat oli eka kerta ja todella hyvä kokemus. Mua kiinnostais kokeilla uudestaan ja kaipaisinkin nyt suosituksia palveluntarjoajista Helsingissä/pk-seudulla. Ikä mielummin sinne rouvasuuntaan, jos mahd! Kiitos jo etukäteen.

Hi! Now I am in Helsinki for few days: 3-6 May. If you have an interest to come again, send me a private message.

Poissa PekkaPekka

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #235 : Toukokuu 07, 2022, 18:50:35 »
Häntä voin suositella 👍👍👍

Itse kävin tällä viikolla. Selkäni oli todella kipeä.

Tämä rouva hieroi erittäin taidokkaan oloisesti!


Otin tunnin setin. Selkäni oli hellä kolme päivää, mutta nyt kuin uusi.

Hän myös käsitteli katkarapua todella hellästi ja rauhallisesti.
Voidaan ennemmin puhua penis hieronnasta, kuin runkkauksesta.


Orgasmi oli yksi parhaista mies muistiin. Ja kuinka hellästi hän käsitteli vielä väsyneenä sykkivää elintä.


Moi!

Kävin joskus viime vuoden puolella Stella Polaris nimisellä naisella prosta/eturauhashieronnassa ja penishieronnassa molemmat oli eka kerta ja todella hyvä kokemus. Mua kiinnostais kokeilla uudestaan ja kaipaisinkin nyt suosituksia palveluntarjoajista Helsingissä/pk-seudulla. Ikä mielummin sinne rouvasuuntaan, jos mahd! Kiitos jo etukäteen.

Hi! Now I am in Helsinki for few days: 3-6 May. If you have an interest to come again, send me a private message.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #236 : Toukokuu 20, 2022, 11:25:20 »
Moikka moi!

Tarjoan tantrista hierontaa Helsingin Pukinmäessä. Hoitoni on ollut erittäin pidetty. 😌

Olen 40-vuotias voimakkaan seksuaalienergian omaava äiti-ihminen. Ulkonäöltäni olen nätti, pitkä (175cm) ja hoikka, silmälasipäinen punapää.

Olen helposti lähestyttävä, mukava ja empaattinen eikä seurassani tarvitse jännittää.

Osaan intuitiivisesti lukea toista ihmistä tavallisesti hyvin.

Tarjoan sensuellia, kiireetöntä, tantrista hierontaa.

Hierontani on eroottinen, syvärentouttava hoito, jossa “kuuntelen” kehoasi ja sen tarpeita, sekä annan vuoroin kevyempää ja voimakkaampaa kosketusta. Kyseessä on kokovartalohieronta, jossa hieron ensin selkäpuolelta, edeten niskahartiasedulta aina nilkkoihin asti. Tämän jälkeen hieron etupuolelta. Hieronta huipentuu paineiden purkuun alapäästä ja laukeamiseen ja se voi sisältää myös eturauhashieronnan. Annan mielelläni lisätietoja hieronnasta ja se on muokattavissa myös sinun tarpeisiisi sopivaksi.


Kysymällä selviää, tarjoanko sinun toivomaasi palvelua. 🙂

Tällä hetkellä en tarjoa yhdyntää enkä suuseksiä antavana osapuolena osana palveluitani.


Terkuin, Freija
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2022, 17:13:01 kirjoittanut Shark »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #237 : Toukokuu 22, 2022, 14:24:09 »
kokemuksia helsingin ”Rentouttava hieronta” paikasta naapurisaitilla? Monta ilmoa geneerisillä kuvilla ilman itse hierojatarta.

Kävin hänen luonaan. Välillä ilmoittelee jollakin "Aitoa thaihierontaa" -otsikolla. Sekopäinen tyyppi joka tivasi, onko rokotteet otettu. Vastattuani myöntävästi alkoi melkoinen sekopäistäkin pimeämpi foliohattukeskustelu rokotehaitoista, liskoihmisistä ja siitä kuinka "eliitti" hallitsee maailmaa.

Kerroin etten ole kiinnostunut puhumaan aiheesta, mutta väen vängällä halusi asiasta jäädä keskustelemaan hieronnan yhteydessä. Vastenmielinen kokemus näin asiakkaan kannalta, oli rokotteista mitä tahansa mieltä.

Kaltaiseni foliohattu saa siis varmaan aika psykedeeliset varvit aikaan tämän sankarittaren kanssa. Hyvä niin, kiitos tiedosta!

Poissa Bella169

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #238 : Toukokuu 23, 2022, 15:06:39 »
Innostuin taas kaivamaan pöydän esiin.

Eli tervetuloa rentoutumaan ja nauttimaan hyvästä palvelusta

Terkuin kesäneiti Annabella
bella

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #239 : Toukokuu 29, 2022, 08:12:52 »
Innostuin taas kaivamaan pöydän esiin.

Eli tervetuloa rentoutumaan ja nauttimaan hyvästä palvelusta

Terkuin kesäneiti Annabella

Vahva suositus Annabellalle.

Hieronta on oikeasti hyvää ja kunnollista. Ainoa ongelma on, että niin on se kaikki muukin, joten hyvästä hieronnasta ei oikein malttaisi nauttia. Hieroja itse on mukava ja välitön ja läsnä tilanteessa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2022, 08:19:37 kirjoittanut Ollin kuppi »