Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Stadin hierojat (ei thaikku)
Basbas:
Hei, Olisi taas pitkästä aikaa tulossa reissu Helsinkiin ja olisin enemmän kuin kiitollinen jos saisin hyviä suosituksia tämänhetkisestä tilanteesta hyvien hierontapaikkojen tilanteesta? Suosituksia otetaan siis vastaan palveluntarjoajista Helsingin keskustan lähettyvillä. Kuten tästä topicista katselin ainakin Happy hieronta saanut ihan hyvä palautetta, mutta olisiko tovereilla jotain muuta hyviä suosituksia. Toimiiko tuo Beauty union enää ollenkaan? Kallion urheiluhieroja näyttäisi olevan lomalla, kun olen tulossa.
Kiitokset jo etukäteen vastauksista :wanker: :weightlifting:
Anton.p:
--- Lainaus käyttäjältä: Basbas - Joulukuu 01, 2023, 18:54:06 ---Hei, Olisi taas pitkästä aikaa tulossa reissu Helsinkiin ja olisin enemmän kuin kiitollinen jos saisin hyviä suosituksia tämänhetkisestä tilanteesta hyvien hierontapaikkojen tilanteesta? Suosituksia otetaan siis vastaan palveluntarjoajista Helsingin keskustan lähettyvillä. Kuten tästä topicista katselin ainakin Happy hieronta saanut ihan hyvä palautetta, mutta olisiko tovereilla jotain muuta hyviä suosituksia. Toimiiko tuo Beauty union enää ollenkaan? Kallion urheiluhieroja näyttäisi olevan lomalla, kun olen tulossa.
Kiitokset jo etukäteen vastauksista :wanker: :weightlifting:
--- Lainaus päättyy ---
BU on tosiaan säpissä, joku heistä vielä jatkaa ilmoittelua. Mutta itseäni kiinnostaisi se vanhempi rouva, joka oli tosi mukava :inlove:
Mattivaat22:
Kukas tämä kallion urheiluhieroja on? Sen verran hyvältä vaikuttaa että haluaisin itsekin käydä. Voi laittaa vaikka privaviestinä.
Jeepulli:
--- Lainaus käyttäjältä: Hania - Elokuu 04, 2023, 10:06:55 ---Onko jollain kokemusta nimimerkillä Lennu52 ilmoittelevasta ladystä, joka tarjoaa hierontaa Helsingissä?
--- Lainaus päättyy ---
Onko tästä kellään uutta tietoa?
JudBlues:
miten Kallion urheiluhierojaan saa yhteyden?
quote author=Balls link=topic=360.msg342113#msg342113 date=1699007131]
Päivää taloon,
Taas tuli rentouduttua tällä viikolla Kallion ufheiluhierojalla, joka tässäkin ketjussa aiemmin nostettu esiin.
Joka kerta täyttä laatua ja vetelänä kotiin.
Ei voi kun suositella, itse hieronta nimittäin myös oikein hyvä!
Balls
[/quote]
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta