Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin hierojat (ei thaikku)

<< < (81/104) > >>

kekkuli78:
Olen suuntaamassa viikonloppuna joululahjaostoksille ja ajattelin käydä samalla hieronnassa. Osaako joku suositella pk-seudulta jotain paikalla olevaa hierojaa? Olen testannut ja rapsannut Ariinan, Rinin, Sabinan, Stelan ja nyt olisi hakusessa joku uusi.

Nina40 kanssa ei sopinut aikataulut, Stela ei ole mestoilla. Viivin kuumat kivet ovat Oulussa. Suosituksia kenen puoleen voisin kääntyä?

Jakkesi:
Kokemuksia ilmoittelee.. "Keski-ikäinen suomalainen nainen hieroo Herttoniemessä"

Perusjamppa:

--- Lainaus käyttäjältä: Jakkesi - Marraskuu 19, 2023, 11:33:21 ---Kokemuksia ilmoittelee.. "Keski-ikäinen suomalainen nainen hieroo Herttoniemessä"

--- Lainaus päättyy ---
Tämähän on Janitan pumpulihieronta. Käypä siellä, niin on jotain mitä vanhana muistella, niin sitten kun kipu pyllyssä helpottaa.

bast:
Iiriksen (Pasila) hieronta testattu muutama viikko sitten. Ei halvimmasta päästä, mutta kokemuksena todella hyvä. Kiusoittelevaa B2B-hierontaa tarjolla. Läsnäoleva, kaunis, helposti lähestyttävä ja todella miellyttävä nainen kyseessä.

Varsinaiset hierontataidot olivat alan keskivertoa paremmat, mutta parempaakin on hieronta-sektorilla tarjolla (mikäli kunnon hierontaa hakee).

Iirikselle suositus jos ette ole vielä käyneet testaamassa :)

Ollin kuppi:
Suomalainen öljy-hieronta Helsinki, niminälerkillä Anne 43 vuotta.

Kuva on oma, paikka siisti ja nainen ystävällinen. Ikä on varmasti ollut oikein, mutta tieto päässyt kyllä vanhentumaan. Sinällään ei haittaa koska on tiimissä kunnossa ja B-kupin rinnat oikeinkin mukavat.

Mutta hieronta on jokseenkin väärä termi, ot7n vähän kalliimpaan b to b, jota voisi strippauksineen ja pikku sauvashowlla höystettynä kuvailla asianmukaiseksi.

Ei huono, ei hyvä. Minulle ei jatkoon.

Iso ja kaunis Veera ilmoittelee. Kävin kerran ja ilmoitus pitää ainakin siltä osin paikkansa, että hän on oikeasti iso. Vaikka en pienistä hätkähdä - kielikuva heh heh - niin nauttiminen kyllä vaatii, että täytyy innostua sellaisesta liki sadan kilon ylipainosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta