Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Stadin hierojat (ei thaikku)
Pioneeri:
Tämä on tällä minun kärsivällisyydellä aika tuskaa välillä. Juuri kun uskoo löytäneensä naapurista kivan ja uskottavan ilmoituksen hieronnasta/tantrasta ei puhelimeen vastata.
Plääh...
antero pee:
Tunnen tuskasi, Pioneeri. Välilehti hierontaa (ei seksiä) aina auki. Kenestä on kyse tällä kertaa?
antero pee
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Tammikuu 06, 2020, 00:13:38 ---Tämä on tällä minun kärsivällisyydellä aika tuskaa välillä. Juuri kun uskoo löytäneensä naapurista kivan ja uskottavan ilmoituksen hieronnasta/tantrasta ei puhelimeen vastata.
Plääh...
--- Lainaus päättyy ---
antero pee:
Kyselyn puolelle menee taas, mutta olikos jollakulla Hakaniemen Viivistä lähempää kokemusta? Kiinnostaisi. Ainakin kuvissa näyttäisi olevan kivat kannut. Antaako kosketella, osaako hommansa?
Vastauksen voi lähettää myös privana, vastineena lupaan tiedon yhdestä sexystä hierojasta, jonka palvelu ei petä.
antero pee
Pioneeri:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Tammikuu 06, 2020, 06:49:17 ---Tunnen tuskasi, Pioneeri. Välilehti hierontaa (ei seksiä) aina auki. Kenestä on kyse tällä kertaa?
antero pee
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Tammikuu 06, 2020, 00:13:38 ---Tämä on tällä minun kärsivällisyydellä aika tuskaa välillä. Juuri kun uskoo löytäneensä naapurista kivan ja uskottavan ilmoituksen hieronnasta/tantrasta ei puhelimeen vastata.
Plääh...
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Soitin prepaidista joka voi olla joillekin kynnys..
letle:
Olisko kellään kokemusta naapurissa ilmoitatavasta Inasta 40v?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta