Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin hierojat (ei thaikku)

<< < (74/104) > >>

Vieras1918:
^ Ihana Peetu!!  :inlove:
Kiitos! ❤️

Balls:

Huomentapäivää,

Ei narise nivelet eikä muut paikat, eli taas on Balls käynyt öljyttävänä:

-Laajasalon kahden milfin hoito keskustassa(ovat satunnaisesti), ok hyvä hoito, asunnossa käynnilläni vain sänky(jatkossa kai pöytä) joka oli ihan hyvä mutta ei varmastikaan optimaalinen itse milfien osalta, työasennot hankalat siis.
Kokonaisuutena kuitenkin 7 1/2, mukava oli katsella ja tuntea kahden uhkean(isoja tyttöjä, eli jos joku etsii hoikkaa hierojaa niin väärä paikka) milfin kädet ympäri vartaloa ja lipsahtihan se meisseli tissienkin väliin.
Myös hyvää ja vahvaa hartiahierontaa!

-Ariinan hoito koeajettu, uhkea nainen ja ne tissit on kyllä upeat.
Hyvin osaa kiusoitella ja myös ok hierontaa ennen kääntymistä jonka jälkeen pidettiinkin patjasta kiinni ja toivottiin että meisseli kestää Ariinan kannujen välissä yli 30sek  :wanker:
Loistava setti ja tulee käytyä myös uudestaan, pinnat myös dirty talkista Ariinalle!

Toivotaan ettö myös tämä viikko toisi uusia upeita kokemuksia kohdalle!

Balls

Pertti55hki:
Mira Kontula, tuli käytyä. Rentouttava ja osaava hieronta myös lihaksia myöten. Mukava nainen ja siisti paikka. Puhdas pyyhe ja suihku löytyy jota itse arvostan. Vähän kuitenkin jäi kiireen maku ja loppu vähän hätäinen. Tietysti kun on käynyt yllä mainitussa Freijalla niin vaatimustaso on niin korkealla että siihen muut pääse.

Leea:

--- Lainaus käyttäjältä: Japii - Syyskuu 23, 2023, 16:59:26 ---
Satanen vielä olisi itselle perusteltavissa, isommat summat tähän asiaan ei. Vinkkejä arvostetaan, jos jossakin Espoo suunnilla olisi miellyttävä hyvärunkoinen naisihminen, jolta parin kierroksen setti järkevästi irtoaa, urheiluhieronta iso plussa. Jos ei vinkkejä halua jakaa, niin valaisu markkinasta ylipäätään kiinnostaa myös. Noita RE hierojia lähes 250e hinnalla en itse oikein ymmärrä ollenkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Eli käytännössä haluat pari kierrosta kolmella-neljällä kympillä, sillä koulutetun hierojan normaali tuntihinta ilman mitään ekstroja on jo 60-70€. Kuulostaa kovin halvalta.

perasmies:
mitä mä olen käynyt koulutetuilla hierojilla niin 45min 35€
kuullostaa noi sun hinnat aika kovilta,eikö ne ole vielä alv vapaita?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta