Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin hierojat (ei thaikku)

<< < (69/104) > >>

Gale:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaiffari - Heinäkuu 20, 2023, 18:29:19 ---Morjensta! Onko kellään kokemusta Stephany -nimimerkillä toisella sivustolla ilmoittelevasta kaunottaresta? Tantra-tyyppistä palvelua tarjoaa, jota juuri etsinkin. Hänen teksti ja kuvat vaikuttavat hyviltä, mutta mistään en löydä mainintaa hänestä muualta. Suurkiitokset ja voi privanakin laittaa viestiä.

--- Lainaus päättyy ---

Stephany on timanttinen nainen. On vuosien mittaan nostanut hintoja tuntuvasti, jonka takia on kiva, että tarjoaa nykyään myös vähän lyhyempiä aikoja. On tullut tavattua vuosien varrella useaan kertaan, viimeksi kuukausi takaperin. Joka pennin arvoinen!

kekkuli78:
Moi,

Onko kellään uusia suosituksia pk-seudun laadukkaista hierojista?

Olen käynyt viime aikoina tutuilla hyväksi todetuilla Lera/Aliina, Stela, Rin jne, mutta kaipaisi heihin vaihtelua. Plussa olisi jos sijainti löytyisi läheltä Kehä 3 tai Kehä 1stä.

Kiitoksia ja etukäteen!

Jakke57:

--- Lainaus käyttäjältä: kekkuli78 - Heinäkuu 30, 2023, 14:28:36 ---Moi,

Olen käynyt viime aikoina tutuilla hyväksi todetuilla Lera/Aliina, Stela, Rin jne, mutta kaipaisi heihin vaihtelua. Plussa olisi jos sijainti löytyisi läheltä Kehä 3 tai Kehä 1stä.

Kiitoksia ja etukäteen!

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko jollain heittää Rinin yhteystietoja? Vai löytyykö naapurisaitilta ilmoitus?

Jakke57:

--- Lainaus käyttäjältä: Jakke57 - Heinäkuu 31, 2023, 07:09:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kekkuli78 - Heinäkuu 30, 2023, 14:28:36 ---Moi,

Kiitoksia ja etukäteen!

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko jollain heittää Rinin yhteystietoja? Vai löytyykö naapurisaitilta ilmoitus?

--- Lainaus päättyy ---

Yhteystiedot löytyi jo....

Pertti55hki:
Vantaalla minulle uusi tuttavuus Nautinnollista hierontaa/ nauttimaan
48 V  aikuinen pitkä. Onko mitään kokemuksia?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta