Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin hierojat (ei thaikku)

<< < (64/104) > >>

SiggSagg:

--- Lainaus käyttäjältä: Masamasa - Huhtikuu 10, 2023, 21:13:18 ---Noniin, pyhävapaiden ansiosta kerkesin käymään STELAn "Laadukkaassa hieronnassa". Eihän sitä oltu suunniteltu ku noin kolme kuukautta.

Hyvä oli, niin kuin on täällä kehuttu. Kommunikointi sujui lievästä aksentista huolimatta, paikka oli helppo löytää ja hieronta itsekkin oli ihan otsikon mukaista. Jonkun verran smalltalkkia, pääosin ihan hierontaan itse liittyvää joka on mulle ihan sopiva määrä. Nainen on nätti ja selvästi aika fitissä kunnossa. Suurin osa käynnistähän mentiin vatsallaan hierontapöydällä mutta lopussa oli silmilläkin mukavaa tekemistä. Hänellä on miltei maaginen käsiveto; osaa käsitellä keppiä älyttömän hyvin. Ihan Viivin tyylistä miltei tajuttomaksi menemistä ei nyt tullut, mutta pyysin tällä kertaa ihan perushieronnan alkusetiksi niin siinä vaiheessa ei oltu yhtä kuumeisena.

Tuli vielä neuvoja venyttelyistä, fasciapallon käytöstä ja ruokavaliosta kunnon hoitoon, että melkein tuli fysioterapeutin pikavisiitti kaupan päälle. Ihan hyvä 1,2 huntin käynniksi mielestäni. Saa mun suosittelut :)

--- Lainaus päättyy ---
Kuinka pitkästä hieronnasta ilmoittamallasi summalla sai nauttia? Oliko hieroja alasti ja saiko häneen koskea hieronnan aikana?

Turska88:
Hieronnan ystävä olen! :wanker:

Sabina, Aliina, Viivi testattu. Mitä seuraavaksi?

allu87:

--- Lainaus käyttäjältä: Turska88 - Huhtikuu 14, 2023, 15:26:16 ---Hieronnan ystävä olen! :wanker:

--- Lainaus päättyy ---

Tykkäsitkö?

Turska88:

--- Lainaus käyttäjältä: allu87 - Huhtikuu 14, 2023, 18:18:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turska88 - Huhtikuu 14, 2023, 15:26:16 ---Hieronnan ystävä olen! :wanker:

--- Lainaus päättyy ---

Tykkäsitkö?

--- Lainaus päättyy ---

Aliina - ihanat rinnat, milffin ystäville todella hyvä, palvelu rempseää ja kuuntelee toiveita 4/5

Sabina- ikää on mutta milffi/maturen ystäville täydellinen, hieronta on kiusoittelevampaa kun aliinalla, hyvät rinnat ja tuhma nainen 4/5

Viivin nuru on jumalainen 6/5

jhstone:
No nyt! Ammattitason hierontaa ja upeaa seksiä!
Naapurissa ilmoitus sillointällöin nimimerkillä Riinaxxx. Esim just nyt ilmoitus ei ole päällä.
Paikka Töölössä.
Ihana ihminen, löysi mun selkäniska jumit ja aukoi niitä juuri oikein ottein. Ja sit onnellisesti maaliin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta