Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Stadin hierojat (ei thaikku)  (Luettu 269122 kertaa)

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #300 : Helmikuu 20, 2023, 10:58:04 »
Minkäköhänlaiset palvelut Milja Beellä on? Toimii näköjään tällä hetkellä Meilahdessa (nimim. Milli96 ja hierojamilja naapurisivulla).
Onko pelkkää hipsutusta vai hymyilyttääkö lähtiessä?

Hinnoiteltu aika huonosti.
Ihan ok, sanoisin 2,5/5 itselle ei tuollainen lähiö prinsessa iske.

Poissa jessev

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #301 : Helmikuu 22, 2023, 11:03:00 »
Hakusessa laadukas eroottinen hierontakokemus jotakuinkin tällaisilla seteillä:
- yhteinen suihku/pesutuokio alkuun kepein kosketuksin
- oikeaa hierontaa selkä/hartia
- lopuksi käännytään ja hieroja ottaa viimeistään tässä vaiheessa vaatteet pois
- eturauhashierontaa ja ehkä leluja
- happy ending normaali tai CIM

bonusta, jos hierojaa saa kosketella ja esimerkiksi tissejä nuoleskella tms. Aikaa saa mennä vaikka 2h. Kokemuksen laatu > hinta.

Suosituksia?  :D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 22, 2023, 11:11:52 kirjoittanut jessev »

Poissa jessev

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #302 : Helmikuu 26, 2023, 15:36:44 »
Hakusessa laadukas eroottinen hierontakokemus jotakuinkin tällaisilla seteillä:
- yhteinen suihku/pesutuokio alkuun kepein kosketuksin
- oikeaa hierontaa selkä/hartia
- lopuksi käännytään ja hieroja ottaa viimeistään tässä vaiheessa vaatteet pois
- eturauhashierontaa ja ehkä leluja
- happy ending normaali tai CIM

bonusta, jos hierojaa saa kosketella ja esimerkiksi tissejä nuoleskella tms. Aikaa saa mennä vaikka 2h. Kokemuksen laatu > hinta.

Suosituksia?  :D
Eikö ketään?  :-[

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #303 : Helmikuu 27, 2023, 20:32:30 »
Hakusessa laadukas eroottinen hierontakokemus jotakuinkin tällaisilla seteillä:
- yhteinen suihku/pesutuokio alkuun kepein kosketuksin
- oikeaa hierontaa selkä/hartia
- lopuksi käännytään ja hieroja ottaa viimeistään tässä vaiheessa vaatteet pois
- eturauhashierontaa ja ehkä leluja
- happy ending normaali tai CIM

bonusta, jos hierojaa saa kosketella ja esimerkiksi tissejä nuoleskella tms. Aikaa saa mennä vaikka 2h. Kokemuksen laatu > hinta.

Suosituksia?  :D
Eikö ketään?  :-[

Täällä. 😘
Tosin en ole opiskellut klassista hierontaa, mutta saan mä jotain jumejakin auki. Tuolta yhdestä ketjusta Helsinki-otsikon alta voi lukea joitain suosituksia. 💗
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa combatparamedic

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #304 : Maaliskuu 01, 2023, 20:00:08 »
BODY TO BODY MASSAGE DISCOUNT NOW!
 
Ilmoittelee naapurissa, kuvan mukainen ilmestys mutta suoritustaso hylättyä tasoa, ei jatkoon

Poissa Vieras0423

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #305 : Maaliskuu 03, 2023, 10:16:32 »
Uudehko ilmo naapurissa, kotimainen eroottinen hieronta nimimerkillä kimallus.

Lupaava ilmoitus.  Kenelläkään kokemuksia?

Vastaan tähän itselleni. Oli hyvä! Siisti paikka, erittäin kaunis ja mukava neiti vastassa. Voi suositella!


Tämä ilmo ollut pitkään poissa. Osaakohan kukaan sanoa lopettiko hommat?

Poissa Masamasa

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #306 : Maaliskuu 03, 2023, 19:56:10 »
Uudehko ilmo naapurissa, kotimainen eroottinen hieronta nimimerkillä kimallus.

Lupaava ilmoitus.  Kenelläkään kokemuksia?

Vastaan tähän itselleni. Oli hyvä! Siisti paikka, erittäin kaunis ja mukava neiti vastassa. Voi suositella!


Tämä ilmo ollut pitkään poissa. Osaakohan kukaan sanoa lopettiko hommat?
Jos oikein muistan niin näyttänee olevan aktiivinen vain silloin tällöin. Kyllä hän varmaan jossain vaiheessa ilmestyy naapuriin uudestaan. Halunnut itsekkin jossain vaiheessa käydä moikkaamassa

Moikkaamisista puheenollen. Oli ollut tarkoitus tänään soittaa STELAlle ja varata aika mutta hän vaikuttaisi olevan lomalla. Hunttikakskyt tuli jo automaatista otettua tätä varten. Tietääkö joku täällä heitosta hyvää Tikkurila-Korso raidevälillä olevaa hierojaa? Olis kiva päästä avaamaan selkä ja niska onnellisen lopetuksen kera vielä viikonloppuna.

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #307 : Maaliskuu 03, 2023, 20:44:40 »
^
Eikö Lifti ollut korsosta vai muistanko väärin..?
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Aikarampaa

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #308 : Maaliskuu 11, 2023, 16:27:03 »
Onko kellään kokemusta naapurissa ilmoittelevaa "Hierontaa Leppävaara" nimimerkillä Miaa 51v?

Aika edullinen hinta.

Oliko tästä tietoa? Sisältyykö happyend hintaan?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1159
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #309 : Maaliskuu 13, 2023, 11:06:26 »
Viivin kuumakivihieronta, naapurin puolella. Nyt hinnatkin näkyvillä. Tolla "alkaen" taksalla kaikki oleellinen sisältyy. Siinä saa miehen silmä ja mieli iloa kun pääsee tekemiseen tämmöisen amatsoonibeiben kanssa, selkä kiittää lämmöstä ja hyvästä käsittelystä. Megamunkkien leipominen ja imeminen samalla kun nyssykät tyhjennetään öljytyin kätösin... toimii.

Tosin kun maksaa tuon verran, niin aika saisi olla esim vartin pidempi. Minuutit juoksee kuin siivillä lentäen.
 
You and me, part-time lovers

Poissa einari

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #310 : Maaliskuu 14, 2023, 18:44:00 »
Onko kellään kokemusta naapurissa ilmoittelevaa "Hierontaa Leppävaara" nimimerkillä Miaa 51v?

Aika edullinen hinta.

Oliko tästä tietoa? Sisältyykö happyend hintaan?

Kyllä, sisältyy hintaan.
Hintaansa nähden aivan ok, mutta ei mitään erityistä millään osa-alueella.
 

Poissa Jöpötin

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku) ... Nika Kontulassa (Nika333)
« Vastaus #311 : Maaliskuu 15, 2023, 22:19:10 »
Kävin tapaamassa Nikaa. Mainos saattoi olla jotain "pepuhierontaa" tms.

Suosittelen.

Paikka oli erittäin siisti. Englantia pitää osaa puhua vähän, hieroja puhuu myös sitä hyvin. Normaali itä-helsinkiläinen kerrostaloasunto. Pesu ennen ja jälkeen, palvelu tosi mukavaa ja asiallista.

Kuva ilmoituksessa ei (ehkä) ole itse hierojasta, muttei ole hieroja ainakaan yhtään pahemman näköinen kuin mainoksessa! Normaalit luomurinnat, joita saa kosketella. Tosi siisti, nätti ja vähän ujonkin oloinen nainen. Iästä en tiedä - mun kantiltani kun kaikki 25-40 vuotiaat ovat jo ihan samanikäisiä ;D ...

Itse palvelusta. Suoraan peniksen hieromiseen! Kysyttiin tosin ensin, onko kokemusta eturauhashieronnasta. Sellainen olisi siis saman tien ollut tarjolla. Itse otin vain juurihoidon penikselle, tosin peppupuolta siinäkin hyväiltiin oikein kivasti. Piti ihan itse sanoa, että riittää se etupuolen hyväily kiitos ja vähän hitaammin ... ja kaikkia toiveita kuunneltiin ;)

Tykkäsin tästä, että ei edes teeskennellä mitään selkä- tai urheiluhierontaa, kun ei sellaiseen ole osaamista. Ja kummallekin on selvää, että minkä takia siellä ollaan. Ei kannata ruveta tinkimään mitään liian ylimääräistä (poskihoito toki on saatavilla). Positiivista meininkiä!

Sää oli hieno. Alkukeväinen aurinko paistoi. Sinivuokot kukkivat Kontulassa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2023, 22:27:21 kirjoittanut Jöpötin »

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1159
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #312 : Maaliskuu 22, 2023, 16:23:28 »
Espoossa olevasta Blondesta (MANTRA VIPHIERONTAA) kokemuksia kellään?

Minuakin hieronta piukealta silarimisulta kiinnostaisi. Kevätkiima. Mutta käymättä ja ilman rapsaa ei voi tietää, osaako Blonde hommansa. Vihreisiin pampuloihin ei voi luottaa.

Jos joku Viivin käsittelyssä käynyt osaisi vertailla häntä ja Blondee, niin kuuntelisin herkällä korvalla.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2023, 16:25:00 kirjoittanut antero pee »
You and me, part-time lovers

Poissa dudewiththedong

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #313 : Huhtikuu 01, 2023, 12:50:21 »
Kokemuksia naapurista ilmoittelevasta 50v+ naikkosesta nimimerkillä Hierontahetket?  :wanker:

Poissa Masamasa

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #314 : Huhtikuu 10, 2023, 21:13:18 »
Noniin, pyhävapaiden ansiosta kerkesin käymään STELAn "Laadukkaassa hieronnassa". Eihän sitä oltu suunniteltu ku noin kolme kuukautta.

Hyvä oli, niin kuin on täällä kehuttu. Kommunikointi sujui lievästä aksentista huolimatta, paikka oli helppo löytää ja hieronta itsekkin oli ihan otsikon mukaista. Jonkun verran smalltalkkia, pääosin ihan hierontaan itse liittyvää joka on mulle ihan sopiva määrä. Nainen on nätti ja selvästi aika fitissä kunnossa. Suurin osa käynnistähän mentiin vatsallaan hierontapöydällä mutta lopussa oli silmilläkin mukavaa tekemistä. Hänellä on miltei maaginen käsiveto; osaa käsitellä keppiä älyttömän hyvin. Ihan Viivin tyylistä miltei tajuttomaksi menemistä ei nyt tullut, mutta pyysin tällä kertaa ihan perushieronnan alkusetiksi niin siinä vaiheessa ei oltu yhtä kuumeisena.

Tuli vielä neuvoja venyttelyistä, fasciapallon käytöstä ja ruokavaliosta kunnon hoitoon, että melkein tuli fysioterapeutin pikavisiitti kaupan päälle. Ihan hyvä 1,2 huntin käynniksi mielestäni. Saa mun suosittelut :)

Poissa SiggSagg

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #315 : Huhtikuu 13, 2023, 22:25:22 »
Noniin, pyhävapaiden ansiosta kerkesin käymään STELAn "Laadukkaassa hieronnassa". Eihän sitä oltu suunniteltu ku noin kolme kuukautta.

Hyvä oli, niin kuin on täällä kehuttu. Kommunikointi sujui lievästä aksentista huolimatta, paikka oli helppo löytää ja hieronta itsekkin oli ihan otsikon mukaista. Jonkun verran smalltalkkia, pääosin ihan hierontaan itse liittyvää joka on mulle ihan sopiva määrä. Nainen on nätti ja selvästi aika fitissä kunnossa. Suurin osa käynnistähän mentiin vatsallaan hierontapöydällä mutta lopussa oli silmilläkin mukavaa tekemistä. Hänellä on miltei maaginen käsiveto; osaa käsitellä keppiä älyttömän hyvin. Ihan Viivin tyylistä miltei tajuttomaksi menemistä ei nyt tullut, mutta pyysin tällä kertaa ihan perushieronnan alkusetiksi niin siinä vaiheessa ei oltu yhtä kuumeisena.

Tuli vielä neuvoja venyttelyistä, fasciapallon käytöstä ja ruokavaliosta kunnon hoitoon, että melkein tuli fysioterapeutin pikavisiitti kaupan päälle. Ihan hyvä 1,2 huntin käynniksi mielestäni. Saa mun suosittelut :)
Kuinka pitkästä hieronnasta ilmoittamallasi summalla sai nauttia? Oliko hieroja alasti ja saiko häneen koskea hieronnan aikana?

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #316 : Huhtikuu 14, 2023, 15:26:16 »
Hieronnan ystävä olen! :wanker:

Sabina, Aliina, Viivi testattu. Mitä seuraavaksi? Voi laittaa myös YV. :headbang:

Poissa allu87

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #317 : Huhtikuu 14, 2023, 18:18:17 »
Hieronnan ystävä olen! :wanker:

Sabina, Aliina, Viivi testattu. Mitä seuraavaksi? Voi laittaa myös YV. :headbang:

Tykkäsitkö?

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #318 : Huhtikuu 15, 2023, 12:26:59 »
Hieronnan ystävä olen! :wanker:

Sabina, Aliina, Viivi testattu. Mitä seuraavaksi? Voi laittaa myös YV. :headbang:

Tykkäsitkö?

Aliina - ihanat rinnat, milffin ystäville todella hyvä, palvelu rempseää ja kuuntelee toiveita 4/5

Sabina- ikää on mutta milffi/maturen ystäville täydellinen, hieronta on kiusoittelevampaa kun aliinalla, hyvät rinnat ja tuhma nainen 4/5

Viivin nuru on jumalainen 6/5

Poissa jhstone

  • Hero Member
  • Viestejä: 827
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #319 : Toukokuu 19, 2023, 15:40:15 »
No nyt! Ammattitason hierontaa ja upeaa seksiä!
Naapurissa ilmoitus sillointällöin nimimerkillä Riinaxxx. Esim just nyt ilmoitus ei ole päällä.
Paikka Töölössä.
Ihana ihminen, löysi mun selkäniska jumit ja aukoi niitä juuri oikein ottein. Ja sit onnellisesti maaliin.
Eläin elää ihminen ihmettelee
- Ismo Alanko