Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Stadin hierojat (ei thaikku)
Masamasa:
No, päivitystä uutena viestinä kun vanhempaa viestiä ei taida voida muokata.
Löyty ku löytykin aukko aikataulusta johon sai ujutettua ajan Viivin kuumakivihierontaan.
Oli satakymmenenprosenttisesti rahanarvoinen käynti. Kaunis, uskomattomilla tisseillä varustettu neiti otti sovittuna aikana vastaan ja johdatti lievästi punertavalla valolla koristeltuun vähän vintage-tyyliseen huoneeseen jossa oli hierontapöytä ja sänky. Raha vaihtoi käsiä ja Viivi aloitti työt erittäin mukavalla jalkahieronnalla, jonka jälkeen päästiin selän kuumakivihierontaan itse joka oli myöskin tosi miellyttävää.
Viivi sitten pyyhki hierontaöljyjä selästä ja pyysi kääntymään ympäri. Ja se olikin aika meno. Tissit tuli naamalle samalla kun neiti kiusoitteli taitavasti vekkulia. Niitä oli erittäin mukava käsitellä ja nuoleskella. Vähän ajan päästä siirryttiin sängylle itse ja meno muuttui ihanasti B2B hieronnaksi. Huomasin että katossa oli peili vasta kun Viivi osoitti sen minulle. Oma huomioni oli ollut sitä ennen täysin muualla. Sitten lopuksi niin älytön handy että loppuvaiheilla meinas kirjaimellisesti taju mennä. Tunto karkas täysin päästä ja käsistä; piti jonkun aikaa pyöritellä päätä ja heilutella käsiä että veri suostui palaamaan niihin.
Että joo, helevetin hyvä käynti. Pitää vastaavuudessa tarkkailla milloin kerkeää käydä uudestaan.
Jackjackjack:
Onko kellään tietoa Annankadun Marjasta? Oli aikoinaan aika irstas nainen... Ei ainakaan naapurissa ilmoitusta vähän aikaan...
Jooseppi:
Naapurissa "Body to Body Vantaa". Ilmoituksen kuvat ei vastaa todellisuutta. Palvelu mitään sanomatonta. Olin liukuhihnalla :'(
Hard-One:
On pitänyt kirjoittaa kokemukseni Kampin Miiasta, mutta niinhän se on jäänyt. Puoli tuntia ihan kohtuullisen edullisesti. Valitettavasti hieronta oli mitään sanomatonta lääppimistä ja happy end yhtä turhauttavan huono. Homma ohi vartissa. Samoissa tiloissa välillä toimiva vanhempi pyöreä nainen sijaan on ollut ok.
Vieras1457:
Kampin Kuuma Larisa - kokemuksia? Hinnoittelultaan edullinen (Sabinan tasoa) ja tarjoaa myös eturauhaspuolta sellaisesta pitäville, mutta onko hän taitava? Millainen on hieronta? Pöytää ei ole kuulemma tarjolla vaan toiminta tapahtuu sängyssä - lypsetäänkö asiakas ulos mekaanisella kiireellä vai ehtiikö hoidosta nauttia?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta