Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin hierojat (ei thaikku)

<< < (50/104) > >>

Masamasa:
Onko Viivillä jotkin tietyt tavoitettavuusajat? Parina aamuna törmännyt hänen ilmoonsa naapurissa kun olen kasuaalisesti selaillut, mutta en tietenkään älynnyt ottaa puhelinnumeroa ylös. Kirjoitushetkellä ei näytä olevan aktiivinen. Anteron kuvaus oli niin hyvä että samanlaisen käsittelyn kävisin mielelläni hakemassa.

Tätä CatDanceriä en itse ole edes onnistunut löytämään  :-\

Itteäni on kiinnostanut myös toisessa topikeissa ylistetyt Exotic Caribbean ja Lotus Tantra, sekä Sunshine joka meni edellisen topikissa vähän ohi. Ehkä ExCari ja Sunshine ovat käytännöltään aika thai-maisia, mutta lisätiedot kiinnostaa kaikista kolmesta, etenkin PT:n ulkonäkö, lisäpalveluiden hinta, jne... Privallakin voi laittaa infoa. Kiitän etukäteen

Vieras1457:
Noiden Kallion tummien hintataso on estänyt kokeilemasta sen enempää, käytäntö tuntuu muutoin olevan thaikkulamainen mutta se minkä puhelimessa suostuivat hinnastoa raottamaan riitti toteamaan ettei kannata enempää näihin ajatustaan uhrata.

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Masamasa - Heinäkuu 06, 2022, 17:06:33 ---Onko Viivillä jotkin tietyt tavoitettavuusajat? Parina aamuna törmännyt hänen ilmoonsa naapurissa kun olen kasuaalisesti selaillut, mutta en tietenkään älynnyt ottaa puhelinnumeroa ylös. Kirjoitushetkellä ei näytä olevan aktiivinen. Anteron kuvaus oli niin hyvä että samanlaisen käsittelyn kävisin mielelläni hakemassa.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos vain kehuista! Luulen että nyt on mennyt Viivit sekaisin, nimittäin Kallio/Hakaniemi-alueella vastaanottava suomalainen Viivi ilmoittaa justiinsa noin: Ilmo linjoilla amupäivällä, myöhemmin pois.
Mun rapsaama Kuumakivi/Nuru-Viivillä oli taas on ilmot pysyvästi päällä, nyt oli yksi ilmo heinäkuulle, mutta päivät meni jo (tosin ilmo edelleen linjoilla), uusia odotetaan.

antero pee:
Itse menen Katjan käsittelyyn taas seuraavaksi. Tämä on se naru mistä nykäisen kun kaipaan halpaa luksusta elämääni.

Masamasa:

--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Heinäkuu 23, 2022, 23:35:32 ---Kiitos vain kehuista! Luulen että nyt on mennyt Viivit sekaisin, nimittäin Kallio/Hakaniemi-alueella vastaanottava suomalainen Viivi ilmoittaa justiinsa noin: Ilmo linjoilla amupäivällä, myöhemmin pois.
Mun rapsaama Kuumakivi/Nuru-Viivillä oli taas on ilmot pysyvästi päällä, nyt oli yksi ilmo heinäkuulle, mutta päivät meni jo (tosin ilmo edelleen linjoilla), uusia odotetaan.

--- Lainaus päättyy ---

No niinpä pahus oli; löysin nyt oikean Viivin. Juu, herran jestas, pitää pitää silmällä uusia päiviä, ja sitten ku aikataulu suostuu yhteistyöhön käydä testaamassa sekä Viivi että Viivi. Tuo Lotus Tantrakin on mulla edelleen testaamatta ajanpuutteen takia.

RE:n puolelle on myös ilmestynyt Carol Massage jolla pyrin käymään silloin kun ei tartte kökkiä töissä aamukasista iltakasiin.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta