Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin hierojat (ei thaikku)

<< < (47/104) > >>

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: 8tuumainen - Maaliskuu 27, 2022, 11:52:57 ---Sanoisinko että, veit sanat suustani. Olin aikeissa kirjoitella kokemuksesta, mutta ne oleellisimmat tulikin tulkattua kansan tietoisuuteen. Eritäin vahva suositus täältäkin  :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Kirjoita nyt kuitenkin, tästä genrestä rapsataan liian harvoin.

Makkonen:
Kellään kokemusta naapurissa lmoittelevasta Ksenja nimimerkillä ilmoitusta pitävällä. kuvassa ollut siniset bikinit, hyvänä tuntomerkkinä.

Vieras1457:
Oletteko viime aikoina koittaneet itäisen Helsingin tarjontaa?

Naapurin Anna37 ("Itä-Helsingin kaunis Anna") kertoi tarjoavansa pelkkää vatkausta ja sauvaa anneliin, hieronta ei sisällä hierontaa - mutta entä Itäkeskus hieronta?

Liettuan sijaan hän taitaa olla ihan tuosta itänaapurista, taitaa nuivan asenteen pelossa vähän siloitella juuriaan, mutta hänellä tuntuisi olevan palvelut ja hintataso ihan kohdallaan jos todellisuus ja puheet kohtaavat.

Onko kenelläkään ensi käden kokemuksia?

Stella:

--- Lainaus käyttäjältä: Furdik - Toukokuu 24, 2021, 20:00:52 ---Moi!

Kävin joskus viime vuoden puolella Stella Polaris nimisellä naisella prosta/eturauhashieronnassa ja penishieronnassa molemmat oli eka kerta ja todella hyvä kokemus. Mua kiinnostais kokeilla uudestaan ja kaipaisinkin nyt suosituksia palveluntarjoajista Helsingissä/pk-seudulla. Ikä mielummin sinne rouvasuuntaan, jos mahd! Kiitos jo etukäteen.

--- Lainaus päättyy ---

Hi! Now I am in Helsinki for few days: 3-6 May. If you have an interest to come again, send me a private message.

PekkaPekka:
Häntä voin suositella 👍👍👍

Itse kävin tällä viikolla. Selkäni oli todella kipeä.

Tämä rouva hieroi erittäin taidokkaan oloisesti!

Otin tunnin setin. Selkäni oli hellä kolme päivää, mutta nyt kuin uusi.

Hän myös käsitteli katkarapua todella hellästi ja rauhallisesti.
Voidaan ennemmin puhua penis hieronnasta, kuin runkkauksesta.

Orgasmi oli yksi parhaista mies muistiin. Ja kuinka hellästi hän käsitteli vielä väsyneenä sykkivää elintä.

--- Lainaus käyttäjältä: Stella - Toukokuu 03, 2022, 23:06:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Furdik - Toukokuu 24, 2021, 20:00:52 ---Moi!

Kävin joskus viime vuoden puolella Stella Polaris nimisellä naisella prosta/eturauhashieronnassa ja penishieronnassa molemmat oli eka kerta ja todella hyvä kokemus. Mua kiinnostais kokeilla uudestaan ja kaipaisinkin nyt suosituksia palveluntarjoajista Helsingissä/pk-seudulla. Ikä mielummin sinne rouvasuuntaan, jos mahd! Kiitos jo etukäteen.

--- Lainaus päättyy ---

Hi! Now I am in Helsinki for few days: 3-6 May. If you have an interest to come again, send me a private message.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta