Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin hierojat (ei thaikku)

<< < (46/104) > >>

Vieras1457:

--- Lainaus käyttäjältä: bast - Tammikuu 20, 2022, 09:22:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kekekeke - Tammikuu 17, 2022, 09:48:54 ---kokemuksia helsingin ”Rentouttava hieronta” paikasta naapurisaitilla? Monta ilmoa geneerisillä kuvilla ilman itse hierojatarta.

--- Lainaus päättyy ---

Kävin hänen luonaan.

--- Lainaus päättyy ---

Entä itse hieronta - oliko mistään kotoisin, oliko loppu onnellinen?

bast:

--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Tammikuu 20, 2022, 12:27:33 ---Järkyttävää. Oli siis ihan suomalainen nainen kyseessä? Missäpäin vastaanotto?

--- Lainaus päättyy ---
Ihan suomalainen. Itäinen Helsinki

--- Lainaus käyttäjältä: Setämies - Tammikuu 20, 2022, 13:35:21 ---Entä itse hieronta - oliko mistään kotoisin, oliko loppu onnellinen?

--- Lainaus päättyy ---

Ei mistään kotoisin, eikä mitään lisäpalveluitakaan ollut tarjolla.

antero pee:
Nostellaanpa tätä ketjua pitkästä aikaa.

Suomi-Sofia (Amazing) tekee nyt Stadissa vähän vapaamuotoisempaa keikkaa asunnossa, ei private-kopissa. Tarjolla on siis ikään kuin pt-kohtaaminen, mutta striptease- lapdance- ja extra-osastoilla liikuttaneen (en toki kysellytkään muuta).

Esim. Hot Girlsin puolelta Sohvin tuntevat tietävät kyllä kuinka ihanasta naisesta on kyse. ST:ltä kannattaa kaivaa tiedot esiin, löytyy helposti. Kyseessä siis erittäin positiivinen ja timmi mimmi, osaa hoidella karjun kaikilta puolilta.

8tuumainen:
Sanoisinko että, veit sanat suustani. Olin aikeissa kirjoitella kokemuksesta, mutta ne oleellisimmat tulikin tulkattua kansan tietoisuuteen. Eritäin vahva suositus täältäkin  :inlove:

Vieras0423:
Kukaan kokeillut naapurin Nishaa kontulassa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta