Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Stadin hierojat (ei thaikku)
olawix:
Naapurisaitin hierontaosion paalupaikalla ilmoittelee säännöllisesti tumma 50v daami otsikolla "hellää hierontaa" (nimimerkki hellä hieroja).
Onko kenelläkään kokemusta?
winelover:
Herramiehet,
Tantralady oli kyllä taitava, mutta ei hänen käsittelyssään puolta tuntia kestänyt, hyvä jos edes 10min :P. Olisi voinut kyllä pitkittää niin asiakas olisi ollut vielä tyytyväisempi. Kotisivuiltaan löytyy videoklippi hänen taidokkaasta käsittelystään.
Caribbean sunshine hieronta:hieronta ihan hyvä ja iloinen tyttö, mutten jostain syystä palannut.
Caroline tantra: olen nauttinut useamman kerran käsittelystä, mutta hinta oli hieman korkeahko siitä setistä. Parhaimpia tantrahierontoja mitä itse olen kokenut.
Tuo Viivin kuumakivi tekisi mieli käydä kokeilee. Olisko muita ideoita? Saa laittaa privanakin.
Tapsa52:
Pidän hieman varttuneemmista hierojista, joten otin yhteyttä erääseen rouvaan, joka tarjoaa palveluitaan itä-Helsingissä. Kohteliaasti kyselin paria perusasiaa, jotka eivät käyneet ilmi hänen ilmostaan. Yllätyksekseni hänen vastauksensa oli varsin tyly. Onko niin, että markkinat ovat niin hyvät nykyään, että uusia asiakkaita ei enää tarvita; oletin jotain muuta?
Pioneeri:
--- Lainaus käyttäjältä: Tapsa52 - Maaliskuu 17, 2021, 09:36:43 ---Pidän hieman varttuneemmista hierojista, joten otin yhteyttä erääseen rouvaan, joka tarjoaa palveluitaan itä-Helsingissä. Kohteliaasti kyselin paria perusasiaa, jotka eivät käyneet ilmi hänen ilmostaan. Yllätyksekseni hänen vastauksensa oli varsin tyly. Onko niin, että markkinat ovat niin hyvät nykyään, että uusia asiakkaita ei enää tarvita; oletin jotain muuta?
--- Lainaus päättyy ---
Itä-Helsinki ja varttuneempi rouva on yleensä huono yhdistelmä Näissä kannattaa luottaa puhelun fiilikseen.
vinyyli:
sama mulla, hiukan varttuneempi hieroja omaan mieleen enemmän, kuin nuori nainen.
Varttuneempia vaan tuntuu olevan vähemmän, ainakin tässä pk-alueella. Vai olenko kovinki väärässä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta