Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Stadin hierojat (ei thaikku)

<< < (25/104) > >>

Vieras1457:
Miten ei muuten ole kukaan maininnut naapurin Haaga / Lassilan isotissiä, Aliinaa? Siellähän on lämminhenkinen, toiveita kuunteleva palveluasenne mitä hienoimmin kohdallaan ja hieronnastakin löytyy ainakin yritystä, jos kohta hänkin on jo ainakin 25 vuotta tainnut olla ilmoituksen 35v :).
Eikä ole hinnalla pilattu!

kekkuli78:
Kiva kuulla. Itse menossa juurikin häntä tapaamaan tässä lähipäivinä.

MorganG:
Aliinalla on aina ilmoituksen ollessa näkyvillä myös naapurin Nainen etsi miestä-osastolla ilmoitus Lera nimellä ja eri numerolla eli kaikki palvelut löytyy.

Hara:

--- Lainaus käyttäjältä: Setämies - Joulukuu 01, 2020, 18:44:27 ---Miten ei muuten ole kukaan maininnut naapurin Haaga / Lassilan isotissiä, Aliinaa? Siellähän on lämminhenkinen, toiveita kuunteleva palveluasenne mitä hienoimmin kohdallaan ja hieronnastakin löytyy ainakin yritystä, jos kohta hänkin on jo ainakin 25 vuotta tainnut olla ilmoituksen 35v :).
Eikä ole hinnalla pilattu!

--- Lainaus päättyy ---

Ihan mukava tyyppi. Tosin ongelma oli sama kuin useimmilla kohtaamillani hierojilla, eli ei ymmärrä mitä tarkoittaa "teethän sen hitaasti". Mulla jää aina puolen tunnin ajasta 20min käyttämättä ;)

Vieras1457:

--- Lainaus käyttäjältä: Hara - Joulukuu 02, 2020, 15:14:44 ---Ihan mukava tyyppi. Tosin ongelma oli sama kuin useimmilla kohtaamillani hierojilla, eli ei ymmärrä mitä tarkoittaa "teethän sen hitaasti". Mulla jää aina puolen tunnin ajasta 20min käyttämättä ;)

--- Lainaus päättyy ---

Puoleen tuntiin olisi tehnyt kahdestikin haluttaessa (pahimmat alta, väliin hieronta ja lopuksi uudestaan) ja toisaalta käytti kyllä koko ajan hyvään hierontaan, etten ihan yhdy tähän käyttämättä jättämiseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta