Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lukekaa ne ilmoitukset!!  (Luettu 2628 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #20 : Huhtikuu 17, 2024, 19:08:01 »
Seksityöntekijöille vittuilu ja öyhöttäminen pillufoorumilla on konservatiivisten trollien laji. Muna/kanakysymys: onko pillufoorumin konservatiivinen setämies öyhöttäjä potentiaalinen asiakas vai onko seksityöntekijöiden nälviminen tärkeämpää.
Seksin ostajille vittuilu ja öyhöttäminen pillufoorumilla on mt-ongelmiin taipuvaisten puolueen edustajien yksi trollien laji. Muna/kanakysymys: onko pillufoorumin mt-ongelmaisten puolueen tätimies öyhöttäjä potentiaalinen asiakas vai onko seksin ostajien nälviminen tärkeämpää.
Jotta tämä muuten niin kovin viihdyttävä keskustelu pysyy asiallisena niin painutaan sinne politiikka osiolle haukkumaan kristillisiä...
Niin toivottavaa kuin tuollainen käytös olisikin, Timppa-T:lle asia ei sovi vaan kaveri esittelee poliittisia näkemyksiään useammassakin eri ketjussa joihin ne eivät kuulu. Mulla on oma huono tapani aina toisinaan vastailla niihin omillani.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2910
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #21 : Huhtikuu 17, 2024, 19:55:17 »
Seksityöntekijöille vittuilu ja öyhöttäminen pillufoorumilla on konservatiivisten trollien laji. Muna/kanakysymys: onko pillufoorumin konservatiivinen setämies öyhöttäjä potentiaalinen asiakas vai onko seksityöntekijöiden nälviminen tärkeämpää.
Seksin ostajille vittuilu ja öyhöttäminen pillufoorumilla on mt-ongelmiin taipuvaisten puolueen edustajien yksi trollien laji. Muna/kanakysymys: onko pillufoorumin mt-ongelmaisten puolueen tätimies öyhöttäjä potentiaalinen asiakas vai onko seksin ostajien nälviminen tärkeämpää.
Jotta tämä muuten niin kovin viihdyttävä keskustelu pysyy asiallisena niin painutaan sinne politiikka osiolle haukkumaan kristillisiä...
Niin toivottavaa kuin tuollainen käytös olisikin, Timppa-T:lle asia ei sovi vaan kaveri esittelee poliittisia näkemyksiään useammassakin eri ketjussa joihin ne eivät kuulu. Mulla on oma huono tapani aina toisinaan vastailla niihin omillani.

Tuntuu tuo näkemysten esittäminen onnistuvan muillakin, kuin pelkästään Timpalla...ja tämä nyt ihan ketään puolustelematta.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #22 : Huhtikuu 17, 2024, 20:23:29 »
Seksityöntekijöille vittuilu ja öyhöttäminen pillufoorumilla on konservatiivisten trollien laji. Muna/kanakysymys: onko pillufoorumin konservatiivinen setämies öyhöttäjä potentiaalinen asiakas vai onko seksityöntekijöiden nälviminen tärkeämpää.
Seksin ostajille vittuilu ja öyhöttäminen pillufoorumilla on mt-ongelmiin taipuvaisten puolueen edustajien yksi trollien laji. Muna/kanakysymys: onko pillufoorumin mt-ongelmaisten puolueen tätimies öyhöttäjä potentiaalinen asiakas vai onko seksin ostajien nälviminen tärkeämpää.
Jotta tämä muuten niin kovin viihdyttävä keskustelu pysyy asiallisena niin painutaan sinne politiikka osiolle haukkumaan kristillisiä...
Niin toivottavaa kuin tuollainen käytös olisikin, Timppa-T:lle asia ei sovi vaan kaveri esittelee poliittisia näkemyksiään useammassakin eri ketjussa joihin ne eivät kuulu. Mulla on oma huono tapani aina toisinaan vastailla niihin omillani.

Tuntuu tuo näkemysten esittäminen onnistuvan muillakin, kuin pelkästään Timpalla...ja tämä nyt ihan ketään puolustelematta.
Kenties. Itse ainakin pyrin välttämään elleivät ole vastauksia viestiin jossa poliittisia näkemyksiä esitellään politiikka-ketjun ulkopuolella. Jos sellaiseen kuitenkin sorrun niin minulle saa huomauttaa. Lupaan rikkeeni takia anoa moderaattoreilta määräaikaista bannia.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2910
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #23 : Huhtikuu 17, 2024, 20:27:27 »
Seksityöntekijöille vittuilu ja öyhöttäminen pillufoorumilla on konservatiivisten trollien laji. Muna/kanakysymys: onko pillufoorumin konservatiivinen setämies öyhöttäjä potentiaalinen asiakas vai onko seksityöntekijöiden nälviminen tärkeämpää.
Seksin ostajille vittuilu ja öyhöttäminen pillufoorumilla on mt-ongelmiin taipuvaisten puolueen edustajien yksi trollien laji. Muna/kanakysymys: onko pillufoorumin mt-ongelmaisten puolueen tätimies öyhöttäjä potentiaalinen asiakas vai onko seksin ostajien nälviminen tärkeämpää.
Jotta tämä muuten niin kovin viihdyttävä keskustelu pysyy asiallisena niin painutaan sinne politiikka osiolle haukkumaan kristillisiä...
Niin toivottavaa kuin tuollainen käytös olisikin, Timppa-T:lle asia ei sovi vaan kaveri esittelee poliittisia näkemyksiään useammassakin eri ketjussa joihin ne eivät kuulu. Mulla on oma huono tapani aina toisinaan vastailla niihin omillani.

Tuntuu tuo näkemysten esittäminen onnistuvan muillakin, kuin pelkästään Timpalla...ja tämä nyt ihan ketään puolustelematta.
Kenties. Itse ainakin pyrin välttämään elleivät ole vastauksia viestiin jossa poliittisia näkemyksiä esitellään politiikka-ketjun ulkopuolella. Jos sellaiseen kuitenkin sorrun niin minulle saa huomauttaa. Lupaan rikkeeni takia anoa moderaattoreilta määräaikaista bannia.

Kuulostaa herrasmiessopimukselta🤝
Banneista en tiedä mutta tehkööt jokainen miten parhaaksi näkee...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1360
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #24 : Huhtikuu 17, 2024, 20:53:39 »
Joillain foorumeilla siivotaan herkästi off topicit pois tai siirretään oikeisiin ketjuihinsa. Mun mielestä kuitenkin on hyvä että ketjut elää ja rönsyää, ellei ole kyse rapsa- tai vastaavista ketjuista. Mä en olisi kuitenkaan pahoillani jos nämä poliittiset ja henkilöön menevät überhauskat sutkaukset heitettäisiin jonnekin roskakori- tai politiikkaketjuun.

Poissa Ktulu8888

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #25 : Huhtikuu 18, 2024, 09:20:39 »
Lähes aina kysyn lisätietoja hierontailmoihin liittyen, koska niissä (lähes aina) ei ole kaikkia tietoja, jotka kiinnostaa. Johtunee osin naapurin sisältörajoituksista. Jos nämä kaikki löytyvät, niin silloin yleensä ei tarvitse enempää kysellä:

- koska on tapaamisaikoja
- paikan sijainti (kaupunginosa)
- hinnat eri ajoille
- body-2-body vai käsihommaa
- hierontapöytä vai sänky
- mikä asu hierojalla on, ja voiko sen suhteen esittää toiveita
- saako hierontaan mukaan muuta kivaa
- onko suihkumahdollisuus ennen hierontaa

Joiltakin tulee vastaukseksi yksityiskohtainen canned response -tyyppinen viesti, ja se toimii mielestäni hyvin. Tuttujen kanssa on tietty helpompi asioida, kun tietää mitä on tarjolla.

Poissa jimi

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #26 : Huhtikuu 18, 2024, 19:08:47 »
Ei hel.....on sulla luulot.
Kyllä on todella monia ketkä hieroo ilman että olisi "sitä muutakin"tarjolla. Idioottiko olet.

Eikö siinä tapauksessa kannattaisi laittaa se ilmoitus jonnekin aivan muualle, kuin seksinhakuun viittaaville sivustoille?

Poissa Vallu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #27 : Huhtikuu 18, 2024, 21:50:20 »
Eipä taida Floweryn oven takana kovin pitkää jonoa ollut tähänkään saakka , ja tämän avautumisen jälkeen ei tarvitse saranoita ruveta rasvailemaan 😂🤣.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #28 : Huhtikuu 18, 2024, 22:33:36 »
Ei hel.....on sulla luulot.
Kyllä on todella monia ketkä hieroo ilman että olisi "sitä muutakin"tarjolla. Idioottiko olet.

Eikö siinä tapauksessa kannattaisi laittaa se ilmoitus jonnekin aivan muualle, kuin seksinhakuun viittaaville sivustoille?

Jep, kannattaa laittaa se ilmoitus jonnekin muualle kuin sivustolle joka alkaa "Seksi..."
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #29 : eilen kello 08:42:26 »
Monella on varmasti jo valmiina valmiiksi mietitty vastaus, jonka voi helposti copy/pasteta kaikille kysyjille, myös lukutaidottomille ja ei siinä mitään sen ihmeellisempää pitäisi olla.

Minähän kirjoitan vaikka romaanin vastaukseksi, niistä asioista, jotka ilmoituksesta ei käy ilmi. Se ei ole mikään ongelma.

Vaan se, että jos ilmoituksessa on heti ensimmäisenä päivämäärät jolloin olen tavattavissa, niin se tarkoittaa just niitä päiviä. Muita ei kannata kysellä, koska olen silloin töissä.

Tai että siinä on ikäraja. Ei sitä ole huvikseen siihen laitettu. Jos haluan yli 45 vuotiaita asiakkaita, niin enhän mä silloin 3-kymppisiä ota vastaan.

Ja kun ilmoituksessa on vartavasten mainittu, että vastaan vain julkisiin Fonecta numeroihin, niin ihan turha tuhlata sitä prepaidin saldoa viestin laittamiseen. En vastaa. Koska viime aikojen huono kokemus opettanut, etten enää ikinä ota kotiini asiakkaita prepaidista. Näköjään kenen tahansa vuosikausia käyneen vakkarin nuppi voi kilahtaa.

Mainittu on myöskin, että tällä hetkellä parhaiten tavoittaa viestillä. Se tarkoittaa sitä, ettei kannata soittaa. Ei viitsi töissä vastailla hupakkoluuriin.

Mulla ei ole edes pitkä ilmoitusteksti, etteikö sitä viitsisi lukea. Siinä on vain ja ainoastaan pakollinen. Loput selviää kysymällä. Yksinkertaista, mun mielestä  :)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1360
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #30 : eilen kello 09:25:25 »
Ajatellaan tilanne että seksinmyyjä lopettaa duunit ja siirtyy vaikka teleoperaattorille myymään liittymiä

Asiakas: olisin hankkimassa yritykselleni keskitetyt teleratkaisut ja minulla olisi näistä muutama kysymys
Uuden uran aloittanut hupakko myyjänä: No oletko lukenut meidän kotisivut palveluista
Asiakas: Joo kyllä olen ja minulle heräsi muutama kysymys näistä
Myyjä: Huutonaurua, etkö sinä saatanan uuno ymmärrä lukemaasi, markkinointi on käyttänyt tunteja arvokasta aikaansa yrittäessään vääntää rautalangasta, että mitä palvelu sisältää
Asiakas: Niin mutta sivut eivät kerro kaikkea mitä palvelu sisältää ja osa on ilmaistu varsin epäselvästi
Myyjä: Sinähän et taida olla konsernimme markkinointivastaava tai myyjä, kukaan ei ota teiltä asiakkailta minkäänlaisia neuvoja kuule vastaan.

Myyjä lyö luurin asiakkaan korvaan ja laittaa tämän numeron estoon ja kirjoittaa firman crm:ään: Hankala asiakas, ei kannata vastata.

Tässä kuvitteellisessa tilanteessa tämän juniorimyyjän työsuhde katkaistaan koeaikana mutta tämä saa onneksi harjoittelupaikan Siwan kassalla

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 518
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #31 : eilen kello 09:39:31 »
^Repesin.  :laught:
Go woke, go broke.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lukekaa ne ilmoitukset!!
« Vastaus #32 : eilen kello 14:06:34 »
^^ Nyt on kova :laught: :laught: :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong