Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä  (Luettu 7230 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2050
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #20 : Helmikuu 27, 2021, 11:25:24 »

Minä kutsun miehen kotiini, joten haluan tietää kuka on tulossa, tai jos vaikka on kirvesmurhaaja, hän jää kiinni.


Mitä todennäköisimmin kirvesmurhaaja jää kiinni vaikka tulee asiakkaaksi anonyymina. Toisaalta, mitäpä sinua kirvesmurhan jälkeen enää huolestuttaa saatiinko hänet kiinni vai ei, olet silloin jo huorien taivaspaikalla jos ko. murhaaja sattuu kohdilleen - siinäpä sitä miettimistä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #21 : Helmikuu 27, 2021, 11:47:45 »

Minä kutsun miehen kotiini, joten haluan tietää kuka on tulossa, tai jos vaikka on kirvesmurhaaja, hän jää kiinni.




Paulattarelle se vaan aina sattuu ja tapahtuu vuodesta toiseen.
Kerääkö joku enemmän ongelmallisia asiakkaita kuin joku toinen, on myöskin pohtimisen arvoinen asia.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2021, 11:50:09 kirjoittanut thorath »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #22 : Helmikuu 27, 2021, 12:38:16 »
Kerääkö joku enemmän ongelmallisia asiakkaita kuin joku toinen, on myöskin pohtimisen arvoinen asia.

Kyllä se yleensä on että sitä saa mitä tilaa. Ei aina, mutta yleensä. Tietynlainen käytös herättää mielenkiinnon tietynlaisissa ihmisissä.
Mutta moni tykkää vaan ihmetellä ja uhriutua. Ja onhan se mukavaa....olla syytön ihan kaikkeen  :laught:
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #23 : Helmikuu 27, 2021, 14:24:45 »
Ei säännöt niinkään ihmetytä, niille on yleensä ihan ok perusteetkin kun miettii sääntöjä palveluntarjoajan kannalta. Enemmänkin ihmetyttää se, ettei kaikkia sääntöjä aina noudateta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #24 : Helmikuu 27, 2021, 14:48:24 »
Säännnöt niin. Minä olen toisinaan ollut huono pitämään säännöistä kiinni vakkareiden kanssa, niin se pehmo nössö täällä moi.
Tarkoitan, että en ole sanonut suoraan, etten tykkää vaikka kovaa tukasta repimisestä, enkä sitomisesta niin, etten omin avuin pääsisi irti. No oma vika. Nyt päätin pitkäaikaisen vakkarisuhteen, suurin syy siihen oli oma turvallisuus, kun alkoi tuntua liian oudolta ja itseäni paljon nuoremman asiakkaan liikaihastus. Joo MB:kin on jo uudella omistajalla.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #25 : Helmikuu 27, 2021, 15:03:35 »

Minä kutsun miehen kotiini, joten haluan tietää kuka on tulossa, tai jos vaikka on kirvesmurhaaja, hän jää kiinni.




Paulattarelle se vaan aina sattuu ja tapahtuu vuodesta toiseen.


Jos jollekin sattuu ja tapahtuu vähemmän kuin minulle, os. Paulattarelle, joka tuossa nimikentässä julkisena tietona on, niin on tosi tylsä elämä.
Olen siis SE Paulatar, tainnut olla alalla kaksi vuosikymmentä, jos sen kolme, ehkä neljä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2021, 15:06:40 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #26 : Helmikuu 27, 2021, 15:20:34 »
ei nyt ehkä ihmetytä, mutta sen olen huomannut ettei säännöt ole kaikilla asiakkaille samat.
voivat venyä paljonkin, mutten ole pahoillani tästä, päinvastoin.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #27 : Helmikuu 27, 2021, 15:21:43 »
Fonecta vaatimus ei sitten vissin kannata, jos sinulle sattuu ja tapahtuu. Jäämme uskomme varaan, mitä tapahtuu tai on tapahtumatta.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #28 : Helmikuu 27, 2021, 15:25:48 »

Minä kutsun miehen kotiini, joten haluan tietää kuka on tulossa, tai jos vaikka on kirvesmurhaaja, hän jää kiinni.




Paulattarelle se vaan aina sattuu ja tapahtuu vuodesta toiseen.


Jos jollekin sattuu ja tapahtuu vähemmän kuin minulle, os. Paulattarelle, joka tuossa nimikentässä julkisena tietona on, niin on tosi tylsä elämä.
Olen siis SE Paulatar, tainnut olla alalla kaksi vuosikymmentä, jos sen kolme, ehkä neljä.

Luotan aiemmin antamaasi informaatioon eli aloitit alalla nelikymppisenä ja olet työskennellyt 20 vuotta. Siitä voi päätellä erilaisia asioita.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #29 : Helmikuu 27, 2021, 15:27:39 »
En tarkoittanut tuota edellistä isomunaiselle hörökorvalle.
Tämä on hänelle Renelle siis :behind: :inlove:

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #30 : Helmikuu 27, 2021, 16:11:40 »

Minä kutsun miehen kotiini, joten haluan tietää kuka on tulossa, tai jos vaikka on kirvesmurhaaja, hän jää kiinni.




Paulattarelle se vaan aina sattuu ja tapahtuu vuodesta toiseen.


Jos jollekin sattuu ja tapahtuu vähemmän kuin minulle, os. Paulattarelle, joka tuossa nimikentässä julkisena tietona on, niin on tosi tylsä elämä.
Olen siis SE Paulatar, tainnut olla alalla kaksi vuosikymmentä, jos sen kolme, ehkä neljä.

Olet tuonut nimesi esille itse aiemmissa kirjoituksissasi.
Onnistut kuitenkin aina uudestaan ja uudestaan uudet nimimerkkisi bannaamaan kirjoituksillasi.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #31 : Helmikuu 27, 2021, 16:16:10 »
ei nyt ehkä ihmetytä, mutta sen olen huomannut ettei säännöt ole kaikilla asiakkaille samat.
voivat venyä paljonkin, mutten ole pahoillani tästä, päinvastoin.
Säännöt ovat lupaus minimipalveluista. Sitten jotkut asiakkaat saa ekstroja, ja jotkut eivät. Tällä en tarkoita, että kannattaisi lähteä parkumaan niiden perään tapaamisen aikana.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #32 : Helmikuu 27, 2021, 17:03:35 »
ei nyt ehkä ihmetytä, mutta sen olen huomannut ettei säännöt ole kaikilla asiakkaille samat.
voivat venyä paljonkin, mutten ole pahoillani tästä, päinvastoin.

Huomattu. Ja useat tapaamiskerrat avaavat lukkoja kummasti. Erään venäläisen naisen kanssa piti saada vain hierontaa happyendillä.

Kolmannella tapaamisella vedeltiin jo seisoviltaan melkoista panemista kielet toistemne kurkuissa. Tyttö lopettanut valitettavasti.
Aina etsimässä

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #33 : Helmikuu 28, 2021, 06:28:37 »

Minä kutsun miehen kotiini, joten haluan tietää kuka on tulossa, tai jos vaikka on kirvesmurhaaja, hän jää kiinni.




Paulattarelle se vaan aina sattuu ja tapahtuu vuodesta toiseen.


Jos jollekin sattuu ja tapahtuu vähemmän kuin minulle, os. Paulattarelle, joka tuossa nimikentässä julkisena tietona on, niin on tosi tylsä elämä.
Olen siis SE Paulatar, tainnut olla alalla kaksi vuosikymmentä, jos sen kolme, ehkä neljä.

Olet tuonut nimesi esille itse aiemmissa kirjoituksissasi.
Onnistut kuitenkin aina uudestaan ja uudestaan uudet nimimerkkisi bannaamaan kirjoituksillasi.
Pidätpä sinä minua kiinnostavana hahmona, kun seuraat noin tarkkaan. Luettelepa mun bannatut nimimerkit, se olisi mielenkiintoista.
Aloitin tällä alalla Paulattarena mutta naapurissa nikki kiellettiin koska se oli liian tunnettu. Kuten myös iskulauseeni hotellikuolema Kuopiossa.

En ymmärrä mikä sulla on harvojen hampaittesi koloissa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #34 : Helmikuu 28, 2021, 09:02:46 »
No höpsön pöpsön Paulatar. Sinä paljastelit asiakastietoja ja siksi sinut laitettiin pannulle. Varo ettei perse pala, siis siinä pannulla.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #35 : Helmikuu 28, 2021, 12:02:33 »

Pidätpä sinä minua kiinnostavana hahmona, kun seuraat noin tarkkaan. Luettelepa mun bannatut nimimerkit, se olisi mielenkiintoista.
Aloitin tällä alalla Paulattarena mutta naapurissa nikki kiellettiin koska se oli liian tunnettu. Kuten myös iskulauseeni hotellikuolema Kuopiossa.

En ymmärrä mikä sulla on harvojen hampaittesi koloissa.

En todellakaan pidä kiinnostava, vain vältettävänä. Aina pitänyt.
Muista enää niitä kymmeniä SO:lla bannattuja. Kuvio kuitenkin oli aina sama. Aamulla paljon kirjoituksia ja päivällä bannnit. :P

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #36 : Helmikuu 28, 2021, 12:10:29 »
Jokaisella on erilaiset säännöt.
Yhden huoran tavat saa selville, sama ei pidäkään paikkansa jollain toisella.
Vaikeaa tämä turskan elämä.
Ihanat naiset.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sinua ihmetyttää eniten huorien säännöissä
« Vastaus #37 : Helmikuu 28, 2021, 12:30:16 »
Kumitta paneminen...

Muuten sääntö on sääntö, eletään sen mukaan... Toki saatan kysyä jos luettua ei mee perille...

Muistaakseni asialliset ovat aina vastanneet asiallisesti.
Shikita ga nai