Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
MirriKissa a.k.a Nuorelle naiselle seksiseuraa
Vieras0147:
Niin on mullakin sellaisista kokemuksia. Taisin vaan sopia kun hymyissä suin tultiin kadun kulmalta hakemaan. Jälkikäteen kun katsoin ulos ikkunasta oli suora näköyhteys siihen mihin pyydettiin.
Turskapappa:
Siellä voi olla muutama hihittelevä teinipoika asialla. Useimmiten kuitenkin kyse on siitä, että pupu meneekin turskan sijaan pöksyihin. Kun harrastan sähköpostihuoria, olen myös ollut opastajana alan saloihin useammalle ensikertalaiselle. Kerran taas törmäsin juoksevaan tyttöön kun lähestyin tapaamispaikkaa. Kysyin sähköpostitse olitko se sinä. Tytteli myönteli, että näin pääsi käymään.
Kaikki me olemme joskus olleet aloittelijoita uudessa duunissa. Minä opastan mielelläni.
Waverunner:
On mulla joskus ollut ihan uskomattoman hienoja kokemuksia näiden ”sähköposti tyttöjen” kanssa, tunnin vähän epämääräinen keikka vaihtunut spontaanisti koko yön settiin ja aamulla paineltu yhdessä vielä Hietsuun ottamaan pikku darrassa päiväunet.
Mulla ainakin ylivoimaisesti parhaat kokemukset näistä tosi amatööreistä, voi pojat!
matrix:
Sähköpostitse sopien onnistuu tämän daamin kanssa ja kokonaisuutena ihan hyvä. Silti kemiat eivät täysin kohdanneet, enkä mene toiste.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta