Voihan MagicMen mikä peppu käteeni Logomossa osuikaan...
On kyllä hyvä berberi siinä. Taustalla myös ilmeet tytöillä aika

Uutiset:
Voihan MagicMen mikä peppu käteeni Logomossa osuikaan...
Mulla on aika usein tälläistä pidempää mallia,
pidän myös varpaankynnet siisteinä ja lakattuina.. nyt ne on helmen valkoiset
Tein uuden kynsikollaasin. 💃 Joka kuukausi geeleihin eri väri ja välillä myös kuvioo tai koristeluita 🐆
Mulla on aika usein tälläistä pidempää mallia,Se on upea näky,kun kyseiset kynnet ovat kullin ympäri..😍😋
pidän myös varpaankynnet siisteinä ja lakattuina.. nyt ne on helmen valkoiset
Aina mansikanpunaiset kynnet täällä 😎Ja tohon toosi punaset huulet niin
Tein uuden kynsikollaasin. 💃 Joka kuukausi geeleihin eri väri ja välillä myös kuvioo tai koristeluita 🐆
Uudet kesäkynnet! 😍
Harmillisen vähän näitä ehtii nyt ihailla kullien ympärillä kun kesän muut kiireet vie mennessään. Onneksi ihania ja kauniita kynsiä voi ihailla sit niissä hommissa myöhemminkin.
Uudet kesäkynnet! 😍
Harmillisen vähän näitä ehtii nyt ihailla kullien ympärillä kun kesän muut kiireet vie mennessään. Onneksi ihania ja kauniita kynsiä voi ihailla sit niissä hommissa myöhemminkin.
Uudet kesäkynnet! 😍
Uudet kesäkynnet! 😍
Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊Kivat kynnet ja onhan siinä paljon muutakin kivaa
Mietin kyllä kehtaanko laittaa kuvaa tänne kaikkien upeiden laitettujen kynsien sekaan, mutta menkööt. Geelilakkauksia voisin harkita, kun kerta oma kynsi on vahva ja kasvaa hyvin 🤔
Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊Täyskäsi ja sievät kynnet.
Mietin kyllä kehtaanko laittaa kuvaa tänne kaikkien upeiden laitettujen kynsien sekaan, mutta menkööt. Geelilakkauksia voisin harkita, kun kerta oma kynsi on vahva ja kasvaa hyvin 🤔
Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊
Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊
Mun luomukynnet. Toisinaan pitkät, toisinaan vähän lyhyemmät, mutta aina nätit ja siistit 😊Asiallisen näköiset raapimet. Kauniit sormet ja nänni