Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko ketään 18-21-vuotiasta naista jota voi tavata?  (Luettu 3281 kertaa)

Poissa setämies85

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Onko ketään 18-21-vuotiasta naista jota voi tavata?
« : Joulukuu 30, 2023, 21:48:26 »
Onko Pirkanmaalla tai lähialueilla ketään 18-21-vuotiasta naista? :weightlifting:

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1001
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko ketään 18-21-vuotiasta naista jota voi tavata?
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2023, 22:37:14 »
Ei ole.
#freepalestine

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3508
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko ketään 18-21-vuotiasta naista jota voi tavata?
« Vastaus #2 : Joulukuu 31, 2023, 07:30:26 »
Onko Pirkanmaalla tai lähialueilla ketään 18-21-vuotiasta naista? :weightlifting:


Kyllä minä ainakin olen sellaisia nähnyt silloin tällöin kun olen käynyt Pirkanmaan suunnassa. Joten väittäisin että on.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2023, 07:32:09 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko ketään 18-21-vuotiasta naista jota voi tavata?
« Vastaus #3 : Tammikuu 01, 2024, 23:54:32 »
Onko Pirkanmaalla tai lähialueilla ketään 18-21-vuotiasta naista? :weightlifting:


Kyllä minä ainakin olen sellaisia nähnyt silloin tällöin kun olen käynyt Pirkanmaan suunnassa. Joten väittäisin että on.
Kyllä niitä täällä on vaikka kuinka paljon, sellaisia jotka tarjoavat maksullista seuraa myös löytyy.
Aina silloin tällöin on naapurisivustollakin ilmoituksia..
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko ketään 18-21-vuotiasta naista jota voi tavata?
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2024, 07:09:03 »
Tuo ikähaarukka on  juuri kaikkein epäluotettavin,  mikään ei käy, vastaavat joskus jopa viikkojen päästä, tekevät ohareita, yleensä pakkasessa odotutetaan vielä "odota vähän aikaa"
Kiva käkkiä jossain ovella kun  tuttuja menee ohi. Suurin osa ei edes vastaa ollenkaan. ( eikä muuten johdu miten kirjoittaa tai minkä ikäinen on, kaikki tavat on kokeiltu eri osoitteesta.)
Tuntuu että  tehdään vain yksi keikka kun rahapula iskee tai  sattuu mieliala oleen sellainen.
Ei koskaan juuri seksi asuja tai mitään mikä asiakasta mielyttää, kaikki on vain yhteen suuntaan palvelussa jos nyt yleensä palvelusta voi puhua ollenkaan, ei voi.
Aina kun kysyy esim. kolmea asiaa viestissä saa aina , siis aina vastauksen joka on hinta, ja sitten joutuu lypsään tietoja, joka ainoa kerta.

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1001
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko ketään 18-21-vuotiasta naista jota voi tavata?
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2024, 19:44:34 »
Joku vielä ihmettelee, että jarijari ei saa varattua aikaa kenellekkään?  :laught:
#freepalestine

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko ketään 18-21-vuotiasta naista jota voi tavata?
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2024, 06:22:12 »
Miten niin ei saa?
Kyse ei ole siitä, käy tarpeeksi huorissa niin kokemuksia tulee sinullekkin, ja ymmärrät, jos ymmärrät mistä kaikki muutkin puhuu,
 tosin hiiret suostuu mihin vaan,,,,,,,