Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: re sweet laura  (Luettu 2818 kertaa)

Poissa perrari488

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
re sweet laura
« : Elokuu 23, 2023, 17:58:54 »
onkos kellään kokemusta sweet laurasta.näyttä niin hyvälle

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: re sweet laura
« Vastaus #1 : Elokuu 23, 2023, 22:21:39 »
Niin näyttää mut toikin on taitanut jo hyvän aikaa ilmotella eikä luotettavaa kalibrointidataa tiedossa. Toi re arvostelun laatija ei taida olla aito äijä vaan joku myynninedistäjä. Itse jättäisin väliin. Eiköhän tuonne olisi jo joku kotimainen kiimaykä pakolliset pitäkää hyvänä jylinät+besserwisseröinnit käynyt kirjottelemassa jos aihetta olisi.

Poissa perrari488

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: re sweet laura
« Vastaus #2 : Elokuu 24, 2023, 20:11:44 »
moikka

nonnin nyt pojat on! kävin eile testaamasa siis täys 10+ kuvat oikeet tissit hemmetin hyvät kroppa ihana/pehemeä  suoran top 3


Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: re sweet laura
« Vastaus #3 : Elokuu 24, 2023, 20:45:29 »
Ok hyvä tietää. Outoa kyl et ei ole enempää mainintoja tästä

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: re sweet laura
« Vastaus #4 : Elokuu 25, 2023, 11:11:19 »
Vähän toisenlainen kokemus, en toki perrarin tarinoita kiistä koska yleensä ne on ihan paikkansapitäviä juttuja olleet. Aika varattu eilen tälle huoralle ja sovittu palvelut. Aika vahvistettu tänään aamulla. Lyllersin pelipaikalle ja odottelin sovitun ajan yli sen viitisen minuuttia joka itsellä vakio on ja ilmotin et kiitos kuulemiin. Perään tulikin jonkin ajan kuluttua viesti et hän on nyt valmis ja että mun pitäis olla kärsivällisempi. Mietin itsekseni et mitä jos hänen pitäis olla täsmällisempi. Tästä päästään aasinsillalla huoran logiikkaan jossa ikinä mikään ei ole hänen syytään.

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: re sweet laura
« Vastaus #5 : Elokuu 25, 2023, 14:33:54 »
Ihan paskaa tollanen.
Monella asiakkaalla voi olla viikkojen järjestely, että saa sen puoli tuntia vapaaksi (perhe yms).
Siinä ei välttämättä ole yhtään tyhjää siinä asiakkaan aikataulussa.

Pätee toki toiseenkin suuntaan.

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: re sweet laura
« Vastaus #6 : Elokuu 25, 2023, 16:58:46 »
Olen jo vähän aikaa lopetellut, on niin mennyt "palvelu" hankalaksi huorilla,
olenko minä tyhmä kun teen tätä kun vastapuoli käyttäytyy kuin maailman kuningatar joka on olevinaan jotain aivan , että voi toimia ja tehdä asiakkaalle ihan mitä sattuu huvittaan, vai onko nämä huorat tyhmiä,
 tulin siihen tulokseen että olen tyhmä ja lopettelen , vähentäkää älkää olko liian höveliä kilttejä joille kaikki sopii  ja voi teille tehdä mitä vaan, minä lopetan tämän pelleilyn.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: re sweet laura
« Vastaus #7 : Elokuu 25, 2023, 17:21:35 »
No suurin osa ei kyllä ole mitään järjen jättiläisiä. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä huoran elämää sen verran että eihän se helppoa ole kun viestejä viuhuu sinne sun tänne ja kaikenlaisia kyselijöitä niitähän riittää. Mut kyllä sovitusta täytyy pitää kiinni siitä lähdetään puolin ja toisin. Niinku jos tulee viivästys niin voi se huorakin laittaa viestin et menee muutama minuutti. Ei se niin vaikeaa ole mut jos ei osaa ajatella yhtä askelta eteenpäin niin sille ei voi mitään.

Kohta varmaan kuuluu koppati koppati klip klop klip klop töpötitöp kun joku kiiltävähaarniskainen ritari saapuu ponillaan puollustamaan tätäkin huoraa.

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: re sweet laura
« Vastaus #8 : Elokuu 25, 2023, 22:26:08 »
No suurin osa ei kyllä ole mitään järjen jättiläisiä. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä huoran elämää sen verran että eihän se helppoa ole kun viestejä viuhuu sinne sun tänne ja kaikenlaisia kyselijöitä niitähän riittää. Mut kyllä sovitusta täytyy pitää kiinni siitä lähdetään puolin ja toisin. Niinku jos tulee viivästys niin voi se huorakin laittaa viestin et menee muutama minuutti. Ei se niin vaikeaa ole mut jos ei osaa ajatella yhtä askelta eteenpäin niin sille ei voi mitään.

Kohta varmaan kuuluu koppati koppati klip klop klip klop töpötitöp kun joku kiiltävähaarniskainen ritari saapuu ponillaan puollustamaan tätäkin huoraa.

Joo toimintamallit vähän varioi näillä. Joskus on pyydetty varmistamaan aika vielä 30min ennen tapaamista, mutta varmistuksen jälkeen on pt vielä kaksi kertaa kysynyt, että olenko tulossa. Meinasin viimeisen kysymyksen aikana oikeasti kääntyä, koska vaikutti vaan yksinkertaisesti hieman rasittavalta tapaukselta.

Itse tapaaminen kuitenkin meni erittäin hyvin ja rauhassa. Tiedä sitten että onko tullut paljon varauksia mutta silti ei ole porukka tullut paikalle.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: re sweet laura
« Vastaus #9 : Elokuu 26, 2023, 09:38:03 »
Iso osa tätä keskustelua kuuluisi varmaan jonkun yleisemmän otsikon alle koska monet kirjoitetut tekstit ei koske otsikon tyttöä.
Kuten ei tämäkään.

On tullut värjöteltyä useamman kerran huorapalaveriin jossain kadunnurkassa tai auton penkissä ihmisiä ja katseita vältellen.

Oma paikallesaapuminen on usein minuuttitarkkaa touhua ja sen aikaikkkunan ympärillä suuntaan ja toiseen on paljon muuttujia. Siihen hetkeen on pitänyt nähdä paljon vaivaa.
Koska en halua jättää mitään sattuman varaan, olen:

- sopinut ajan ottaen huomioon työni vaatimukset, vaimon työvuorot, lasten lukujärjestykset ja heidän urheilutreenit
- kuivaharjoitellut n. vuorokausi etukäteen jotten laukeaisi kättelystä
- ottanut tadalafilin kaksi tuntia ja sildonafilin puoli tuntia ennen tapaamista, jotta ne toimii optimaalisesti.
- ollut syömättä koko päivän tapaamiseen asti jotta y.m. erektiolääkkeet varmasti vaikuttaa toivotusti.

Niin että, jos kaiken tämän jälkeen huora ei viitsi laittaa viestiä omasta myöhästymisestään tai peruuntumisesta, alkaa sylkeä siinä tihkusateisessa kadunkulmassa korvat verenkierrosta punaisena heloittaen erittyä.

Sellaisissa tapauksissa äänestys tietenkin on tapahtunut jaloilla eli saman PT:n luokse en ole enää mennyt ja olen varoittanut täällä hänestä muitakin. Tosin tätä sitä ei ole viime vuosina kovin paljon tapahtunut koska enää en mene raportoimattomia huoria tapaamaan ja olen onneksi löytänyt muutaman luotettavan, hyvään viestintään kykenevän ja sovittuja aikoja kunnioittavan vakkarin joita ensisijaisesti tapailen.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: re sweet laura
« Vastaus #10 : Elokuu 28, 2023, 19:19:32 »
Olen jo vähän aikaa lopetellut, on niin mennyt "palvelu" hankalaksi huorilla,
olenko minä tyhmä kun teen tätä kun vastapuoli käyttäytyy kuin maailman kuningatar joka on olevinaan jotain aivan , että voi toimia ja tehdä asiakkaalle ihan mitä sattuu huvittaan, vai onko nämä huorat tyhmiä,

No onneksi hyviä ja asiakaslähtöisesti hommaa tekeviä palveluntarjoajiakin on sekä kotimaisissa että ulkomaisissa. Yleensä mitä ammattimaisempi, sen enemmän asiakaslähtöisyyteen toiminta perustuu.

Mutta kielttämättä aina sitä ihmettelee, jos minkä tahansa alan palvelutarjoajalta unohtuu, että asiakas sen rahan kuitenkin tuo ja asiakas maksaa palkan. Jos joku on tullut alaovelle ja odottaa siellä valmiina tuomaan 200 euroa seteleinä suoraan käteen, niin luulisi, ettei rahantuojaa silloin pallotella eikä laiteta odottamaan, jos hän kuitenkin on ihan asiallinen tapaus. Siis joku on kantamassa sievoisen summan seteleitä suoraan kotiin ja sitten häntä odotutetaankin ovella! Monella muulla alalla asiakkaat ja sitä myöten elinkeino loppuisi nopeasti.

Toki välillä aikatauluissa on haastetta, mutta niistähän selvitään ilmoittamalla ja pahoittelemalla.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.