Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Työnteko raskaana ollessa  (Luettu 16059 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #100 : Maaliskuu 01, 2021, 09:04:28 »
Jotkin asiat on pyhiä

Hienoa nähdä että Jeesus ei kuollut täysin turhaan. Vielä on muutama jotka eivät ole antautuneet saatanalle.
Saarnaa veli saarnaa. Jumala hymyilee kun sinä saarnaat pyhää sanaa näille sikiön pahoinpitelijöille.
Why so fragile?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #101 : Maaliskuu 01, 2021, 09:09:25 »
Lyhyt yhteenveto viiden sivun jälkeen.

Jos palveluntarjoaja tarjoaa preggy sexiä, niin sitten preggy sexiä on tarjolla. Jos on kiinnostuneita, niin sitten on kiinnostuneita.
Jos aikuiset tekee sopimuksen seksin harrastamisesta ja raha vaihtaa omistajaa, niin sitten pippeli menee pimppiin. Tutkimusten mukaan se ei vahingoita sikiötä.
(Ei ole kyse mistään "seksi, sauna ja shoppailu" -synnytyksen käynnistyksestä koska raskaus ei ole niin pitkällä.)

Jos joku ei tykkää, niin sitten ei tykkää. Kysynnän ja tarjonnan lakiin sillä ei ole mitään merkitystä.
Syyt paheksunnalle on käsittääkseni yksilön korvien välissä, mutta kukapa asenteita voisi pakottaa tarkistamaan. 

Jatkakaa toki.
You and me, part-time lovers

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #102 : Maaliskuu 01, 2021, 09:21:41 »
Pahinta saatanan palvontaa mitä oon ikänä lukenut #oksentaa
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #103 : Maaliskuu 01, 2021, 09:23:37 »
^^ Jatketaan vaan. Saadaan sitten vuoden lopussa palkita tämä ketju monessa eri kategoriassa.  ;D


Ei sillä tilanteella ole paskankaan merkitystä. Jotkin asiat on pyhiä ja nyt kun mietin kuinka helvetin valmiita niin monet "ammattilaiset" on katsoon sormien läpi tätäkin touhua niin hyi vittu kun kuvottaa ajatus että ties kenellä niistäkin huorista, mitä oon pamputtanut on ollu nuijapäät (tai isommat) mahassa. Saatanan saatana

Tämän voit välttää tulevaisuudessa sillä, että et tapaa enää cis-naisia ollenkaan. He eivät juuri koskaan voi taata sulle, ettei siellä sattuisi olemaan jo uusi, pyhä elämä sisällä kasvamassa. Joskus käy niinkin, että nainen huomaa raskauden vasta synnytysvaiheessa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3532
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #104 : Maaliskuu 01, 2021, 09:28:05 »
Kyllä sillä sittenkin on merkitystä sikiön henkiselle kehitykselle onko raskauden aikana tehty tuhmia juttuja.
https://m.youtube.com/watch?v=kvCCmCCOLts
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #105 : Maaliskuu 01, 2021, 09:43:31 »
...Joskus käy niinkin, että nainen huomaa raskauden vasta synnytysvaiheessa.

Tätä mä oon ihmetelly toisinaan...😊 raskauden aikana tapahtuu kaikenlaista, osa näistä jutuista jopa nähtävissä muidenkin silmin, niin miten ihmeessä synnytys voi yllättää🤔

Musta tuntuu että jos esim mun työkaveri lähettäis mulle tekstarin että tyttö tuli! Niin ihan puun takaa tuo viesti ei tulis...🙂
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #106 : Maaliskuu 01, 2021, 10:00:50 »
Joskus käy niinkin, että nainen huomaa raskauden vasta synnytysvaiheessa.

Joillekin annetaan teelusikalla ja joillekin isolla kauhalla. Ei se sen kummempaa.
Jumalan lapsia kuitenkin ollaan. Älä kapinoi isääsi vastaan.
#sikiönpitäisiollaelämäämyöshuorille
Why so fragile?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 645
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #107 : Maaliskuu 01, 2021, 10:26:22 »
Käsittämätöntä tuomitsemista tässä ketjussa. Kukaan meistä ei tiedä yhtään mitään kyseisen henkilön tilanteista, tukiverkoista, mahdollisesta parisuhteesta tai mistääääään muustakaan. Scenarioita voi itse kehitellä päässä ihan niin monta kun vaan jaksaa, mutta se ei tarkoita sitä, että ne vastaisivat totuutta. Annetaan porukka huoraa miten itse parhaaksi näkee, raskaana tai ei. Jos ei itseäsi turskana kiihota: älä mene. Jos et itse huorana näin toimisi: älä sitten. Aika yksinkertaista.

Ei sillä tilanteella ole paskankaan merkitystä. Jotkin asiat on pyhiä ja nyt kun mietin kuinka helvetin valmiita niin monet "ammattilaiset" on katsoon sormien läpi tätäkin touhua niin hyi vittu kun kuvottaa ajatus että ties kenellä niistäkin huorista, mitä oon pamputtanut on ollu nuijapäät (tai isommat) mahassa. Saatanan saatana

Oot kait sitten siirtynyt milf mammoihin jotka heiluu kuudenkympin ja kuoleman välillä. Heitä ei saa paksuksi edes Hollolan vpk:n paloruiskulla
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #108 : Maaliskuu 01, 2021, 10:37:10 »
^Yhdestä 60 vuotiaana raskaaksi tulleesta mammasta oon kuullut, mutta veikkaan että hoitojen avulla. Luomuna kyllä täysin mahdotonta.

Silti vanhemmallakin iällä toiset on hedelmällisempiä kuin toiset. Sukulaisista mummi oli luomusti raskaaksi tullessaan 52 vuotias, synnytti silloin äitini. Itsekin raskauduin 46 vuotiaana, mutta luonto päätti hoitaa asian päiväjärjestyksestä koska en kyllä olisi enää jaksanut vauva ja pikkulapsiaikaa. Muut lapset on jo isoja, onneksi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2021, 10:39:02 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #109 : Maaliskuu 01, 2021, 11:21:24 »
Oikeasti, keskustellaanko me sikiön suostumuksesta naisen harjoittamaan seksiin raskauden aikana...? 😅

 ;D ;D  😅 😅 😅 Nyt purskahti kahvit rinnuksille!

Jokainen vanhemmaksi tullut tietää neuvolan ohjeet, panna saa ihan kalkkiviivoille asti. Myös mun kokemus on, että seksi maistui raskausaikana ja äidin hyvinvointi on plussaa myös sille tattipäälle. Se lääketieteellisistä argumenteista.

Loput on sitten jokaisen oma valinta niin kauan kuin ei eletä uskonnolliskonsevatiivisessa diktatuurissa.

Käsittämätöntä tuomitsemista tässä ketjussa. Kukaan meistä ei tiedä yhtään mitään kyseisen henkilön tilanteista, tukiverkoista, mahdollisesta parisuhteesta tai mistääääään muustakaan. Scenarioita voi itse kehitellä päässä ihan niin monta kun vaan jaksaa, mutta se ei tarkoita sitä, että ne vastaisivat totuutta. Annetaan porukka huoraa miten itse parhaaksi näkee, raskaana tai ei. Jos ei itseäsi turskana kiihota: älä mene. Jos et itse huorana näin toimisi: älä sitten. Aika yksinkertaista.

Erinomaisesti kiteytetty!

Ei sillä tilanteella ole paskankaan merkitystä. Jotkin asiat on pyhiä ja nyt kun mietin kuinka helvetin valmiita niin monet "ammattilaiset" on katsoon sormien läpi tätäkin touhua niin hyi vittu kun kuvottaa ajatus että ties kenellä niistäkin huorista, mitä oon pamputtanut on ollu nuijapäät (tai isommat) mahassa. Saatanan saatana

Noniin, tämä menee just sinne uskonnollisen hörhöilyn puolelle. Jos sinua kuvotaa, niin älä tee niin. Muita ei voi vaatia uhraamaan lampaita tai räpläämään helminauhoja.

Tähän pitää puuttua heti. Niin kauan kuin siitä puhutaan sikiönä, kuten koko päivän on naiset puhuneet, niin se antaa luvan akkojen touhuta ihan mitä lystää. Ei pienintäkään tunteen paloa. Ei muuta kuin huorataan vaan. Minähän puhuin sentään parasiitista ja heti siihen tuli sellainen rakkaus ja suojelu.

Olipa hyvä, että tarkensit. Olin jo pakkaamassa Raidin mukaan seuraavalle hupakkokäynnille. Pohdin vain, että pitääkö Raidin sumuttamisellekin saada suostumus?
#maksuseksionihanaa

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #110 : Maaliskuu 01, 2021, 11:22:38 »
Mä yritin, yritin oikeasti trollata niin räikeästi, niin ylilyöden, niin selvästi että ei ole epäselvää....mutta rupesi pillut hikoamaan

Älähän nyt Lifti lannistu. Nettietiketin tärkeimmät säännöthän oli:
1. Ruoki aina trollia
2. Hyvää pilluhikeä ei saa heittää hukkaan

...ja mä kuitenkin hillitsin itseni esim tän kohdalla, enkä sanonut mitään:

raskaana oleva vosu myy sitä kalleintaan

 ;D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #111 : Maaliskuu 01, 2021, 11:29:50 »
Pohdin vain, että pitääkö Raidin sumuttamisellekin saada suostumus?

Ei pidä, ei todellakaan pidä. Vedä vaan rohkeesti näille sikiönvihaajille purkki tyhjäksi suoraan silmille. Heti perään seuraavasta purkista puolet. Olet hieno mies.
Loistavaa oma-aloitteisuutta <3
#teetjumalantyötä

^ Juuh, nuoleta se pilluhiki jollekin asiakkaalle. Luulevat vielä että oot märkä.
#eiookiimastpilluusaanu
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2021, 11:34:49 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa KallionRuusu

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #112 : Maaliskuu 01, 2021, 11:39:02 »
Se muuten usein unohtuu, että naiselle vaarallisin paikka on koti. Tilasto ei valehtele.
Syntymättömälle lapselle väkivaltaa aiheuttaa todennäköisimmin siis se oma isä.
Vanhuuseläkkeellä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #113 : Maaliskuu 01, 2021, 11:47:21 »
Syntymättömälle lapselle väkivaltaa aiheuttaa todennäköisimmin siis se oma isä

Ja seuraavaksi vaarallisin oli stressaantunut äiti. Että eipä muuta.
(riippuu toki mitä tilastoa tuijottaa)

Anyway, kiva nähdä kallionruusua, tai kuulla tai siis lukea.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2021, 11:49:46 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #114 : Maaliskuu 01, 2021, 11:48:24 »
Huhu. Vieläkö tämä jatkuu. Olisi jo aikaa hyväksyä, ettei ne Kaiken maailman roskat ja mutantit, joista kovasti ollaan äänessä ole sille ”parasiitille” haitaksi, koska se on äidin vapaa tahto ottaa niitä sisäänsä. Sinällään mielenkiintoinen ketju kun huomaa miten ne mielipiteet muokkautuu.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #115 : Maaliskuu 01, 2021, 11:52:47 »
Huhu. Vieläkö tämä jatkuu. Olisi jo aikaa hyväksyä, ettei ne Kaiken maailman roskat ja mutantit, joista kovasti ollaan äänessä ole sille ”parasiitille” haitaksi, koska se on äidin vapaa tahto ottaa niitä sisäänsä. Sinällään mielenkiintoinen ketju kun huomaa miten ne mielipiteet muokkautuu.

Jumalan pilkkaa. Palat helvetissä.

Ainut mutantti tässä on se äiti jos se rupeaa siunatussa tilassa huoraamaan.
#mikääneioopyhää
Why so fragile?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #116 : Maaliskuu 01, 2021, 13:28:31 »
Itse voisin raskauden alussa tehdä, mutta kun eri asennot alkaa olla hankalia ja maha tiellä, niin pitäisin taukoa.

Etenkin jos mielialat heittelee ja oksettaa koko ajan niin on vaikeaa tarjota onnistunutta asiakaskokemusta.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #117 : Maaliskuu 01, 2021, 13:48:42 »
Itse voisin raskauden alussa tehdä, mutta kun eri asennot alkaa olla hankalia ja maha tiellä, niin pitäisin taukoa.

Pitää tulla hetkeksi roolista ulos kun rupes naurattaa ja itkettää...Tosiaan kun rupesi olee vähän tiellä mutta mammalle piti sitä kyrpää cialiksen voimalla tarjota. No ne asennot sitten. Sellaisilla "panotyynyillä/seksityynyillä" kikkailtiin aikamme. Lopputuloshan oli sitten sitä luokkaa että ihan ku siinä seksityynyjen päällä olis ollu joku BBW nukke kyntömiestä varten valmiina.

Se oli mielenkiintoista. Naurettiin ja nussittiin. Tai se "nukke" vaan makas ku ei muuta voinut. Murisin vielä korvaan " nyt et karkuun pääse "
Why so fragile?

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #118 : Maaliskuu 01, 2021, 17:38:23 »
Mitä täällä tapahtuu? Kiviä taskuu. Edelleenkä ei ittee kyl sytytä tuollanen setti, piste.
Jatkakaa toki keskustelua.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #119 : Maaliskuu 01, 2021, 18:37:35 »
Hmmmmm...pitääkö kertoa jos on raskaana?
Why so fragile?