Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraaliset esteet aloittamiselle  (Luettu 17778 kertaa)

Poissa jotakin

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Moraaliset esteet aloittamiselle
« : Helmikuu 23, 2021, 11:52:05 »
Minulla on nyt kolmekymppisenä vielä neitsyys tallella, enkä näe mitään syitä miksi tilanteeni muuttuisi jatkossakaan. Olen sen verran sosiaalisesti estynyt, että siviilideittailu ei ole minulle käytännössä mahdollista. Tällä menolla joudun miettimään vielä jonain päivänä vanhainkodissa, miltä seksi olisi tuntunut.

Pohdittuani tätä kaikilta kanteilta olen tullut siihen tulokseen, että maksulliset ovat täysin asiallinen vaihtoehto. Ainakin pääsisin alkuun. Nyt seksi on minulle pelkkää abstraktia teoriaa, mikä on osasyy sille miksi minun on niin vaikea lähestyä naisia. Se kasvaa helposti liian isoksi asiaksi mielessäni. Ehkä sen kokeminen kerrankin elävässä elämässä antaisi minulle perspektiiviä ja asettaisi asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Kuitenkin sisäinen moralistini vastustaa sitä edelleen. Tuntuu kuin olisin tekemäisilläni suurenkin rikoksen (vaikka tiedän että siinä ei ole mitään väärää eikä edes laitonta). Se on sellaista sisäistettyä stigmaa. Kuinka päästä yli näistä moraalisista estoista, joista on minulle vain haittaa?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #1 : Helmikuu 23, 2021, 12:07:52 »
Sulla tuntuu olevankin jo asia mietittynä aika hyvin, joten mitään kovin ihmeellistä ohjetta ei multa löydy. Omasta kokemuksesta sanoisin silti, että ajatuksesi ovat oikeita. Seksi on vaan seksiä ja sen puute pitkään nostaa sen merkityksen liian isoksi. Ja sitten ei varmasti saa mitään aikaiseksi asian suhteen siviilipuolella.

Omien moraalikäsitysten muuttaminen ei varmasti ole ihan helppoa. Itse suosittelisin laittamaan viestiä jollekin suomalaiselle, kokeneelle ja fiksulle palveluntarjoajalle ja kertomaan oma tilanteesi. Kunhan saat sen ensimmäisen kerran hoidettua pois kiusaamasta ja huomaat samalla miten kaukaiseksi ajatus mistään rikollisesta toiminnasta jää asiansa osaavan henkilön hellässä huomassa, voi se oma moraalinen kompassikin alkaa osoittamaan vähän eri suuntaan.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #2 : Helmikuu 23, 2021, 12:25:54 »
^^Anna palaa vaan!
Enemmän väärin se on itseäsi kohtaan kituuttaa ilman seksiä. Mitä pahaa siinä on jos tällaista palvelua ostaa rahalla jos kumpikin osapuoli on liikkeellä omasta tahdostaan eikä mitään parittajaorganisaatioita välissä? Et edes petä ketään.
Yhteydenotto vain jollekin kotimaiselle hyvämaineiselle palveluntarjoajalle joka ymmärtää tilanteen kun vaan rohkeasti selittää asian. Ihan turha hävetä mitään siinä tilanteessa. Tähän harrastukseen on tosin suuri vaara jäädä koukkuun.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #3 : Helmikuu 23, 2021, 12:30:02 »
Silloin kun päähän tulee tyhmän tuntuisia ajatuksia, niin kannattaa näyttää otsalle keskisormea ja sanoa: "Painukaa vittuun, ajatukset". Toimii joka kerta.

Kun aloitin huorauksen, tunsin tekeväni jotain "kiellettyä", vaikka tiesinkin maksullisen seksin olevan laillista ja sallittua. Minulla oli karsea stressi siitä, voisinko minä muka myydä seksiä, koska "ne huorat" ovat sellaisia mytologisia olentoja. Photoshopattuja ja kauneusleikattuja, vaaleahiuksisia silikonitissibimboja, jotka polttavat tupakkaa, kiusaavat toisia ja jahtaavat vain rahaa, kun eivät koskaan pärjänneet koulussa. Todella hölmö ennakkoluulo, mutta sellaisen kuvan yhteiskunta, koulu ja media olivat minulle antaneet.

Kuvittelin olevani epätervetullut tunkeilija, kun tällaisena paksureitisenä, luomuna ja - omg - tummahiuksisena tungin apajille vetämään oikeilta huorilta asiakkaita välistä. Helpotus oli suuri, kun huomasin, että oikeasti huorat ovat normaaleja ihmisiä, ja että minä olen ihan normaali, joukkoon kuuluva huora. Jotkut ovat kauneusleikattuja ja vaaleahiuksisia, toiset eivät. Huorat voivat olla millaisia ikinä haluavatkaan, koska huoraus on tavallisten ihmisten elinkeino, eikä mikään epäjumalia manaava verivalaklaani.

Minä en toki osta seksipalveluita, mutta olen kuitenkin jatkuvassa yhteydessä kollegoihini. He ovat samanlaista sakkia kuin kaupan myyjät, naapurit, opettajat ja jytäporanpäristäjät. Aika iso osa huorista onkin kaupan myyjiä, naapureita, opettajia ja jytäporanpäristäjiä, tms. En pysty enää näkemään maksullisessa seksissä mitään "väärää" tai "kiellettyä", koska olen itse nähnyt, että maksulliseen seksiin osallistuvat ihmiset eivät ole mitään pahiksia. Ennakkoluulot ja moraaliset blokit murenivat, kun seksityö sai kasvot.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2021, 12:34:03 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #4 : Helmikuu 23, 2021, 12:38:29 »
Ei siinä oikein muu auta kun ottaa itseään niskasta kiinni ja rykäistä niiden estojen ylitse.

Kannattaa ajatella, että et ole tilanteessasi yksin vaan moni muukin on menettänyt neitsyytensä maksullisen kanssa. Ammattitaitoinen hupakko osaa ottaa sen huomioon ja tapaamisesta jää hyvä fiilis jälkikäteen. Suurin haaste on nyt omien moraalisten käsitysten ja ennakkoluulojen karistaminen.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #5 : Helmikuu 23, 2021, 12:53:06 »
Aikaisemmat kirjoittajat avasivat asian hyvin.

Et tee mitään väärää, toisaalta kidutat itsesi jos et kun olet päässyt näin pitkälle.

Kun katselet, mieti mikä on sinun ihanne ja valitse sellainen hyvämaineinen suomalainen. Jotenkin ehdottaisin joku joka tarjoaa gfe girlfriend experience. Tulee jännittämään mutta on ihan ok, kaikkia jännittää (katson peiliin) joskus, mutta kerro sitä tarjoajalle. Ja muista että teet tämän itseäsi varten.
Shikita ga nai

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #6 : Helmikuu 23, 2021, 13:09:03 »
Tuo on pahin vaihtoehto että miettii vielä vanhainkodissakin siinä vaiheessa kun ei enää mihinkään kykene miltä seksi olisi tuntunut. Elämä on elämistä ja nauttimista varten joten ei muuta kuin rohkeasti vaan huorien nautintoja kohden. :whipping:

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #7 : Helmikuu 23, 2021, 13:34:37 »
Lisävinkkinä: esim. Sexpon maksuton seksuaalineuvonta on myös tällaisia pohdintoja varten. Puhelimeen (tai nettikyssäriin) vastaavat koulutetut seksologit, joilla on hyvä asenne.

https://sexpo.fi/neuvonta/
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #8 : Helmikuu 23, 2021, 13:58:57 »
Lisävinkkinä: esim. Sexpon maksuton seksuaalineuvonta on myös tällaisia pohdintoja varten. Puhelimeen (tai nettikyssäriin) vastaavat koulutetut seksologit, joilla on hyvä asenne.

https://sexpo.fi/neuvonta/

Thnx tästä, tulee tarpeeseen tämäkin.
Shikita ga nai

Poissa Vieras0131

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #9 : Helmikuu 23, 2021, 15:44:15 »
Oma toimiminen alalla palveluntarjoajana alkoi ihan kokeilusta ja melkein vitisinä noin puolitoista vuotta sitten. Halusin nähdä, onko mulla kanttia ja olihan sitä. Yllättävän paljon on ollut kysyntää tällaisella "vanhalla" tai paremminkin kypsemmmällä naisella.  :headbang:
Eli siis nykyään et voi tietää, kuka on huora ja kuka ei. Seksistä on tullut hyväksyttävämpää ja ainahan se on parempi seksiseikkailla selvinpäin ja hyvän kanssa, kuin raahata baareista jotain, puolin toisin. Itsekin tarvitsen seksiä ja tarvitsisin PALJON enemmän näin sinkkuna, mutta minkäs teet, kun on muutakin elämää ja aika eri riitä jatkuvaan nautiskeluun.  :sheep:
Aloittajalle sanoisin, että anna palaa vaan! Ikuisessa kuoressa ei kannata elää. Sulla on vaan yksi ainoa elämä!  :kiss:

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #10 : Helmikuu 24, 2021, 08:51:29 »
Minulla on nyt kolmekymppisenä vielä neitsyys tallella, enkä näe mitään syitä miksi tilanteeni muuttuisi jatkossakaan. Olen sen verran sosiaalisesti estynyt, että siviilideittailu ei ole minulle käytännössä mahdollista. Tällä menolla joudun miettimään vielä jonain päivänä vanhainkodissa, miltä seksi olisi tuntunut.

Pohdittuani tätä kaikilta kanteilta olen tullut siihen tulokseen, että maksulliset ovat täysin asiallinen vaihtoehto. Ainakin pääsisin alkuun. Nyt seksi on minulle pelkkää abstraktia teoriaa, mikä on osasyy sille miksi minun on niin vaikea lähestyä naisia. Se kasvaa helposti liian isoksi asiaksi mielessäni. Ehkä sen kokeminen kerrankin elävässä elämässä antaisi minulle perspektiiviä ja asettaisi asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Kuitenkin sisäinen moralistini vastustaa sitä edelleen. Tuntuu kuin olisin tekemäisilläni suurenkin rikoksen (vaikka tiedän että siinä ei ole mitään väärää eikä edes laitonta). Se on sellaista sisäistettyä stigmaa. Kuinka päästä yli näistä moraalisista estoista, joista on minulle vain haittaa?

Mietit asiaa liikaa, automaatille, 200e käteen ja Miukeen yhteys. Kyllä se sut korjaa :)


Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #11 : Helmikuu 24, 2021, 09:12:47 »
Minä en toki osta seksipalveluita, mutta olen kuitenkin jatkuvassa yhteydessä kollegoihini. He ovat samanlaista sakkia kuin kaupan myyjät, naapurit, opettajat ja jytäporanpäristäjät.

Aa, ootteko sinä ja noi kaupan myyjät niitä mafia-tätejä :laught:
Joo, en ole missään yhteyksissä muiden seksinmyyjien kanssa. En ole koskaan kokenut siihen tarvetta, enkä nähnyt huorien kanssa seurustelussa mitään lisäarvoa omalle työlleni. Muuten vaan olen tavannut kaksi suomalaista huoraa ja sen perusteella aika taviksia tukevia naapurin tätejä, ymmärrän että heidänlaisensa hakevat vertaistukea toisistaan. Naisystävät minulla ovat ihan muita kun huoria.
Aloittajaa kehoittaisin ottamaan kehutun, ehkä ennemmin ulkkishuoran ja lyhyen pelkän panoajan ilman ylimääräisä lätinöitä.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #12 : Helmikuu 24, 2021, 09:13:53 »
Jospa minäkin sotken mukaan oman kaksisenttiseni, kun joskus nuorena miehenä painin vähän samanlaisten ajatusten kanssa.

Tässä on jo tullut paljon hyviä käytännön neuvoja ja jos kantti kestää, niin lähtisin itsekin etenemään tuota espoolaisrouvan neuvomaa tietä Sexpon kautta. Tuosta sisäistetystäs stigmasta on aika vaikea päästä eroon ihan omalla ajatustyöllä ja se saattaa estää toimimasta asian eteen loputtomiin. Ja voihan olla, että kun olet jutellut asiasta koulutetun seksologin kanssa, niin huomaatkin ettei maksuseksi olekaan sinulle sopiva ratkaisu - no harm done.

Jos taas päädyt toiseen ratkaisuun, niin tämänkin foorumin kautta varmasti löytyy monta hyvää ja asiansa osaavaa palveluntarjoajaa, jotka ymmärtävät tilanteesi ja osaavat ojentaa auttavan käden.

Mikäänhän ei vituta jälkeenpäin niin paljon, kuin elämätön elämä - niin ne viisaat kuulemma sanovat.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #13 : Helmikuu 24, 2021, 09:53:45 »
...
Mikäänhän ei vituta jälkeenpäin niin paljon, kuin elämätön elämä - niin ne viisaat kuulemma sanovat.

Hyvin pitkälle mietin samaa... Mutta aloittajalle vielä täydentäisin tätä ajatusta sanomalla että vaikkei ehkä maksaisikaan koskaan seksistä niin ihan varmasti on elämässä vaikka mitä hienoa muisteltavaa. 😊
Amator

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7660
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #14 : Helmikuu 24, 2021, 11:26:43 »
..., jotka ymmärtävät tilanteesi ja osaavat ojentaa auttavan käden.

Kädenojennuksia rahojen sieppaamiseksi ja kassien tyhjentämiseksi tosiaan löytyy. Ei näitä kuvioita kannata tehdä turhan korkealentoisiksi, koska siinä vain itse rakentaa ongelmia. Maksullinen on mainio ratkaisu aloitustilanteissa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #15 : Helmikuu 24, 2021, 15:25:18 »
Tuntuisi, ettei enää nykyään kolmekymppinen neitsytmies ole mikään harvinaisuus.
Ihan tavan peruslissutkin saavat päivittäin treffipyyntöjä ja sexy ass- kehuja joogahousukuvilleen. Yritä siinä sitten miehenä jotenkin erottua eduksesi. Miksi juuri sinä olisit parempi kuin ne kymmenet tai sadat salipoitsut joilta tulee kehuja ja treffipommitusta ihan sarjatulella.

Eräs tunnettu PUA (pick up artist) myönsi hiljattain, ettei game toimi enää juuri ollenkaan. Kertoi myös, että instagramin ja vastaavien vuoksi naisen löytämisestä on tullut entistäkin haastavampaa.

Maksullisten käyttämisessä tuntuu olevan joku sosiaalinen stigma. Ei siitä kannata välittää. Käynti saattaa hyvinkin avata sosiaalista lukkiutuneisuutta.




Paikalla Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #16 : Helmikuu 24, 2021, 17:53:39 »
Se kasvaa helposti liian isoksi asiaksi mielessäni. Ehkä sen kokeminen kerrankin elävässä elämässä antaisi minulle perspektiiviä ja asettaisi asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Kuitenkin sisäinen moralistini vastustaa sitä edelleen. Tuntuu kuin olisin tekemäisilläni suurenkin rikoksen (vaikka tiedän että siinä ei ole mitään väärää eikä edes laitonta). Se on sellaista sisäistettyä stigmaa. Kuinka päästä yli näistä moraalisista estoista, joista on minulle vain haittaa?

Mistä tuo iso kynnys tulee:

- "kasvaa liian isoksi asiaksi mielessäni" eli pelko,
- "sisäinen moralistini vastustaa" - moraali, käsitys oikeasta ja väärästä.

Voiko se moralisti olla lopulta pelkoa? Iso ristiriita halun ja uskalluksen välillä voi tehdä mielelle tepposia. Pelko voi olla niin iso, että sen selittää itselleen moraaliksi.

Olit jo päätellyt, että "siinä ei ole mitään väärää" mutta jokin tökkii. Onko sulla uskonnollinen kotikasvatus joka puskee läpi? Jos sulla on tausta / vakaumus, että maksuseksi on väärin ja käynnin jälkeen ryvet omantunnontuskissa, niin ehkä ei kannata mennä ennen kuin olet tehnyt nämä asiat itsellesi selviksi. Vaihtoehtoisesti kun olet voittanut pelkosi, saatat käynnin jälkeen hyppiä riemusta pitkin seiniä ja ihmetellä mikset tehnyt tätä aiemmin. Selvitä itsellesi kummasta on kyse.
#maksuseksionihanaa

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #17 : Maaliskuu 10, 2021, 23:12:34 »
Tuntuisi, ettei enää nykyään kolmekymppinen neitsytmies ole mikään harvinaisuus.
Ihan tavan peruslissutkin saavat päivittäin treffipyyntöjä ja sexy ass- kehuja joogahousukuvilleen. Yritä siinä sitten miehenä jotenkin erottua eduksesi. Miksi juuri sinä olisit parempi kuin ne kymmenet tai sadat salipoitsut joilta tulee kehuja ja treffipommitusta ihan sarjatulella.

Eräs tunnettu PUA (pick up artist) myönsi hiljattain, ettei game toimi enää juuri ollenkaan. Kertoi myös, että instagramin ja vastaavien vuoksi naisen löytämisestä on tullut entistäkin haastavampaa.

Maksullisten käyttämisessä tuntuu olevan joku sosiaalinen stigma. Ei siitä kannata välittää. Käynti saattaa hyvinkin avata sosiaalista lukkiutuneisuutta.
Tältähän tämä hyvin pitkälti alkaa vaikuttamaan nykyään.
Lisään vielä tämän linkin tähän esimerkiksi tinderistä, kun nuo nykysomet tuli puheeksi. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006088169.html

Toki vanhemmilla miehillä tilanne voi olla toinen, kun niiltä löytyy enemmän sellaisia ominaisuuksia, joita naiset yleisesti arvostaa enemmän.

Ja tätä ilmiötä puoltaa sekin, et mistä voisi sitten johtua mm. sinkkujen määrän lisääntyminen ja incel-ilmiö?

Tähänki liittyen on kuultu sellaista teoriaa, et tää nykyinen paletti ei välttämättä tule kovinkaan pitkään pysymään kasassa tällä menolla. Voi ehkä osin selittyä sillä, että uusia sukupolvia ei synny tarpeeksi entisten tilalle?


Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #18 : Maaliskuu 12, 2021, 01:29:22 »
Jospa minäkin sotken mukaan oman kaksisenttiseni, kun joskus nuorena miehenä painin vähän samanlaisten ajatusten kanssa.

Tässä on jo tullut paljon hyviä käytännön neuvoja ja jos kantti kestää, niin lähtisin itsekin etenemään tuota espoolaisrouvan neuvomaa tietä Sexpon kautta. Tuosta sisäistetystäs stigmasta on aika vaikea päästä eroon ihan omalla ajatustyöllä ja se saattaa estää toimimasta asian eteen loputtomiin. Ja voihan olla, että kun olet jutellut asiasta koulutetun seksologin kanssa, niin huomaatkin ettei maksuseksi olekaan sinulle sopiva ratkaisu - no harm done.

Jos taas päädyt toiseen ratkaisuun, niin tämänkin foorumin kautta varmasti löytyy monta hyvää ja asiansa osaavaa palveluntarjoajaa, jotka ymmärtävät tilanteesi ja osaavat ojentaa auttavan käden.

Mikäänhän ei vituta jälkeenpäin niin paljon, kuin elämätön elämä - niin ne viisaat kuulemma sanovat.

Komppailen tätä ja Espoon rouvaa yllä. Monetkin asiakkaat on myös hyötyneet siitä, että ovat samaan aikaan purkaneet juttuja seksuaalineuvojalla/-terapiassa. Tuo maksuton on hyvä kokeilla myös.

Vaikka ajattelu ja analysointi onkin useimmiten aika hyvä työkalu elämässä, joskus se voi kääntyä itseään vastaankin. Jää asiat tekemättä. Joskus päätöksen tekeminen ja siinä pysyminen on se juttu, ja sitten on ainakin kokeillut!

Lyhyesti heille, jotka näitä asioita pohtivat:
Myös asiakkaita koskettaa stigma. Häpeäleima. Se, mitä se kullekin tarkoittaa, voi sisältää monia erilaisia asioita. Eteenpäin pohdinnoissa pääsee kartoittamalla konkreettisia ajatuksia vaikka kirjoittamalla niitä ylös. Samoin tutkimalla, mitä tunteita itsessä tarkalleen herää. Päätöksien edessä, jumitilanteissa, on hyvä harjoitus käydä myös ”worst case scenario”-tyyppistä keskustelua. Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua? Jos näiden kanssa tuntuu menevän vain suurempaan solmuun, voi olla tosi hyvä ottaa ammattilainen tueksi ajatusten käsittelyyn.

Oman seksuaalisuuden käsittelyä aliarvioidaan edelleen rankasti. Vastaavien pohtiminen, väitän, parantaa seksielämää roimasti. Se tekee myös itsestä potentiaalisesti paremman seksikumppanin. Kun on myötätuntoa itselle, ja käsitys siitä mitä kaikkea seksuaalisuuteen ja sen tutkimiseen voi sisältyä, osaa ehkä olla huomaavaisempi ja uteliaampi myös seksikumppaneita kohtaan. Ja uteliaisuudella en tarkoita utelua, vaan sitä, että on läsnä ja hereillä intiimissä tilanteessa. Alttiimpi lukemaan toista kehollisesti, halukkaampi oppimaan toista.

Kaikille nämä eivät ole tärkeitä arvoja. Aloittajan tekstistä tulee kuitenkin vaikutelma, että nopea vartin varvit voisi jättää ehkä vähän tyhjän olon. Siinä ei ole mitään väärää, että seksin muutkin kuin fyysisen helpotuksen puolet korostuvat itselle ja ovat tärkeitä. Musta on hieno asia, että löytyy itsetuntemusta suuntaan ja toiseen.

Näiltä foorumeilta voi saada vaikka millaisia kuvia, ja paljon teksteistä on myös ihan fantasiaa. On tosi hyvä pysyä omassa totuudessaan. Jos itselle maksuseksi on fyysisen helpotuksen lähde, se on tosi ok. Jos maksuseksi on myös keino tutustua itseensä ja antaa erilaisia mahdollisuuksia kokea elämää, se on tosi ok. Toivon kaikille stigman kanssa kamppaileville helpotusta siihen ☺️
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #19 : Maaliskuu 12, 2021, 01:55:29 »
Lisävinkkinä: esim. Sexpon maksuton seksuaalineuvonta on myös tällaisia pohdintoja varten. Puhelimeen (tai nettikyssäriin) vastaavat koulutetut seksologit, joilla on hyvä asenne.

https://sexpo.fi/neuvonta/

Toivoisi kouluteluilla seksologeilla olevan muutakin kuin hyvä asenne. Eikö kyseessä ole ihan koulutus, jonka soisi tuovan asiakkaalle ihan ammattitaitoista kohtaamista, ei ainoastaan ”asennetta”?