Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraaliset esteet aloittamiselle  (Luettu 17998 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #20 : Maaliskuu 12, 2021, 01:56:50 »
Lisävinkkinä: esim. Sexpon maksuton seksuaalineuvonta on myös tällaisia pohdintoja varten. Puhelimeen (tai nettikyssäriin) vastaavat koulutetut seksologit, joilla on hyvä asenne.

https://sexpo.fi/neuvonta/

Toivoisi kouluteluilla seksologeilla olevan muutakin kuin hyvä asenne. Eikö kyseessä ole ihan koulutus, jonka soisi tuovan asiakkaalle ihan ammattitaitoista kohtaamista, ei ainoastaan ”asennetta”?


OT Mikä muuten on seksologin koulutus, missä sitä saa?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #21 : Maaliskuu 12, 2021, 08:21:41 »
Ei sellaista seksologi ammattinimikettä ole olemassakaan. Seksuaalineuvojan kurssista saa 30 op sosaali- tai terveydenhoidon opinnoissa tai se voi olla ammatillista lisäkoulutusta vaikka hoitajan ammatillisen koulutuksen suorittaneelle ja sitten voi toimia seksuaalineuvojana, joku toinen täydennyskouluttaa itseään vaikka ravintoneuvojaksi.
-logi pääte antaa vähän harhaanjohtavan mielikuvan.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #22 : Maaliskuu 12, 2021, 09:06:01 »
Anteeksi kaksoispostaus. Mutta vaikka sinä Auroora voit käydä seksuaaliterapeutin kurssin, se taas on eri asia kun seksuaalineuvoja, hekin näyttää kutsuvan itseään seksologeiksi. 10 x parin päivän lähiopetusjakso ja kotitehtävät lisäksi ja saa hienolta kuullostavan nimikkeen vaikka täällä https://www.koulutus.fi/koulutukset/sexpo/seksuaaliterapiakoulutus-1390923 Kohta on Suomi täynnä seksologeja, kun kaikki konkkaan menneet ravintoloitsijat, ravintolatyöntekijät, artistit, tapahtumajärjestäjät, rekkakuskit ja muut käy tuon kurssin.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #23 : Maaliskuu 12, 2021, 10:16:37 »
Seksologi on nimike henkilölle, joka tekee töitä seksuaalisuuden parissa, ja on koulutettu siihen. Seksologian koulutuksia ovat seksuaalikasvatus, seksuaalineuvoja, seksuaaliterapeutti ja kliininen seksologi. Muutama seksityötä tekevä, joka on kouluttautunut seksologian kentällä, on myös pätevä seksuaalikasvattaja, seksuaalineuvoja ja/tai seksuaaliterapeutti. Kliinisen seksologian koulutukseen pohjavaatimuksena on ylempi korkeakoulututkinto, suuri määrä seksologisia opintoja ja paljon käytännön työkokemusta. Esimerkiksi seksuaalilääketieteestä kiinnostuneet lääkärit hyötyvät suuresti kliinisen seksologin koulutuksesta.

Itse olen koulutukseltani seksuaalikasvattaja. Koulutukseni kesti vuoden. Kasvattajan, neuvojan ja terapeutin koulutuksissa painotukset ovat hieman eri alueilla, sillä tulevan työn painotus on erilainen keskenään verraten. Itse koen, että kollegoiden, asiakkaiden ja muiden erityisryhmien kanssa tehdessä työtä, luennointiin, koulutukseen, jne. kasvattajan koulutus oli paras vaihtoehto. Neuvonta ja terapia ovat taas aloja, jotka pohjaavat enemmän kahden keskisiin asiakastapaamisiin. Joka tapauksessa, koulutusten sisällöissä on osin samaa, eikä toinen ole toistaan nk. parempi. Ne ovat keskenään kuitenkin tietyllä tapaa erilaisia, ja siksi on myös mahdollista käydä koulutuksia useammassa.

Tämän lisäksi seksologian kentällä järjestetään myös täydennyskoulutuksia. Sekä seksologian pohjakoulutuksia että täydennyskoulutuksia järjestävät useat eri tahot. Kesäyliopistot, yksityiset tahot, jne. Viime vuonna esimerkiksi Suomen seksologinen seura järjesti itse monipäiväisen konferenssin, jossa itse olin jakamassa tietoa seksityöstä ja FTS Finlandin toiminnasta.

Seksologeja tarvitaan. Jotta ala kehittyy ja kasvaa, on mahtavaa kun ihmiset ovat kiinnostuneita syventämään ja kehittämään osaamistaan. Erityisesti seksuaalikasvattajia tarvitaan yhteiskunnan joka ikisessä osassa. Ei ole mitään alaa, jossa seksuaalikasvatuksellinen seksologian osaaminen ei olisi hyödyksi. Tästä syystä mä itse vain ja ainoastaan riemuitsen, mikäli ihmisiä kiinnostaa kehittää omaa osaamistaan riippumatta alasta. Seksologian eri koulutuksiin on erilaiset pohjavaatimukset, ja hyvä niin. Tämä mahdollistaa seksologian kentälle astumisen riippumatta keinotekoisista hierarkioista.

Lisätietoa eri koulutuksista löytyy mm. täältä: https://seksologinenseura.fi/kiinnostaako-seksologian-asiantuntijuus/ Valikosta löytyy eri kentille omat sivunsa joissa lisää tietoa.

Tiedon lisääntymisen ja ammattitaidon kasvattamisen kokeminen uhkana ja jotenkin huonona asiana kertoo toki aina enemmän itse kommentin laukojasta. Mutta mikäli itsellä ei ole seksologian osaamista, motivaatiota alalle, eikä varsinkaan koulutusta siihen (myöskään kaikki ei yksinkertaisesti läpäise koulutusta, mikäli ei ole suorittanut kaikkea tai ei ole muutoin soveltuva alalle, jne.), en itse pidä tälläistä henkilöä kovin pätevänä esittämään kritiikkiä koulutusta, sen tasoa tai sisältöä kohtaan. Ja kuten edellä sanoin: En tosiaan ymmärrä, miten motivaatio ymmärtää, syventää osaamistaan ja tietoaan, huomioida ihminen kokonaisuutena omalla alallaan, kehittää omaa itsetuntemustaan, voisivat olla millään tavalla huonoja asioita.


Mitä tulee hyvään asenteeseen: Kaikki seksologit eivät ikävä kyllä ole kovin seksityömyönteisiä. Kuten millä tahansa alalla, myös tällä alalla ihmiset tulevat eri taustoista ja arvomaailmoista. Tämän vuoksi on tärkeää, että seksologian koulutus sisältää myös asiallisen ja oikean tiedon kaupallisen seksin osion. Tähän kuuluu sekä työntekijän että asiakkaan tulokulmat, yhteiskunnallisia diskursseja unohtamatta. Tietenkään mikään koulutus ei takaa ihmisen asennetta, mutta itse tunnen monia, joita asiantunteva koulutus ja ymmärryksen lisääntyminen on helpottanut muuttamaan myös asenteita. Mm. Tässä asiassa seksuaalikasvatus on tärkeää, sillä seksityöhön liittyviin asenneongelmiin liittyy usein sisäistettyä stigmaa, misogyniaa, jne. Naisen seksuaalisuuden tabuisuus, ymv. teemat ovat seksityö kysymysten ydintä.

Ammattiseksologin työhön kuuluu olennaisesti myös jatkuva itsereflektointi. Mitä alttiimpi on tekemään töitä myös itsensä ja omien asenteidensa kanssa, sitä avoimempi ja kyvykkäämpi on kohtaamaan erilaisia asioita, myös sellaisia, joista ei ole omakohtaista kokemusta. Koulutuksia järjestää eri tahot, ja koska itse pohjakoulutuksen olen itsekin käynyt Sexpolla, voin kompata sitä, että ainakin koulutus on laadukasta ja asiallista. Ihmisestä itsestä onkin sitten paljon kiinni, kuinka paljon itsessä on tilaa ottaa vastaan uutta, ja kuinka paljon esim. haluaa pitää kiinni ajatuksesta että vaikka tietää ja osaa jo kaiken. Itse ammattilaisenakaan en kuvittele osaavani tai tietäväni kaikkea. A) se on mahdotonta ja B) siksi koulutan itseäni lisää säännöllisen epäsäännöllisesti. Toki sen takia laadukkaissa pohjakoulutuksissa saat tukea myös harjoittelujen ajan, työnohjausta, jne.

Tulipa muuten villi idea: Miten mahtavaa olisikaan, jos joku asiakas kävisi seksuaalikasvatuksen koulutuksen ajatuksena alkaa tarjota puheenvuoroja erityisesti asiakasnäkökulmasta! Uuuuh, mitä edelläkäymisen mahdollisuuksia meillä Suomessa onkaan :inlove:
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #24 : Maaliskuu 12, 2021, 10:56:48 »
Kuitenkin sisäinen moralistini vastustaa sitä edelleen. Tuntuu kuin olisin tekemäisilläni suurenkin rikoksen (vaikka tiedän että siinä ei ole mitään väärää eikä edes laitonta). Se on sellaista sisäistettyä stigmaa. Kuinka päästä yli näistä moraalisista estoista, joista on minulle vain haittaa?

Toivottavasti kysymys on jostakin muusta kuin moraalista. Sillä jos kyse on moraalista, niin unohda koko homma. Omaa moraaliaan "itseään vastaaan" ei kannata ikinä toimia. Siitä tulee aina lasku, josta ei selviä rahalla.
#josethaluuhuoriinmennäniinetsäsairasoo
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2021, 11:00:09 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #25 : Maaliskuu 12, 2021, 11:03:04 »
Niin seksologia on tutkimusala, missä tarkastellaan seksuaalisuutta, seksologi ei ole mikään ammatti tai suojattu ammattinimike, joten sitä voi käyttää kuka vaan, vaikka tuo naapurin Pena. Vähän on eri pohjalla psykologi, joka lisäkouluttaa itseään opiskelemalla seksologiaa tai Pena naapurista, joka käy sexpon kurssin ja alkaa seksologiksi. Ei sillä Pena on hieno mies ja varmaan on kotitehtävät tehty jo moneen kertaan etukäteen.
#laittaailmoitukseenseksologianopiskelunkotitehtäväjaksomenossa

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #26 : Maaliskuu 12, 2021, 13:32:15 »
Tuntuisi, ettei enää nykyään kolmekymppinen neitsytmies ole mikään harvinaisuus.
Ihan tavan peruslissutkin saavat päivittäin treffipyyntöjä ja sexy ass- kehuja joogahousukuvilleen. Yritä siinä sitten miehenä jotenkin erottua eduksesi. Miksi juuri sinä olisit parempi kuin ne kymmenet tai sadat salipoitsut joilta tulee kehuja ja treffipommitusta ihan sarjatulella.

Eräs tunnettu PUA (pick up artist) myönsi hiljattain, ettei game toimi enää juuri ollenkaan. Kertoi myös, että instagramin ja vastaavien vuoksi naisen löytämisestä on tullut entistäkin haastavampaa.

Maksullisten käyttämisessä tuntuu olevan joku sosiaalinen stigma. Ei siitä kannata välittää. Käynti saattaa hyvinkin avata sosiaalista lukkiutuneisuutta.
Tältähän tämä hyvin pitkälti alkaa vaikuttamaan nykyään.
Lisään vielä tämän linkin tähän esimerkiksi tinderistä, kun nuo nykysomet tuli puheeksi. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006088169.html

Toki vanhemmilla miehillä tilanne voi olla toinen, kun niiltä löytyy enemmän sellaisia ominaisuuksia, joita naiset yleisesti arvostaa enemmän.

Ja tätä ilmiötä puoltaa sekin, et mistä voisi sitten johtua mm. sinkkujen määrän lisääntyminen ja incel-ilmiö?

Tähänki liittyen on kuultu sellaista teoriaa, et tää nykyinen paletti ei välttämättä tule kovinkaan pitkään pysymään kasassa tällä menolla. Voi ehkä osin selittyä sillä, että uusia sukupolvia ei synny tarpeeksi entisten tilalle?

Nyt heitti mielenkiinnon puolelle. Miten näkisit asian, kuinka nykyinen paletti leviää käsiin ja miten eskaloituu?
Syvissäkin kuiluissa tulee aina pohja jossain vaiheessa vastaan. Paria incelfoorumia olen joskus silmäillyt. Nuorten miesten pahoinvointi on niissä ihan äärimmäisellä tasolla. Tuollaisiin rinkeihin lähteminen laittaa asiat vain huonosta pahempaan. Incelit rakentaneet puutteesta kokonaisen identiteetin jonka mukaan maailmaa katsellaan. Umpikujamainen maailma josta ei ole poispääsyä kuin köyden kautta.

Huomasin itsekin keski-ikäistyessäni miten naiset huomaa vähän eritavalla. Liekö charmi lisääntynyt vai en välitä hittojakaan- asenteen kasvaminen. Ikääntyessähän luonne tasaantuu ja turha ujous karsiutuu väistämättä.

Pariutuminen on nykyään haastavampaa kuin ennen, jos nettivärssyjä on uskominen. Ei ole kokemusta nykytilasta, kun en ole ollut vapailla markkinoilla herran vuosiin. Pariutumisen haasteet eivät tiedä suuresti arvostamani maailman vanhimman ammatin harjoittajille ainakaan taloudellisesti huonoa aikaa.
Tiedän yhden tapauksen joka oli naisten kanssa melko huono keskustelemaan, koska ujous. Tämä mies meni maksulliselle. Ekalla kerralla oli vain pientä silittelyä ja läheisyyttä. Toisella kertaa pantiin. Jää oli murrettu ja kaverista hävisi ihan ryminällä sosiaalinen lukkiutuneisuus ja turha arkailu naisten seurassa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #27 : Maaliskuu 12, 2021, 14:41:28 »
Seksologi on nimike henkilölle, joka tekee töitä seksuaalisuuden parissa.
Itse olen koulutukseltani seksuaalikasvattaja. Koulutukseni kesti vuoden.
Seksologeja tarvitaan. Seksologian eri koulutuksiin on erilaiset pohjavaatimukset, ja hyvä niin. Tämä mahdollistaa seksologian kentälle astumisen riippumatta keinotekoisista hierarkioista.
Koulutuksia järjestää eri tahot, ja koska itse pohjakoulutuksen olen itsekin käynyt Sexpolla, voin kompata sitä, että ainakin koulutus on laadukasta ja asiallista.

Älä vaan opiskele liikaa https://www.lyyti.fi/reg/Seksuaalikasvatuskoulutus_2022_6362  :laught:

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #28 : Maaliskuu 12, 2021, 15:01:12 »
seksologi ei ole mikään ammatti tai suojattu ammattinimike, joten sitä voi käyttää kuka vaan

Näin on. Ihan sama juttu siis kuin vaikkapa hierojan, terapeutin tai personal trainerin kanssa. Kuka tahansa voi vapaasti tituleerata itseään esim. näiksi. On valitettavasti asiakkaan omalla vastuulla selvittää, onko taustalla mitään koulutusta ja jos niin millaista. Seksologian kentälläkin huseeraa aika monenlaista hiihtäjää.

Juuri tämän takia vinkkasin, että esim. Sexpon seksuaalineuvonnassa puhelimeen vastaavilla seksologeilla on myös hyvä asenne.

Sen verran pitää kuitenkin tarkentaa, että esim. seksuaaliterapeutiksi ei pääse edes opiskelemaan ihan kuka tahansa, eli tarvitaan soveltuvaa pohjakoulutusta ja seksologian perusopintoja. Kyse on ammatillisesta täydennyskoulutuksesta.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #29 : Maaliskuu 12, 2021, 15:41:24 »
Seksologi on nimike henkilölle, joka tekee töitä seksuaalisuuden parissa.
Itse olen koulutukseltani seksuaalikasvattaja. Koulutukseni kesti vuoden.
Seksologeja tarvitaan. Seksologian eri koulutuksiin on erilaiset pohjavaatimukset, ja hyvä niin. Tämä mahdollistaa seksologian kentälle astumisen riippumatta keinotekoisista hierarkioista.
Koulutuksia järjestää eri tahot, ja koska itse pohjakoulutuksen olen itsekin käynyt Sexpolla, voin kompata sitä, että ainakin koulutus on laadukasta ja asiallista.

Älä vaan opiskele liikaa https://www.lyyti.fi/reg/Seksuaalikasvatuskoulutus_2022_6362  :laught:

Se on totta, että vaikka olisi miten monet maisterin paperit, voi silti olla myös seksologi. Seksityön tekijät harvemmin mainostavat avoimesti siviilikoulutuksiaan tai muuta tietotaidon kartuttamista tai töitään, ihan sattuneista syistä. Onneksi mun maailmassa ei voikaan koskaan opiskella, tutkia, kiinnostua ja kasvaa ihmisenä liikaa :) Toki ymmärrän sen, ettei opiskelu ole kaikkien juttu, ja se on ihan ok.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #30 : Maaliskuu 12, 2021, 15:51:44 »
Vaikka tää menikin huorien kissa painiksi, niin aloittajalle...unohda noi moralisoinnit ja mene panemaan. Täällä nussitaan vain kerran(ehkä).

Poissa Hrr

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #31 : Maaliskuu 12, 2021, 16:14:42 »
Minulla on nyt kolmekymppisenä vielä neitsyys tallella, enkä näe mitään syitä miksi tilanteeni muuttuisi jatkossakaan. Olen sen verran sosiaalisesti estynyt, että siviilideittailu ei ole minulle käytännössä mahdollista. Tällä menolla joudun miettimään vielä jonain päivänä vanhainkodissa, miltä seksi olisi tuntunut.

Pohdittuani tätä kaikilta kanteilta olen tullut siihen tulokseen, että maksulliset ovat täysin asiallinen vaihtoehto. Ainakin pääsisin alkuun. Nyt seksi on minulle pelkkää abstraktia teoriaa, mikä on osasyy sille miksi minun on niin vaikea lähestyä naisia. Se kasvaa helposti liian isoksi asiaksi mielessäni. Ehkä sen kokeminen kerrankin elävässä elämässä antaisi minulle perspektiiviä ja asettaisi asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Kuitenkin sisäinen moralistini vastustaa sitä edelleen. Tuntuu kuin olisin tekemäisilläni suurenkin rikoksen (vaikka tiedän että siinä ei ole mitään väärää eikä edes laitonta). Se on sellaista sisäistettyä stigmaa. Kuinka päästä yli näistä moraalisista estoista, joista on minulle vain haittaa?

Minä olen myös kolmekymppinen, ja poikuus tallella. Maksullisia olen harkinnut monta kertaa elämäni aikana, tännekin rekisteröidyin, koska Kalenteria ei päässyt muuten katsomaan. Millä logiikalla sinä tai minä olisimme tekemässä rikosta tai moraalisesti väärin, mehän olemme tässä uhreja. Hyväksikäyttäjiä/moraalittomia/rikollisia ovat myyjät ja uhreja he, joilta on onnistuttu huijaamaan paljon rahaa tai muuta arvokasta.

Naisethan toimivat kuin mafia; ensin kieltäydytään seksistä (mafia rikkoo liiketilat, uhkaa väkivallalla), sitten sitä onkin yhtäkkiä saatavilla (mafia lupaa suojelurahaa vastaan liiketoimenharjoittajalle työrauhan).

Neuvoisin, että aina kun tulee mieleen seksistä maksaminen, kannattaa itsetyydyttää orgasmiin heti, vaikka useita kertoja lyhyessä ajassa, jotta saa naiset pois mielestä ja ajatella samalla, mitä kaikkea muuta saisikaan rahalla, joka yhdestä seksikerrasta pitäisi maksaa, saati jos aikoisi siitä jonkinmoisen ratkaisun rakentaa, eli kuinka paljon maksaisikaan vuodessa käydä kolme kertaa viikossa maksullisella: vuoden pituus on 52 viikkoa ja yksi (karkausvuosina kaksi) päivä. 52*3*250 euroa = 39 000 euroa. Pillukartellin asettama (pohja)hinta (suomalaiselle, ulkomaalaisten pohjahinta 200 euroa tunti) on juuri tuo 250 euroa tunnilta. Selvällä enemmistöllä suomalaisista ei edes bruttotulot ole 39 000 euroa vuodessa. "Suomalaisen keskimääräinen tulo on 29 500 euroa vuodessa". Lisäksi, kuten tämänkin sivuston kyselyistä selviää, seksinostajat tuppaavat olemaan taloudellisestikin keskimääräistä huonompiosaisia. Lisäksi huomautan, että itseäni ainakin panettaa kolme kertaa vuorokaudessa eikä kolme kertaa viikossa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2021, 16:20:26 kirjoittanut Hrr »

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #32 : Maaliskuu 12, 2021, 16:19:42 »
^
Aika hyvä provo :). "Eka" viesti saitille ja heti lähtee tämmöistä settiä  :stiletto:

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #33 : Maaliskuu 12, 2021, 16:21:38 »
^^

Mutta entä jos käy 2krt viikossa. Paljonko se maksais vuodessa..?🤔
Amator

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #34 : Maaliskuu 12, 2021, 16:32:28 »
Neuvoisin, että aina kun tulee mieleen seksistä maksaminen, kannattaa itsetyydyttää orgasmiin heti, vaikka useita kertoja lyhyessä ajassa, jotta saa naiset pois mielestä ja ajatella samalla, mitä kaikkea muuta saisikaan rahalla, joka yhdestä seksikerrasta pitäisi maksaa...Lisäksi huomautan, että itseäni ainakin panettaa kolme kertaa vuorokaudessa eikä kolme kertaa viikossa.


On kyllä hienoa, että ajattelet omavaraisesti ja taloudellisesti. Moisesta omavaraisuudesta voi tulla känsiä käteen. Jos se ei ole sinusta ylenpalttista tuhlausta, niin jo vuodesta 1960 miehet ovat luottaneet tähän https://www.tokmanni.fi/tummeli-410-g-rasia-6414501108990 Ajattele, koko vuoden Tummelit saa yhden panon hinnalla.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #35 : Maaliskuu 12, 2021, 16:33:39 »
^
Aika hyvä provo :). "Eka" viesti saitille ja heti lähtee tämmöistä settiä  :stiletto:

Kyllä mä joka kerta runkkauksen jälkeen mietin, että taas tuli 250 säästettyä...  :headbang:

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #36 : Maaliskuu 12, 2021, 16:36:28 »
^
Aika hyvä provo :). "Eka" viesti saitille ja heti lähtee tämmöistä settiä  :stiletto:

Kyllä mä joka kerta runkkauksen jälkeen mietin, että taas tuli 250 säästettyä...  :headbang:

Ai, en mä mieti. Runkkaamisella ei voi tyydyttää naisen kaipuuta. Jos voisi, niin en kävisi huorissa.

Poissa Hrr

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #37 : Maaliskuu 12, 2021, 16:41:41 »
^
Aika hyvä provo :). "Eka" viesti saitille ja heti lähtee tämmöistä settiä  :stiletto:

Mikä ei ole totta? Löytyykö argumentteja?

Tämä on ensimmäinen viestini tälle sivustolle, enkä ole koskaan kirjoittanut tai rekisteröitynyt millekään muullekaan vastaavalle sivustolle (vanha Sihteeriopisto, jokin toinen tätä vastaava maksuseksikeskustelualue, jonka nimeä en nyt muista, jne.).

Itse arvelen, että ennemmin tai myöhemmin (todennäköisesti ennemmin, ajattelin kuitenkin yhden kerran kokeilla) kuitenkin tapahtuu niin, että sorrun huijatuksi ja hyväksikäytetyksi. Olen jo ottanut kahteen yhteyttä, mutta kumpikaan ei halua ottaa asiakkaikseen poikuudenmenettäjiä: LEA (https://www.realescort.fi/ads/103262/lea) ei edes vastannut (lyhyeen ja asialliseen) viestiini, jossa mainitsin, että olen [ikä] "virgin", saati että olisin saanut varattua ajan. Naughty Natalia (https://www.realescort.fi/ads/119563/naughty-natalia) jopa lisäsi ilmoitukseensa uuden kohdan: "I dont work with boys under 25yo". Olen reilusti yli 25 vuotta vanha, hän totta kai tarkoittaa myös tällaisia poikia, mutta ei hänelle tullut mieleenkään, että Suomessa on nykyään niin huonosti asiat, että täällä on myös yli 25-vuotiaita poikia. Hänelle en maininnut ikääni. Kokemattomuuttani sen sijaan en halua olla kertomatta jo aikaa varatessa. Jos escort ei halua viedä poikuutta, en sitten halua tavata.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #38 : Maaliskuu 12, 2021, 16:53:14 »
^
Älä yritä. Sun läpi näkee kuin aamuauringon usvan :).

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #39 : Maaliskuu 12, 2021, 16:55:10 »
Tuntuisi, ettei enää nykyään kolmekymppinen neitsytmies ole mikään harvinaisuus.
Ihan tavan peruslissutkin saavat päivittäin treffipyyntöjä ja sexy ass- kehuja joogahousukuvilleen. Yritä siinä sitten miehenä jotenkin erottua eduksesi. Miksi juuri sinä olisit parempi kuin ne kymmenet tai sadat salipoitsut joilta tulee kehuja ja treffipommitusta ihan sarjatulella.

Eräs tunnettu PUA (pick up artist) myönsi hiljattain, ettei game toimi enää juuri ollenkaan. Kertoi myös, että instagramin ja vastaavien vuoksi naisen löytämisestä on tullut entistäkin haastavampaa.

Maksullisten käyttämisessä tuntuu olevan joku sosiaalinen stigma. Ei siitä kannata välittää. Käynti saattaa hyvinkin avata sosiaalista lukkiutuneisuutta.
Tältähän tämä hyvin pitkälti alkaa vaikuttamaan nykyään.
Lisään vielä tämän linkin tähän esimerkiksi tinderistä, kun nuo nykysomet tuli puheeksi. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006088169.html

Toki vanhemmilla miehillä tilanne voi olla toinen, kun niiltä löytyy enemmän sellaisia ominaisuuksia, joita naiset yleisesti arvostaa enemmän.

Ja tätä ilmiötä puoltaa sekin, et mistä voisi sitten johtua mm. sinkkujen määrän lisääntyminen ja incel-ilmiö?

Tähänki liittyen on kuultu sellaista teoriaa, et tää nykyinen paletti ei välttämättä tule kovinkaan pitkään pysymään kasassa tällä menolla. Voi ehkä osin selittyä sillä, että uusia sukupolvia ei synny tarpeeksi entisten tilalle?

Tiedän yhden tapauksen joka oli naisten kanssa melko huono keskustelemaan, koska ujous. Tämä mies meni maksulliselle. Ekalla kerralla oli vain pientä silittelyä ja läheisyyttä. Toisella kertaa pantiin. Jää oli murrettu ja kaverista hävisi ihan ryminällä sosiaalinen lukkiutuneisuus ja turha arkailu naisten seurassa.



Joskus tuli englantilainen dokkari neljäkymppisistä neitsytmiehistä, jotka yrittivät päästä poikuudestaan hupsun avulla. Heille jopa naisen kosketus oli epänormaali asia.

Vaikka onhan se, kuten pesunkestävä homo Janne Broman Kummelin Kultakuume-elokuvassa toteaa: "naisen lämpö on yliarvostettu juttu."

Siinä leffassa oli kilahtaneen Elmerin tulvaportit avautui, kun sai panna huoraa ensi kerran. Ja niin se on oikeassa elämässäkin. Siksi viimestään 25-vuotiaana miehen kavereidein ja perheen tulisi järjestää vaikka tapaaminen maksullisen, jos muuten ei onnaa.

Juuri tämän takia ujot ja sosiaalisesti rajoittuneet miehet, joilla ei ole paljon kokemuksia naisten kanssa touhuamisesta pitäisi saada kokeilemaan hupsujen palveluja. Kummasti mies saa pesää alkaa elämä hymyilemään ja mies sen mukana.Ehkä stigma maksullista estää kokeilemasta tai ehkä pelko osaammattomuudesta. Tai itseluottamuksen puute.

Kannattaako seurustella oikeasti jonkun kauhean ilkeän, kotkan näköisen kanssa vain sen takia, että saa pillua? Ei todellakaan, ja aina ei saa edes sitä pilluakaan. Sitä saa maksamalla sovittu summa aina kun siltä tuntuu.
   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2021, 16:59:14 kirjoittanut Hese69 »