Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä  (Luettu 5897 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Laukeaminen on monelle etenkin vanhemmalle asiakkaalle joskus vaikeaa. Laukeamista vaikeuttavat ikääntymisen lisäksi mm. kondomi, monet lääkkeet, eräät sairaudet ja jännitys. Kirjoituksista on kyllä aika usein tullut ilmi, että laukeamisen merkistystä korostetaan liikaa ja tärkeintä on hyvä kokonaisuus, eikä siinä ole niin väliä, laukeaako vai ei. Muutamat ovat pitäneet tärkeämpänä nähdä toisen nauttimista.

Katsotaan pienen äänestyksen kautta, mitä asiasta ajatellaan. Palveluntarjoajat voivat antaa omat kommenttinsa myös, siitä, mitä aihe heille tuo mieleen,

Ylilääkäri

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2021, 21:37:13 »
Huorat ovat kamalan orgasmikeskeisiä. Senpä takia olen joutunut välillä feikkaamaan orkkuja.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2021, 21:53:45 »
Minulle laukeaminen on tärkeää. Tänään vakkari teki sen minulle kahdesti ja melkein imi sielun ulos vällykäärmeen kautta.

En koskaan kuitenkaan käy pelkän orgasmin takia palveluntuottajalla, koska orgasminhan voisi tehdä myös itse. Minulle hyvä tunnelma on puolet tapaamisen nautinnosta.

Olisi kiva jos palveluntuottaja nauttisi myös minun tapaamisesta, mutta se taitaa olla minulle vain märkä päiväuni.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #3 : Helmikuu 22, 2021, 23:04:35 »
Useampi vaihtoehto kyllä osuu hieman, mutta kyllähän se oma nautinto on silti mielessä eniten kun aikaa varailee. Ja siihen kyllä kuuluu laukeaminen.

Parasta toki jos kaikki osapuolet tulisi, mutta se on harvinaista herkkua se.

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #4 : Helmikuu 22, 2021, 23:09:39 »
Omalla kohdallani se riippuu sessiosta. Dominajutuissa on aivan ihan sama että laukeaako vai ei (yleensä ei) koska siinä se matka on paljon tärkeämpää kuin kohde. Sitten normisessioissa ois omasta mielestäni hyvä laueta, jotta tapaamisesta tulee onnistunut. Jos laukeaminen epäonnistuisi, siitä jäisi harmillinen olo ja huonompi omatunto. Ikään kuin tapaamisesta ei saanut kaikkea irti. Lisäksi se tuntuu nololta ettei voinut laueta kauniin sihteerin seurassa. Sitten empaattisimmille turskille (jotka tahtovat molempien osapuolien nauttivan yhtä paljon) voi tulla sellainen ajatus, että sihteeri koki epäonnistuneensa, mikä voi jäädä myös kaivertelemaan mieltä.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #5 : Helmikuu 23, 2021, 07:29:13 »
Huoran idea on tyhjentää pusseja rahasta. Kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti.

Kaikkeen muuhun räpläämiseen ja hiplaamiseen on sitten hierojat ja parturit ja personal trainerit ja hoitajat ja lääkärit jnejne mistä nyt ihmiset kicksejä saa ja missä toinen ihminen koskettaa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #6 : Helmikuu 23, 2021, 07:35:28 »
Riippuu tapaamisen laadusta ja seksikumppanista. Parhaat kokemukset saattavat olla jopa sellaisia etten laukea ollenkaan.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #7 : Helmikuu 23, 2021, 09:19:20 »
Joskus oma orgasmi oli tärkein ja siihen tähdättiin täysillä. Kuitenkin vanhemmiten olen oppinut nauttimaan enemmän aktista itsestään joka kestää pidempään kuin orgasmi ;D Yleensä kuti kuitenkin lähtee tavalla tai toisella ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #8 : Helmikuu 23, 2021, 09:27:35 »
Viime treffeihin olen erittäin tyytyväinen vaikken ilman käsitöitä loppuun asti päässytkään.
Seura oli sen verran mukavaa, ettei olisi haitannut pätkääkään vaikken olisikaan lauennut.

Eri asia olisi jos olisin käynyt liukuhihnatytöllä joka alkaa hoputtamaan 3 minuutin kohdalla:
"You must come now!"
Saitin Bud Spencer

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #9 : Helmikuu 23, 2021, 12:47:29 »
^Jep. Mikään ei vituta tällaista hidasnallista kyrpäveikkoa niin paljon kuin tuollainen hoputus.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #10 : Helmikuu 23, 2021, 13:48:35 »
Huorat ovat kamalan orgasmikeskeisiä. Senpä takia olen joutunut välillä feikkaamaan orkkuja.

Juu, samaa mieltä. Joskus olen joutunut vakuuttelemaan palveluntarjoajalle että nautin todellakin palvelusta koko rahan edestä vaikkei kortsu täyttynytkään jälkeläisaihioista. Joillakin on ollut suuria vaikeuksia ymmärtää tämä. Onneksi ei kaikilla.

Minulle orgasmi ja mällin lentäminen on kyllä eri asioita, useasti saan sellaisia pieniä (ja joskus suuria) orgasmeja korvien välissä vaikka uimarit pysyivätkin pukuhuoneessaan. Ja se mitä mun päänsisällä tapahtuu on tärkemäpää kuin se kokevatko siittiöni pettymyksen ja karvaan kuolon kortsun huppuun törmätessään.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Herra_Hoo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #11 : Helmikuu 23, 2021, 20:59:03 »
Omaa nautintoa olen sinne mennyt hakemaan. Siviilissä sitten työstetään naisia orgasmiin. Jos palveluntarjoaja nauttii, niin se on mukava asia. Tosin edelleen alleviivan omaa nautintoani.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #12 : Helmikuu 23, 2021, 21:42:15 »
Olen aina pyrkinyt siihen että, nainen jonka kanssa vietän intiimejä hetkiä laukeaa vähintään kerran, mutta mieluiten useammin.
Maksullisessa rakkaudessa on vähän sama juttu, joskus se toteutuu joskus ei, siis se että nainen saa.

Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #13 : Helmikuu 23, 2021, 21:57:37 »
Minusta Tiia tiivisti tämän täydellisesti. Huolehtikaa omista orgasmeistanne, kuten hänkin tekee

EDIT: Uskon, että hupakko voi saada orgasmin asiakkaan kanssa, mutta olen satavarma, että hän ajattelee täysin jonkun muun nylkyttävän häntä kuin turska
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2021, 22:01:03 kirjoittanut Billheili »

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #14 : Helmikuu 23, 2021, 22:17:38 »
Minusta Tiia tiivisti tämän täydellisesti. Huolehtikaa omista orgasmeistanne, kuten hänkin tekee

EDIT: Uskon, että hupakko voi saada orgasmin asiakkaan kanssa, mutta olen satavarma, että hän ajattelee täysin jonkun muun nylkyttävän häntä kuin turska
Tuttua ajattelua pidemmissä parisuhteissa, tuo muiden ajattelu seksin aikana.  :D
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #15 : Helmikuu 23, 2021, 22:31:52 »
^ Mä oon varmaan hidas tai autistinen tai jotain, mutta olen aina parisuhteissa harrastaessani seksiä ajatellut exää :D

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #16 : Helmikuu 23, 2021, 23:01:51 »
Et toki, tuo on aivan normaalia ;D ;D 
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Taaneli

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #17 : Helmikuu 24, 2021, 08:36:59 »
Kyllä kokemus jää pahasti vajaaksi, jos ei koe isoa O:ta. Tapaamisen yleisilmapiiri, sihteerin asenne ja hommassa mukana olo sekä omien pienten toiveiden toteutuminen ovat toki myös merkityksellisiä asioita

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #18 : Helmikuu 24, 2021, 09:15:32 »
Näin iän myötä laukeaminen ei enää ole niin tärkeää, vaikkakin tietysti mukavaa. Ehkä enemmän kaipaan nykyään vain sitä tyttöystävämeininkiä.

Voi olla tietysti, että korona-ajan eristys on pehmentänyt pääni tässä(kin) suhteessa lopullisesti.

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1142
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Äänestys laukeamisen merkityksestä maksullisessa seksissä
« Vastaus #19 : Helmikuu 24, 2021, 21:51:12 »
Odotan ja toivon laukeavani, mutta en pidä sitä välttämättömänä tapaamisen onnistumisen kannalta. Toisen ihmisen läheisyys, läsnäolo ja fyysinen kosketus ovat huomattavasti tärkeämpiä asioita.

Vaikka olen nuori ja terve, laukeaminen ei ole minulle mikään itsestäänselvyys. Minulla on taipumusta jännittämiseen ja lisäksi väsymys ja stressi vaikeuttavat laukeamista, vaikka muuten halukkuutta riittäisikin. Ajan kanssa kuti lähtisi varmasti aina lopulta, mutta näissä hommissa aikaa on käytössä rajallisesti.

Joskus olen hävennyt sitä, etten aina kykene laukeamaan, vaikka minä ja nainen tekisimme sen eteen kaikkemme. Olen myös joskus puolustellut itseäni näissä tilanteissa, mutta olen huomannut, etteivät selitykset juuri vähennä häpeän tunnetta, vaan päin vastoin. On vain parempi hyväksyä tosiasiat ja todettava, että tänään kävi näin ja ehkä ensi kerralla ruuti on kuivempaa.

Plussaa annan maksutytöille siitä, ettei minua ole koskaan vähätelty tai surkuteltu, jos lasti on jäänyt toimittamatta. Voisin kuvitella, että ilmaisen seksin parissa laukeamis- tai erektio-ongelmat eivät saa yhtä usein ymmärrystä.