Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kyselyistä ja rapsoista  (Luettu 15616 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Kyselyistä ja rapsoista
« : Helmikuu 22, 2021, 18:46:04 »
Forkka on nykyään täynnä kysymyksiä siitä onko jollain kokemuksia jostain tietystä huorasta. Sen sijaan en muista, koska viimeksi olisin nähnyt rapsan. Olisiko fiksumpaa, että rapsattaisiin enemmän ja kysyttäisiin vähemmän? Esimerkiksi kysyjät voisivat itse kirjoittaa rapsan eikä vain anella tietoja muilta.

Rapsaamista kohtaan ilmapiiri on niin kireä, että minä en viitsi. Itse en alennu tekemään alennuksen toivossa tilausrapsoja enkä todellakaan ala pyytelemään lupia. Niinpä olen lopettanut rapsaamisen kokonaan. Parempi varmaan niin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1141
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2021, 19:01:15 »
Jos huomaan uuden aiheen, jonka otsikossa on jonkun tytön nimi, niin arvaan kyllä, että aloittaja on vain "kokemuksia" kyselemässä. Raportit ovat todella harvassa ja ilahdun aina, kun joku viitsii sellaisen kirjoittaa.

Itse olen rapsannut melko lailla kaikki tapaamani tytöt, joita ei tosin ole montaa kertynyt. Suurin osa rapsoista jäi kyllä vanhalle foorumille.

Poissa JohnnyWalker

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2021, 19:09:48 »
Niinhän se tuppaa täällä olemaan.
Oon ite yrittäny vähän raportoida jotain harvoista käynneistäni, näinä epätoivoisina aikoina, ihan omaksi huviksenikin.
Joskus on vaan kiva kirjoittaa.
Rapsan tekemistä ei oo multa kukaan hupsukka kieltäny, eikä oo kyllä kehottanutkaan, tosin en kauheen suurella volyymilla näitä hommia puuhaile.
Hiukan kyllä ärsyttää nuo jatkuvat kyselyt, jokaisen 2 päivää jossain naapurisivuston nurkassa vilahtaneen, ehkä hupakon perään.
Ehkä ne vois kaikki niputtaa yhteen samaan lankaan.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #3 : Helmikuu 22, 2021, 20:01:57 »
Sieltä vanhan saitin reinkarnaatiosta löytyy varmaan joitakin minun tekemiä rapsoja. Nykyään olen turskapapan kanssa vähän niin kuin samoilla linjoilla. Ei enää jaksa, hoitakaa vaan te nuoremmat se rapsaaminen. Minä keskityn vain itse ydintoimintaan, eikös se ole ajan henki.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #4 : Helmikuu 22, 2021, 23:20:15 »
Luulen, että nykyään ollaan enemmän varovaisia rapsojen suhteen, jotta suojeltaisiin omaa identiteettiä paremmin. Varmaan sen suositun nettisivun alasajo saattoi vaikuttaa asiaan jollain tavalla, mikä lopulta sai porukan miettimään uudelleen mitä kannattaa kirjoitella.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #5 : Helmikuu 23, 2021, 09:01:09 »
Niinhän se tuppaa täällä olemaan.
Oon ite yrittäny vähän raportoida jotain harvoista käynneistäni, näinä epätoivoisina aikoina, ihan omaksi huviksenikin.
Joskus on vaan kiva kirjoittaa.
Rapsan tekemistä ei oo multa kukaan hupsukka kieltäny, eikä oo kyllä kehottanutkaan, tosin en kauheen suurella volyymilla näitä hommia puuhaile.
Hiukan kyllä ärsyttää nuo jatkuvat kyselyt, jokaisen 2 päivää jossain naapurisivuston nurkassa vilahtaneen, ehkä hupakon perään.
Ehkä ne vois kaikki niputtaa yhteen samaan lankaan.
Arvostan kovasti että kirjoitat. Ihmettelen itsekin ettei enää oikein rapsoja kirjoiteta. Itsekin niitä joskus kirjoittelin enemmänkin, mutta alkoi vituttamaan yksityisviesteillä utelijat jotka yritti kysellä sitä sun tätä.   Vittujako minulta kyselemään, ottakoon tyttöön yhteyttä ja kysyköön suoraan vitun uteliaat.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #6 : Helmikuu 23, 2021, 10:03:35 »
Ärsyttää nuo jatkuvat kyselyt, jokaisen 2 päivää jossain naapurisivuston nurkassa vilahtaneen, ehkä hupakon perään.
Ehkä ne vois kaikki niputtaa yhteen samaan lankaan.

Samaa mieltä. Keskustelut paikkakunnittain osion voisi muuttaa rapsat tai kokemukset paikkakunnittain ja laittaa noille kokemusten huhuilijoille ihan oma ketju. Luettavuus ja kiinnostavuus paranisi. Sitä paitsi saako noi huhuilijat ja kyselijät ikinä keltään edes vastauksia.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #7 : Helmikuu 23, 2021, 12:23:49 »
Forkka on nykyään täynnä kysymyksiä siitä onko jollain kokemuksia jostain tietystä huorasta. Sen sijaan en muista, koska viimeksi olisin nähnyt rapsan.
Laitoin piruuttani uuden rapsan.
Tosin vanhasta tutusta, mutta rapsa on uusi.
Saitin Bud Spencer

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7660
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #8 : Helmikuu 24, 2021, 12:56:14 »
Olisiko fiksumpaa, että rapsattaisiin enemmän ja kysyttäisiin vähemmän?

Olisi varmaan.

Jos haluu saada, on pakko antaa. Erityisesti junior memberit saisivat ehkä paremmin vastauksia 100 postauksen jälkeen. Tähän ei riitä pelkkä assosiaatiopeli, vaan aito osallistuminen ja oman aikansa luovuttaminen forkalle.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #9 : Helmikuu 24, 2021, 13:47:15 »
En sitten tiedä kuka rapsoja viitsii tehdä kun vastaukset on tätä tasoa:
^Paska rapsa. Ei mitään säästä.


^^^Esimerkki hajuttomasta ja harmaasta rapsasta,josta puuttuu vain, mitä tapahtui meidän välillä jääköön salaisuudeksi.

Kun kirjoitat noin, saat inboxisi täyteen auki jääneitä kysymyksiä: Saiko tehdä sitä? Saiko tehdä tätä? Joihin vastaaminen on pitemmän päälle rasittavaa.

Aivan sama millä tyylillä sen raapaisee. Sekin on yksi lysti, kuka sen naputtelee; oli sitten Runeberg tai Aleksis Kives. Ideana kai on, että rapsa antaa osviittaa ja siitä ilmenee, mitä voi tapaamiselta odottaa.

Jos siinä herutusta ja yksittäisiä kohtia, se on luultavasti kirjoitettu tapaamisen jälkeen, jolloin on euforisen onnellisessa tilassa, eikä  sitä tunnetta pilaa yksikään pilkunnussija tai kielipoliisi.

Kuten Veikko Lavi sen hyvin pisti: jokainen rapsa on laulun arvoinen.
^^^Esimerkki hajuttomasta ja harmaasta rapsasta,josta puuttuu vain, mitä tapahtui meidän välillä jääköön salaisuudeksi.
Ja tämän takia tuo olikin viimeinen rapsa jonka kirjoitan.
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1488.msg47540.html#msg47540

Saitin Bud Spencer

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #10 : Helmikuu 24, 2021, 13:48:43 »
Rapsat on pääosin hyvä juttu, sillä silloin asiakas saa kuvan, mitä on suurinpiirtein odotettavissa. Itse valitsen palvelut ja isommat ostot yleensä rapsojen/arvosteluiden perusteella ja katson, ovatko ne realistisia (eri tavalla kirjoitettuja tai ovatko ne liian hyviä ollakseen totta).

Mua saa rapsata vapaasti, kunhan teksti on totuudenmukaista ja ottaa huomioon yksityisyyden.

Jos on sitä mieltä, että palvelussa on jotain vikaa, niin olisi hyvä laittaa viestiä tai sanoa tapaamisessa, niin tarpeen mukaan palveluntarjoaja voi ehkä hyvittää tapahtuneen. Oon itse tarjonnut alennusta tilanteissa, jos moka on oma syy. 

Sen sijaan jos ei sperma vaan lennä sinä päivänä tai hupakolla on pari finniä, niin se on nyyhkistä, jos siitä menee elämä pilalle.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7660
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #11 : Helmikuu 24, 2021, 13:53:17 »
. Sen sijaan en muista, koska viimeksi olisin nähnyt rapsan.
Laitoin piruuttani uuden rapsan.
Tosin vanhasta tutusta, mutta rapsa on uusi.

Kiitos mukavasta rapsasta!
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #12 : Helmikuu 24, 2021, 13:55:24 »
Niin rapsoista. Oikeastaan koskaan ei kysytä rapsaamisesta, enkä itse ota sitä puheeksi, vaikka tietäisin nimimerkin. Ihan onnessaan olen, jos joskus huomaan jonkun rapsanneen, vaikka edes että ihan paska pano. Olin jos olin, aina ei voi voittaa.
Rapsauskulttuuri on kyllä pikkasen lapsenkengissä täällä Saitilla. Onko sitten viitsimisen tai uskalluksen puutetta vai mitä. Wörkillä ennen uskallettiin ja kirjoiteltiin, eikä arasteltu sanoa hyvästi tai pahasti.
Seksinostajan näkökulmasta veikkaisin, että se foorumi, minkä käyttäjät kunnostautuvat rehellisen ei Maisa Torppa- rapsaamiskulttuurin saralla tulee viemään johtavan maksuseksi foorumin pokaalin himaansa. Sen nyt näkee jo kysylyjen tulvasta, olisi panomiehiä, mutta ei tarpeeksi tietoa panopuista.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #13 : Maaliskuu 21, 2021, 06:55:21 »
Rapsaamisessa oli ilmeisesti alunperin kyse siitä vastaavatko mainosten palvelut, kuvat ym. todellisuutta.
Nykyään, kiitos Ylilääkärin ja pohjoisenyön, on tällaisen heikomman kirjallisen kyvyn omaavan vaikea kirjoittaa rapsaa.
Kun ei kehtaa laittaa sitä pelkkää plus/miinus-listaa ranskalaisin viivoin.

Vaikka useimmiten se riittäisi.
Ja auta armias jos unohdat rapsasta sään, paskamyrsky on taattu.
Mistäköhän löytyisi rohkea newbie joka rapsaa pelkin ranskalaisin viivoin:
-kuvat arviolta vuodelta 2013
-kämppä siisti, mutta haisi tupakalle, kuten myös pt
-puolen tunnin ajan varasin, 10 minuutin kohdalla kyseltiin "Aren't u coming already?"
-en menisi uudestaan , hinta tasaraha
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #14 : Maaliskuu 21, 2021, 07:14:12 »
Rapsaamisessa oli ilmeisesti alunperin kyse siitä vastaavatko mainosten palvelut, kuvat ym. todellisuutta.
Nykyään, kiitos Ylilääkärin ja pohjoisenyön, on tällaisen heikomman kirjallisen kyvyn omaavan vaikea kirjoittaa rapsaa.
Kun ei kehtaa laittaa sitä pelkkää plus/miinus-listaa ranskalaisin viivoin.

Vaikka useimmiten se riittäisi.
Ja auta armias jos unohdat rapsasta sään, paskamyrsky on taattu.
Mistäköhän löytyisi rohkea newbie joka rapsaa pelkin ranskalaisin viivoin:
-kuvat arviolta vuodelta 2013
-kämppä siisti, mutta haisi tupakalle, kuten myös pt
-puolen tunnin ajan varasin, 10 minuutin kohdalla kyseltiin "Aren't u coming already?"
-en menisi uudestaan , hinta tasaraha



Jos kirjoitat, vaikka RE:hen, en suosittelisi, on varsinkin todenäköistä ulkkareiden kohdalla, että rapsaa väitetään feikkirapsaksi ja tapaamista ei koskaan tapahtunut. Siihen olen kiinnittänyt huomiota, vaikka omat kirjalliset ylistyslaulut, on positiivista tuotantoa.

Ja mitä tulee nollapostaajien rapsoihin, jo wörkin aikoina rapsoja epäiltiin tilatuiksi tai itsekirjoitetuiksi. Tällä sen sijaan, joka viikko joku kysyy olet käynyt neiti-x:n luonan kuin menisi testaaman ja kirjoittaisi neiti-x oli hyvä tai huono pano.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #15 : Maaliskuu 21, 2021, 11:25:05 »
Mä jätän rapsaamatta, koska en usko että minun rapsani antaisivat kovin paljoa uutta informaatiota kenellekään. Ja lisäksi ne olisivat aika tylsiä luettavia tyyliin: "Neito X suostui makaamaan 1 1/2 tuntia selällään lähes liikkumatta sen aikaa kun minä hipelöin ja nuolin häntä. Lisäksi hänellä on hyvä perse"
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #16 : Maaliskuu 21, 2021, 12:04:09 »
Parhaat rapsat on just niitä lyhyitä jossa selviää pitikö ilmoituksen tiedot ja kuvat paikkaansa ja mikä oli oma kokemus tapaamisesta. Tietysti säätä unohtamatta.

Hyvinkään herkku

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #17 : Maaliskuu 21, 2021, 12:17:33 »
Mä jätän rapsaamatta, koska en usko että minun rapsani antaisivat kovin paljoa uutta informaatiota kenellekään. Ja lisäksi ne olisivat aika tylsiä luettavia tyyliin: "Neito X suostui makaamaan 1 1/2 tuntia selällään lähes liikkumatta sen aikaa kun minä hipelöin ja nuolin häntä. Lisäksi hänellä on hyvä perse"

Mahdotontahan se onkin. Voi antaa vaan negatiivista rapsaa.

Kun maksat kaikille sen 200-250 ja olet saanut täydellistä seksiä, niin täydellisestä tulee normaali.

Eli voit kommentoida: "normi" tai "ei pysty kehumaan"

Sit jos vedät neljällä kympillä katuhuoraa, niin ei siltä täydellistä odotakkaan vaan siellä "ei pysty kehumaan" on "normi"

Hinnasta en oo tinkiny kertaakaan, mutta 250€ kun maksaa, niin pitää olla aina täydellistä eli normia.

Ite meen aina samoilla fiiliksillä ja samalla repertuaarilla, joten minä olen se muuttumaton tekijä

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #18 : Maaliskuu 21, 2021, 13:08:35 »
^Tuon takia en raportoi "ihan kiva"-tapauksia, mutta jotain jäi puuttumaan.   

Sekin on totta, kuten yläkerran naapurí Bill sanoopi, että kun on tottunut täydellisiin panoihin, tavallinen pano ei tunnut oikein miltään tai sitä ei osaa arvosta yhtä paljon kuin pitäisi. Saihan sitä kummiskin pillua, joka oli se tavoite.   

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #19 : Maaliskuu 21, 2021, 14:21:24 »
^Tuon takia en raportoi "ihan kiva"-tapauksia, mutta jotain jäi puuttumaan.   

Sekin on totta, kuten yläkerran naapurí Bill sanoopi, että kun on tottunut täydellisiin panoihin, tavallinen pano ei tunnut oikein miltään tai sitä ei osaa arvosta yhtä paljon kuin pitäisi. Saihan sitä kummiskin pillua, joka oli se tavoite.   

Ammattilaisen tunnistaa siitä, että huonon ja hyvän päivän ero on todella pieni. Kuten huippu-urheilussa.

Sellaset olis itseasiassa mielenkiintoisia rapsoja, että kun käynyt 10 kertaa, niin mitä pienempi ero laadussa, sitä parempi nainen.

Sillä päästäs erottelemaan ammattilaiset amatööreistä.

Esim. Timea Bella. Käynyt vaan kerran, mutta voin kuvitella, että laatu ei heittele. Slavka Laura samoin, sillä käynyt kolmesti