Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kyselyistä ja rapsoista  (Luettu 15620 kertaa)

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #20 : Maaliskuu 21, 2021, 15:35:17 »
Itse en kirjoita rapsoja yksinkertaisesti sen takia, koska yleinen käytäntö on ollut vääntää ne negatiiviset kokemukset asiakkaan syyksi. Toisin sanoen maksat 250 ostat listalla olleita palveluita. Paikanpäällä huomaat, että rahat meni, mutta palvelua ei toteuteta. Mainitset asiasta ja siihen päälle saat kuulla olevasi ruma läski, eikä yhtään ihmetellä, miksi joutuu maksamaan. Lähdet kirjoittamaan huonosta kokemuksestaan rapsan johon kuorossa lauletaan femakkot eturintamalla kuinka olet paska asiakas ja vika on sinussa eikä huoran pyhimyksessä.  Sellainen vaan yksinkertaisesti tuhoo herkemmät ostelijat. Ai nii sehän ei loukkaa miesasiakasta millään tavalla.Loukkaantuminen ja uhria leikkiminen  on sallittua vain femakkoille.

P.S Itselläni on paljon hyviä kokemuksia. Tuo kirjottamani tapaus oikeastikin  tapahtui, josta tein hypoteettisen tilanteen, perustuen siihen mitä täällä on saanut lueskella.

 

 


Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #21 : Maaliskuu 21, 2021, 15:41:34 »
Rapsaamisessa oli ilmeisesti alunperin kyse siitä vastaavatko mainosten palvelut, kuvat ym. todellisuutta.
Nykyään, kiitos Ylilääkärin ja pohjoisenyön, on tällaisen heikomman kirjallisen kyvyn omaavan vaikea kirjoittaa rapsaa.
Kun ei kehtaa laittaa sitä pelkkää plus/miinus-listaa ranskalaisin viivoin.

Vaikka useimmiten se riittäisi.
Ja auta armias jos unohdat rapsasta sään, paskamyrsky on taattu.
Mistäköhän löytyisi rohkea newbie joka rapsaa pelkin ranskalaisin viivoin:
-kuvat arviolta vuodelta 2013
-kämppä siisti, mutta haisi tupakalle, kuten myös pt
-puolen tunnin ajan varasin, 10 minuutin kohdalla kyseltiin "Aren't u coming already?"
-en menisi uudestaan , hinta tasaraha


Mietin rapsaamisen hyötyjä foorumilaisille kuten kanssaturskille, ja päädyin siihen että hyvien tarinankertojien rapsat eivät ole sen informatiivisempia kuin muutama ranskalainen viiva. Olellista on raportoinnin kohde - muutama ranskalainen viiva ennestään rapsaamattomasta palveluntarjoajasta on seksiä ostavalle turskalle huomattavasti hyödyllisempi kuin kirjallisesti ansiokas novelli palveluntarjoajasta, josta on useita rapsoja ennestäänkin.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #22 : Elokuu 02, 2021, 12:08:14 »
Sen sijaan en muista, koska viimeksi olisin nähnyt rapsan. Olisiko fiksumpaa, että rapsattaisiin enemmän ja kysyttäisiin vähemmän?
- -
minä en viitsi. - - Niinpä olen lopettanut rapsaamisen kokonaan. Parempi varmaan niin.

Tämä kaikki samassa postauksessa. "Rapsatkaa enemmän" ja seuraavassa kappaleessa "minä en viitsi" ja "olen lopettanut kokonaan".

Ketjun saa liikkumaan vetämällä edestä, mutta mitä tapahtuu, jos yrität työntää ketjua takaa.

Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #23 : Elokuu 02, 2021, 12:30:01 »
Mitä vikaa on kysellä kokemuksia? Kuten monet ovat tässä ketjussa todenneet, rapsoja tehdään melko vähän. Ja usein syy on motivaation puute. Esim. ajatellaan, että niistä olisi kenellekään mitään hyötyä. Mutta kun joku erikseen kysyy, se voi antaa syyn kirjoittaa kokemuksistaan. Sitä huomaa, että joku olisi kiinnostunut ja joku voisi hyötyä toisen havainnoista.

Selvää on, että kokemuksia ja tietoa forumilaisilla on kuitenkin paljon enemmän kuin forumille on kirjoitettu. Miksei sellaisen vielä julkaisemattoman tiedon perään saisi kysellä?

Ei ole mitään syytä alkaa tylyttää, kun joku asiallisesti kysyy. Asiallisiin kysymyksiin vastataan asiallisesti tai jos vastattavaa ei ole, ollaan hiljaa mutta ei tylytetä tai olla epäystävällisiä. Tämä ei ole mikään forumin sääntö, vaan osa universaalia hyväksyntää ja arvostusta nauttivia hyviä käytöstapoja (jotka valitettavasti tosin ovat nykyisin yllätävän harvinaisia). Jos sen mukaan toimitaan täälläkin, foorumi on mukavampi paikka meille kaikille.

Joku esitti tuolla ajatuksia, jolla hommaa voisi selkeytyää, esim. rapsat ja kyselyt eri osioihin. Kaikki selkeyttävä on tietysti aina tervetullutta, mutta kyllä homma tälläkin hetkellä tuntuu toimivan. Ei niitä kyselyitäkään nyt niin paljon ole, että mikään osio olisi niistä ihan tukossa. Ei pidä liioitella asiaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #24 : Elokuu 02, 2021, 12:55:53 »
Rapsaaminen on katoava luonnonvara. Joitain rapsoja kirjoittanut, jos tyttö on rapsaamaton tai on jotain uutta kerrottavaa tästä. Nämä ovat aiheuttaneet yleensä kyselytulvan jopa yksityisistä asioista. Turhaan.

Onhan niitä joitain rapsoja täälläkin, en kaikkia jaksa lukea, varsinkaan tilauksesta kirjoittuja seksinovelleja, missä ei oikeastaan kerrota itse palvelusta mitään.

Rapsaaminen
+ palvelut ja niiden taso
+ mainoksen ja palveluiden/seksityöntekijän yhteneväisyys
+ omat fiilikset edellisten lisäksi
+ sijainti kaupunginosatasolla
- keskittyminen rapsaajaan
- kostorapsat
- tilausrapsat, mainokset, seksinovellit
- yksityistiedot

En tietystä syystä ole viitsinyt juurikaan rapsailla viime aikoina.

Joo kyselijät. Jotkut kyselevät paljon, eikä muuta tuotantoa. Se kyselykin on taitolaji, töksähtävät vaatimukset tiedosta eivät herätä keskustelua. Saahan sitä toki kysyä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #25 : Elokuu 02, 2021, 13:03:49 »
ihminen harvoin kommentoi jos homma on sitä haaleeta kaurapuuroa taas jos homma kusee raportti lähtee suht helposti jaa ne hirveät kehut ainakin osasta tulee mieleen saat nyt 50e alennusta jos oikeen kehut tätähän ei tietty voi myöntää,,
kysyvälle vastataan

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #26 : Elokuu 02, 2021, 13:21:17 »


... tilauksesta kirjoittuja seksinovelleja, ...

Mistä muuten tietää onko joku rapsa tilauksesta kirjoitettu..? Vai tulkitsetko että seksinovelli=tilauksesta kirjoitettu? Voiko esimerkiksi 5 ranskalaista viivaa -tyylisuunnan rapsa olla jossain tapauksissa tilauksesta kirjoitettu..?🤔


... ne hirveät kehut ainakin osasta tulee mieleen saat nyt 50e alennusta jos oikeen kehut tätähän ei tietty voi myöntää,,

Kuinka paljon saa kehua neitoa ilman epäilyä siitä on luvattu rahaa..?🤔
"Ihan OK" lienee turvallinen mutta entä jos olisi tosi kivaa..? Siis tosi tosi kivaa. Saako sen sanoa?

Mut joo, mun mielestä on hienoa että on erilaisia rapsoja😊


Amator

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #27 : Elokuu 02, 2021, 13:34:04 »
Mistä muuten tietää onko joku rapsa tilauksesta kirjoitettu..? Vai tulkitsetko että seksinovelli=tilauksesta kirjoitettu? Voiko esimerkiksi 5 ranskalaista viivaa -tyylisuunnan rapsa olla jossain tapauksissa tilauksesta kirjoitettu..?🤔
Joskus herää epäilys, kun on vaikkapa ykköspostaus ja foorumielämä loppuu siihen. Joskus kerrotaan että rapsa on pyynnöstä kirjoitettu ja oikoluetettu tytöllä. Joillain pt:illä lukee (luki) jopa mainoksessa että rapsaminen antaa alennuksen. On ollut verbaalisesti lahjakkaita tyyppejä joiden seksinovellit tapaamisesta lisäävät myyntiä ja tytöt ovat kirjoittaneet ja kertoneet tämän käyvän kauppaa rapsoilla. Lisäpalveluita tai alennuksia rapsaa vastaan. Tuohon liittyen SW:llä oli tyyppi joka tuli kuuluisaksi narauttamalla feikkejä, kolikon toinen puoli oli että tämä kiristi ulkkareilta sellaisia lisäpalveluita, mitä nämä eivät muuten tarjoisi, tai tämä nimeäisi tytön mahdolliseksi feikiksi.   
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #28 : Elokuu 02, 2021, 13:37:51 »
Itse olen kirjoitellut jos rapsoja on ollut vähänlaisesti ja joskus vähän muutenkin - fiiliksen mukaan. Tuollainen TM:n (tai tässä tapauksessa ehkä EM:n) tyylinen testiraportti (hyvin muotoillut puskurit, turhan äänekäs, kiihtyy hitaasti..) ei oikein tunnu omalta, joten ehkä mun rapsat on enemmän tota huono novelli-tyyliä, jotka voi jättää lukematta jos kaipaa kovia faktoja. Mutta yleisesti on kiva jos joku rapsoja jaksaa kirjoittaa, oli ne sitten minkä tyylisiä tahansa. Mun mielestä kaikille löytyy tilaa. Itse olen pitänyt suurin piirtein linjaa että yhden kyselyn kehtaan tehdä jos olen yhden rapsan kirjoittanut. Kyselyt tosin jossain vaiheessa lopetin kokonaan, kun ei niihin kuitenkaan kukaan vastaa…

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #29 : Elokuu 02, 2021, 13:45:06 »
Mistä muuten tietää onko joku rapsa tilauksesta kirjoitettu..? Vai tulkitsetko että seksinovelli=tilauksesta kirjoitettu? Voiko esimerkiksi 5 ranskalaista viivaa -tyylisuunnan rapsa olla jossain tapauksissa tilauksesta kirjoitettu..?🤔
Joskus herää epäilys, kun on vaikkapa ykköspostaus ja foorumielämä loppuu siihen. Joskus kerrotaan että rapsa on pyynnöstä kirjoitettu ja oikoluetettu tytöllä. Joillain pt:illä lukee (luki) jopa mainoksessa että rapsaminen antaa alennuksen. On ollut verbaalisesti lahjakkaita tyyppejä joiden seksinovellit tapaamisesta lisäävät myyntiä ja tytöt ovat kirjoittaneet ja kertoneet tämän käyvän kauppaa rapsoilla. Lisäpalveluita tai alennuksia rapsaa vastaan. Tuohon liittyen SW:llä oli tyyppi joka tuli kuuluisaksi narauttamalla feikkejä, kolikon toinen puoli oli että tämä kiristi ulkkareilta sellaisia lisäpalveluita, mitä nämä eivät muuten tarjoisi, tai tämä nimeäisi tytön mahdolliseksi feikiksi.

Itse ainakin antaisi mielelläni pt lukea ensin rapsan, että siinä ei ole vahingossa mennyt mitään ei soveliasta tietoa. Joskus hän voisi myös korjata jonkun tyhmän virheenkin pois. Kukaan ei ole koskaan kuitenkaan pyytänyt rapsaa ja pyynnöstä en välttämättä edes suostuisi kirjoittamaan.

Toi on kyllä väärin, että rapsa/hyvitys, kun silloin helposti lähdetään vääristelemään tietoja.
Feel so good...

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #30 : Elokuu 02, 2021, 14:23:58 »
... Joillain pt:illä lukee (luki) jopa mainoksessa että rapsaminen antaa alennuksen. ..

Mä en suoraltakädeltä nää tuossa väärää🤔 PT kertoo asian avoimesti. Markkinointiahan pitää tehdä että saa haluamansa asiakaskunnan ja vakkareita. Samaan hengenvetoon sanon myös että tottakai rapsoissa pitää pysyä totuudessa. Ei nuo ole mielestäni toisiaan poissulkevia. 

Sitten toki tilanne on hankala jos rapsoissa on puuta heinää. Uskoisin kylläkin että tuosta narahtaa kun totuus tulee ilmi ja se mainehaitta ei lähde pois.
Amator

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #31 : Elokuu 02, 2021, 15:02:36 »
Negatiiviset rapsat ovat aika silleen ongelmallisia, että se mitä tapahtui (tai oli tapahtumatta) on kahden ihmisen keskinäinen asia, sille ei ole todistajia ja jommankummapuolen varmistajia. Toinen sanoo/tuntee toisin ja toinen näkee asiat ihan toisin. Ulkkarien kanssa voi olla syynä esim kielimuuri, väärinymmärrys tai tulkintaerimielisyys palveluiden suhteen.
Ja ei ole harvinaista että rapsan jälkeen google-kääntäjällä vastataan että "en ole työskennellyt sinä päivänä". Ota siitä sitten selvää.....

20 vuotta vanhat kuvat ovat vanhoja ja ovella kääntyminen olisi tällöin paras vaihtoehto. Maksun jälkeen ei paljotta ole tehtävissä. Otettava mitä vastaan tulee.



9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #32 : Elokuu 02, 2021, 15:35:58 »
Mistä muuten tietää onko joku rapsa tilauksesta kirjoitettu..? Vai tulkitsetko että seksinovelli=tilauksesta kirjoitettu? Voiko esimerkiksi 5 ranskalaista viivaa -tyylisuunnan rapsa olla jossain tapauksissa tilauksesta kirjoitettu..?🤔
Joskus herää epäilys, kun on vaikkapa ykköspostaus ja foorumielämä loppuu siihen. Joskus kerrotaan että rapsa on pyynnöstä kirjoitettu ja oikoluetettu tytöllä. Joillain pt:illä lukee (luki) jopa mainoksessa että rapsaminen antaa alennuksen. On ollut verbaalisesti lahjakkaita tyyppejä joiden seksinovellit tapaamisesta lisäävät myyntiä ja tytöt ovat kirjoittaneet ja kertoneet tämän käyvän kauppaa rapsoilla. Lisäpalveluita tai alennuksia rapsaa vastaan. Tuohon liittyen SW:llä oli tyyppi joka tuli kuuluisaksi narauttamalla feikkejä, kolikon toinen puoli oli että tämä kiristi ulkkareilta sellaisia lisäpalveluita, mitä nämä eivät muuten tarjoisi, tai tämä nimeäisi tytön mahdolliseksi feikiksi.

Musta ei oo kovin rehellistä, jos rapsoja ei julkaista ilman että pt lukee ne ensin tai siitä saa rahaa. Ylläpidon ymmärrän, ettei niissä ole mitään yksityisyyttä vaarantavaa.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #33 : Elokuu 02, 2021, 15:52:38 »
Musta ei oo kovin rehellistä, jos rapsoja ei julkaista ilman että pt lukee ne ensin tai siitä saa rahaa. Ylläpidon ymmärrän, ettei niissä ole mitään yksityisyyttä vaarantavaa.

Siis ei ole rehellistä, että rapsa luetaan etukäteen?

Minä ainakin tulee turvallisempi olo siitä, jos minulle tarjotaan mahdollisuus lukea oma rapsani etukäteen. Tykkään itse varmistaa, että rapsa ei sisällä liian tunnistettavia asioita, tai asioita, joiden julkaiseminen avoimella foorumilla saattaisi altistaa minut häiriköinnille. Minusta on onneksi tähän mennessä kirjoitettu vain asiallisia rapsoja (lukuunottamatta sitä yhtä feikkirapsaa), mutta fiksukaan turskahan ei voi tietää, jos minulla sattuu juuri olemaan niskassani joku nenänkaivaja, jonka vuoksi minun on sillä hetkellä oltava ekstravarovainen jonkun tietyntyyppisen informaation julkaisemisen suhteen.

Lisäksi olen joskus pyytänyt poistamaan jonkun yksittäisen sanavalinnan, joka voisi helposti johtaa väärinkäsityksiin palvelutarjontani sisällöstä. Että ei esim. kuvata suutani sen näköiseksi, että sinne olisi ihana laueta, koska tuollaisesta joku voisi helposti väärinymmärtää, että tarjoaisin CIMiä.

Muuten en rapsan sisältöön puutu, koska tietysti arvokkaan rapsan on tultava suoraan turskan omista fiiliksistä, sensuroimatta. Ja olenkin onneksi päässyt tapaamaan sen verran fiksuja rapsaajia, että heidän teksteihinsä ei ole juuri tarvinnutkaan puuttua.
Eläkkeellä.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #34 : Elokuu 02, 2021, 16:47:02 »
Musta ei oo kovin rehellistä, jos rapsoja ei julkaista ilman että pt lukee ne ensin tai siitä saa rahaa. Ylläpidon ymmärrän, ettei niissä ole mitään yksityisyyttä vaarantavaa.

Siis ei ole rehellistä, että rapsa luetaan etukäteen?

Minä ainakin tulee turvallisempi olo siitä, jos minulle tarjotaan mahdollisuus lukea oma rapsani etukäteen. Tykkään itse varmistaa, että rapsa ei sisällä liian tunnistettavia asioita, tai asioita, joiden julkaiseminen avoimella foorumilla saattaisi altistaa minut häiriköinnille. Minusta on onneksi tähän mennessä kirjoitettu vain asiallisia rapsoja (lukuunottamatta sitä yhtä feikkirapsaa), mutta fiksukaan turskahan ei voi tietää, jos minulla sattuu juuri olemaan niskassani joku nenänkaivaja, jonka vuoksi minun on sillä hetkellä oltava ekstravarovainen jonkun tietyntyyppisen informaation julkaisemisen suhteen.

Lisäksi olen joskus pyytänyt poistamaan jonkun yksittäisen sanavalinnan, joka voisi helposti johtaa väärinkäsityksiin palvelutarjontani sisällöstä. Että ei esim. kuvata suutani sen näköiseksi, että sinne olisi ihana laueta, koska tuollaisesta joku voisi helposti väärinymmärtää, että tarjoaisin CIMiä.

Muuten en rapsan sisältöön puutu, koska tietysti arvokkaan rapsan on tultava suoraan turskan omista fiiliksistä, sensuroimatta. Ja olenkin onneksi päässyt tapaamaan sen verran fiksuja rapsaajia, että heidän teksteihinsä ei ole juuri tarvinnutkaan puuttua.

Tällä siis meinasin sitä, että rapsattava katsoo, että kaikki on positiivista/oman mielen mukaista tai muuten ei saa julkaista. (En sitä, että on hyvä katsoa että rapsaan ei tule yksityisyyttä vaarantavia asioita.)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2021, 16:48:46 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #35 : Elokuu 02, 2021, 23:55:49 »
Musta ei oo kovin rehellistä, jos rapsoja ei julkaista ilman että pt lukee ne ensin tai siitä saa rahaa. Ylläpidon ymmärrän, ettei niissä ole mitään yksityisyyttä vaarantavaa.

Siis ei ole rehellistä, että rapsa luetaan etukäteen?

Minä ainakin tulee turvallisempi olo siitä, jos minulle tarjotaan mahdollisuus lukea oma rapsani etukäteen. Tykkään itse varmistaa, että rapsa ei sisällä liian tunnistettavia asioita, tai asioita, joiden julkaiseminen avoimella foorumilla saattaisi altistaa minut häiriköinnille. Minusta on onneksi tähän mennessä kirjoitettu vain asiallisia rapsoja (lukuunottamatta sitä yhtä feikkirapsaa), mutta fiksukaan turskahan ei voi tietää, jos minulla sattuu juuri olemaan niskassani joku nenänkaivaja, jonka vuoksi minun on sillä hetkellä oltava ekstravarovainen jonkun tietyntyyppisen informaation julkaisemisen suhteen.

Lisäksi olen joskus pyytänyt poistamaan jonkun yksittäisen sanavalinnan, joka voisi helposti johtaa väärinkäsityksiin palvelutarjontani sisällöstä. Että ei esim. kuvata suutani sen näköiseksi, että sinne olisi ihana laueta, koska tuollaisesta joku voisi helposti väärinymmärtää, että tarjoaisin CIMiä.

Muuten en rapsan sisältöön puutu, koska tietysti arvokkaan rapsan on tultava suoraan turskan omista fiiliksistä, sensuroimatta. Ja olenkin onneksi päässyt tapaamaan sen verran fiksuja rapsaajia, että heidän teksteihinsä ei ole juuri tarvinnutkaan puuttua.

Täälläkin monta rapsaa  :laught: :sheep:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,698.0.html

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #36 : Elokuu 03, 2021, 07:18:48 »
Musta ei oo kovin rehellistä, jos rapsoja ei julkaista ilman että pt lukee ne ensin tai siitä saa rahaa. Ylläpidon ymmärrän, ettei niissä ole mitään yksityisyyttä vaarantavaa.

Siis ei ole rehellistä, että rapsa luetaan etukäteen?

Samaa mieltä olen kuin Veeras, sihteerin sensuroima tai "ostama" hehkutusrapsa ei ole minkään arvoinen.
Tosin jos asiakas ei ole tyytyväinen tapaamiseen ja on aikeissa mainita jotan negatiivista, niin tuskin hän edes kertoo rapsauksesta.
Vaikka tiedän tavanneeni useita täällä vaikuttavia asiakkaita, niin eipä noita rapsoja kovin monelta ole.
Johtuneeko siitä, että en itse koskaan ota rapsaamista puheeksi, vaikka salaa toivon rapsaa tapaamisesta tai sitten asiakas ei vaan kehtaa kirjoittaa, että oli ihan paska viddu kokemus, siitähän voisi rapsata aliaksella.
Saakohan allekirjoitukseen laittaa, että saa rapsata.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #37 : Elokuu 03, 2021, 07:31:28 »
Musta ei oo kovin rehellistä, jos rapsoja ei julkaista ilman että pt lukee ne ensin tai siitä saa rahaa. Ylläpidon ymmärrän, ettei niissä ole mitään yksityisyyttä vaarantavaa.

Siis ei ole rehellistä, että rapsa luetaan etukäteen?

Samaa mieltä olen kuin Veeras, sihteerin sensuroima tai "ostama" hehkutusrapsa ei ole minkään arvoinen.
Tosin jos asiakas ei ole tyytyväinen tapaamiseen ja on aikeissa mainita jotan negatiivista, niin tuskin hän edes kertoo rapsauksesta.
Vaikka tiedän tavanneeni useita täällä vaikuttavia asiakkaita, niin eipä noita rapsoja kovin monelta ole.
Johtuneeko siitä, että en itse koskaan ota rapsaamista puheeksi, vaikka salaa toivon rapsaa tapaamisesta tai sitten asiakas ei vaan kehtaa kirjoittaa, että oli ihan paska viddu kokemus, siitähän voisi rapsata aliaksella.
Saakohan allekirjoitukseen laittaa, että saa rapsata.

Ehkä johtuu siitä, että yleensä positiivisesta kokemuksesta ei kirjoiteta, mutta jos on tyytymätön palveluun, rapsaamiseen on pienempi kynnys?

Oon huomannut saman omalla kohdalla, että palvelun pitää olla joko täydellistä tai surkeaa, että kirjoitan arvostelun. Pitäisiköhän kirjoittaa enemmän todella hyvistä ja hyvistä palveluista🤭
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #38 : Elokuu 03, 2021, 08:01:23 »
Samaa mieltä olen kuin Veeras, sihteerin sensuroima tai "ostama" hehkutusrapsa ei ole minkään arvoinen.
Tosin jos asiakas ei ole tyytyväinen tapaamiseen ja on aikeissa mainita jotan negatiivista, niin tuskin hän edes kertoo rapsauksesta.
Vaikka tiedän tavanneeni useita täällä vaikuttavia asiakkaita, niin eipä noita rapsoja kovin monelta ole.
Johtuneeko siitä, että en itse koskaan ota rapsaamista puheeksi, vaikka salaa toivon rapsaa tapaamisesta tai sitten asiakas ei vaan kehtaa kirjoittaa, että oli ihan paska viddu kokemus, siitähän voisi rapsata aliaksella.
Saakohan allekirjoitukseen laittaa, että saa rapsata.

Noinhan se ihmismieli yleensä toimii. Negatiivisista kokemuksista tekee mieli puhua enemmän kuin positiivisista. Mikä on siis täysin normaalia ja hyväksyttävää, en minäkään yleensä koe tarvetta raportoida toisille sitä, että maailmassa on tänään ollut kaikki hyvin.

Mikähän mahtaa nykyään olla mielipide rapsojen pyytämiseen? Ostetut rapsat ovat joo perseestä, syistä jotka kaikki varmasti ymmärtävät, mutta siis jos vain pyytää ilman vastinetta?

Minä en yleensä mainitse rapsaamisesta sanallakaan, ellei asiakas ota asiaa itse ensin puheeksi. Pelottaa, että asiakas tuntisi hänellä olevan jotain tapaamisenjälkeisiä velvollisuuksia minua kohtaan, ja minulla kun on sellainen iso asenne, että tapaamisen jälkeen häviän asiakkaan elämästä siihen asti, kunnes hän itse päättää ottaa minuun taas yhteyttä.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kyselyistä ja rapsoista
« Vastaus #39 : Elokuu 03, 2021, 10:45:50 »
Mikähän mahtaa nykyään olla mielipide rapsojen pyytämiseen? Ostetut rapsat ovat joo perseestä, syistä jotka kaikki varmasti ymmärtävät, mutta siis jos vain pyytää ilman vastinetta?

Minusta olisi tosi noloa alkaa pyytämään ja varmaan asiakas tuntisi olonsa kiusaantuneeksi.
Kirjoittaa jotain jos kirjoittaa, on kivempi kun ei edes etukäteen tiedä mitään.