Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharin eri sävyt  (Luettu 9765 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #20 : Heinäkuu 23, 2019, 16:12:15 »
kulttuurierot varmasti näkyy näissä varausasioissa.
Ja ennenkaikkea nuoret amatööritytöt ovat tässä käsittääkseni myös kärkisijoilla.
Uskoisin niin, että mitä enemmän tätä hommaa ammatikseen tekee sitä vähemmän niitä ohareitä hän tekee.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #21 : Heinäkuu 23, 2019, 16:37:36 »
^ tuohon vielä kommentoisin että ne meistä (palveluntarjoajat tai ostajat), jotka arvostaa vakkarisuhdetta ja pitää sitä tavoiteltavana asiana eivät varmaan hevillä ohareita tee. Oli sitten aloitteleva nuori amatöörityttö tai kokenut kehäkettu. Mutta ei mulla mitään tilastoa ole, kohan ääneen ajattelen.



Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #22 : Heinäkuu 23, 2019, 16:37:47 »
Ohareilta tullut vältyttyä.Kerran on sihteeri ilmoittanut  ettei voi tavata kun kipeänä,kerran käynyt sama omalle kohdalle (ilmoitin kyllä hyvissä ajoin)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #23 : Heinäkuu 23, 2019, 17:44:01 »
Näissä tarvitsee tilannetajua ja vähän sellaista inhimillistä ymmärtämystä. Jos joku myöhästyy, tai joutuu perumaan tapaamisen viime hetkellä, tai vaikka eksyy matkalla ja säheltää vieraan kaupunginosan kaduilla, niin pakkohan minun on siinä tilanteessa joustaa, jos vain pystyn. Asioita sattuu ja tilanteet muuttuvat. Ajanvaraukset ovat menneet uusiksi ihan luotettavien ja luotettaviksi paljastuneitten asiakkaiden kanssa esim. siksi, koska tiellä on ollut odottamaton ruuhka, auto on juuttunut lumeen, lähin Otto-automaatti on ollut epäkunnossa, lapsen päivähoidossa on ollut ongelmia, ja koska VR. Onhan se nyt kerrassaan vittumaista, jos pillu jää saamatta jonkun VR:n takia.

Ja olen itsekin pari kertaa myöhästynyt tapaamiselta 5-15 minuuttia, taisi olla että kahdesti minä myöhästyin bussista ja kerran bussi myöhästyi omasta aikataulustaan. Silloin on ollut tosi ihanaa, että asiakas on suhtautunut ymmärtäväisesti tilanteeseeni, eikä ole ollut kiireessä seuraaviin seikkailuihinsa, ja tapaaminen on järjestynyt normaalisti minun myöhästymisestäni huolimatta. Haluan itse tarjota asiakkailleni samanlaista anteeksiantavuutta aina, kun siihen vain pystyn. Jos ei ole mahdollista tavata myöhemmin, niin sitten ainakin teen parhaani saadakseni tapaamisen siirrettyä jollekin toiselle päivälle.

Joidenkin asiakkaiden, tai siis "asiakkaiden" kohdalla on kuitenkin olemassa myös sellainen käsite kuin "liika anteeksiantavuus" :( Joitakuita ei yksinkertaisesti kiinnosta mikään tyhmä kello, ja jotkut suoranaisesti nauttivat turhasta hyppyyttämisestäni. Tällaisille jos antaa periksi tai rupeaa heitä paapomaan ja ymmärtämään, niin hehän vain keksivät minusta helpon uhrin ja rupeavat kiusaamaan minua vielä häiritsevämmilläkin tavoilla. Siksi pitää vähän kuulostella asiakasta, että vaikuttaako hän arvostavan minussa joustavuutta vai liikakiltteyttä.
Eläkkeellä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #24 : Heinäkuu 23, 2019, 17:52:58 »

Joidenkin asiakkaiden, tai siis "asiakkaiden" kohdalla on kuitenkin olemassa myös sellainen käsite kuin "liika anteeksiantavuus" ........  Siksi pitää vähän kuulostella asiakasta, että vaikuttaako hän arvostavan minussa joustavuutta vai liikakiltteyttä.

Hyvin sanottu.

Työ opettaa tekijäänsä. Joka ammatissa näin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #25 : Heinäkuu 23, 2019, 18:30:12 »
^ tuohon vielä kommentoisin että ne meistä (palveluntarjoajat tai ostajat), jotka arvostaa vakkarisuhdetta ja pitää sitä tavoiteltavana asiana eivät varmaan hevillä ohareita tee. Oli sitten aloitteleva nuori amatöörityttö tai kokenut kehäkettu. Mutta ei mulla mitään tilastoa ole, kohan ääneen ajattelen.
Totta tuo on, kommenttini oli kieltämättä hieman ylimalkainen.
Omalla kohdalla kun hupakointi perustuu lähes pelkästään vakkarisuhteisiin niin ohareita ei pahemmin tule.
Olen harrastanut tätä hupakoissa käyntiä nyt pian 16 vuotta ja hupakoiden tekemiä ohareita on 4. Aika pieni on prosentti nyt kuitenkin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #26 : Heinäkuu 23, 2019, 19:03:44 »
Olen harrastanut tätä hupakoissa käyntiä nyt pian 16 vuotta ja hupakoiden tekemiä ohareita on 4. Aika pieni on prosentti nyt kuitenkin.

Minusta 100 % on aika iso prosentti, jos kerran neljässä vuodessa olet käynyt pillulla ja 4 kertaa jo saanut oharit :)
Eläkkeellä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #27 : Heinäkuu 23, 2019, 19:21:28 »
KP! ;D ;D ;D

Noh, jos nyt en ymmärrä ohareita ylipäätään, niin varsinkaan tyttöjen puolelta tehdyt oharit ei oikein uppoa tajuntaan...nää piirit ja tää maa on niin pienet, että jos yhtään meinaa kauemmin alalla olla, niin en usko että ohari-mimmit pitkälle pötkii.
Ja en tajua miksi palveluntarjoaja ei muutenkaan haluaisi panostaa vakkarisuhteiden muodostumiseen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #28 : Heinäkuu 24, 2019, 07:37:31 »
Olen harrastanut tätä hupakoissa käyntiä nyt pian 16 vuotta ja hupakoiden tekemiä ohareita on 4. Aika pieni on prosentti nyt kuitenkin.

Minusta 100 % on aika iso prosentti, jos kerran neljässä vuodessa olet käynyt pillulla ja 4 kertaa jo saanut oharit :)

öööö, ok... ;D
En nyt ole aivan varma kenelle vastasit...
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #29 : Heinäkuu 24, 2019, 07:46:30 »
Ohareiden ja kaikenlaisen säätämisen kanssa riskit minimoituu, kun soittaa ja varaa ajan vasta tuntia, paria ennen. Suosin tyttöjä, jotka päivystävät ja joille voi soittaa suoraan ja kysäistä, että sopisko rehvit vaikka nyt tai heti.

Jos pitää säätää useita viestejä päviäkausia ennen tapamaamista, niin ei kiitos. Menee liian monimutkaiseksi tällaiselle vanhalle miehelle. Huippuyksilöiden kohdalla tosin voin tehdä poikkeuksen tästä.  ;)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #30 : Heinäkuu 24, 2019, 07:48:37 »
kun soittaa ja varaa ajan vasta tuntia, paria ennen.
Niinpä, tuo olisi ideaali tilanne, mutta esmes minulle se ei vaan sovi kuin aniharvoin. :-[
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7742
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #31 : Heinäkuu 25, 2019, 08:26:34 »
Ohareilta tullut vältyttyä.Kerran on sihteeri ilmoittanut  ettei voi tavata kun kipeänä,kerran käynyt sama omalle kohdalle (ilmoitin kyllä hyvissä ajoin)

Samoin, vaikka pari kertaa on tullut viivästystä sihteerin puolelta. Toisen odotusajan vietin keskusta-alueella istuskellen aurinkoisella puistonpenkillä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #32 : Heinäkuu 25, 2019, 09:24:37 »
kun soittaa ja varaa ajan vasta tuntia, paria ennen.
Niinpä, tuo olisi ideaali tilanne, mutta esmes minulle se ei vaan sovi kuin aniharvoin. :-[

Mä myös varailen aikoja perinteisesti useamman päivän etukäteen. Mulle se kellonaika on aika tärkeä ja sen varmistamiseksi että saan sen ajan mitä haluan niin tämä on tuntunut toimivan hyvin.
Soitto ja samantien treffeille -tyyppinen kiihkeä pikapano on hyvä setti, ei pahaa sanaa siitä. Mulle/sihteerille se vaan ei aina onnistu ja siksi nykyään en sitä edes juuri ehdota.
Amator

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #33 : Heinäkuu 26, 2019, 15:25:38 »
Ohari se on kunn tyttö ei tee niin kuin lupaa. Ei vastaa puhelimeem vaikka sanon soittavani kohta uudestaan  >:(

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #34 : Heinäkuu 28, 2019, 10:45:35 »
Minulla kun oli aiemmin tapana varata aikoja klo 7 aamulla, niin sain muutamat oharit hupakoilta. Olivat vähän aamu-unisia ja muutaman tunnin päästä tuli viestillä pahoittelut. :)

Poissa MarcoM

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #35 : Syyskuu 29, 2022, 04:47:50 »
Olen jokusen kerran tullut paikalle 5 minuuttia ennen sovittua aikaa ja laittanut viestin että ovella ollaan. Tässä vaiheessa mitään ei kuulu ja laitan pari viestiä ja odottelen. Mitään ei kuulu 20 minuuttiin ja lähden menemään. 15 minuuttia tästä tulee viestiä, sori en huomannut viestiä miksi et soittanut? No kun laitoit että laita viestiä tähän aikaan. Olen mennyt takaisin ja hommat hoidettu kunnialla, mutta epäilen että joku turska ottanut lisäaikaa tai tullut tyhjään väliin pikakeikkaa. Asiakkaana vaan tulee sellainen paska fiilis kun jotain on sovittu niin muutakin tekemistä olisi kuin venailla ja mennä edestakaisin sovittuja aikoja odotellessa. Pitäisi olla sen verran keskenäistä kunnioitusta että kummankin aikoja kunnioitetaan. On käynyt myös että sihteerikkö on laittanut viestin että sovittua aikaa tarvii siirtää esim 2,5h onko ok? Olen laittanut että ei onnistu ja vastauksena tulee että törkeää varata jos pieneen muutokseen ei ole varaa. Minulle voi puolen tunnin muutoskin olla iso ja 2 tuntia jo tosi iso, jota en ns pysty hanskalla korjaamaan. Nämä nimen omaan ulkkarien kanssa mutta jää vaan huono maku näistä. Mutta varsinaista oharia ei ole tullut.

Poissa Hopeanuoli31

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #36 : Lokakuu 19, 2022, 12:11:31 »
Itteä harmitti että perusteluna oli "joku näkee ja raportoi epäilyttävästä toiminnasta". Olin jo alhaalla ja tunti ennen sovittua tapaamista kaikki ok. Tuli jälkikäteen ajateltuna ja kyseisen pt:n kirjoituksia täällä lueskeltuna valitettavasti fiilis, että oli täysin tuulesta temmattu tekosyy. Ja eihän seksin myyminen edes ole laitonta Suomessa😁

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharin eri sävyt
« Vastaus #37 : Lokakuu 19, 2022, 12:52:00 »
^ Asiakkaat ei tosiaan aina osaa edes kuvitella millaisia ongelmia voi seksityöntekijöillä olla. Itse jouduin esimerkiksi perumaan tapaamisen varttia ennen, koska asunnon vuokraaja oli juuri käynyt oven ulkopuolella seisoskelemassa. Asiakas tietysti piti minua oharina, mutta minkäs teet.

Se ettei joku asia ole laitonta, ei tarkoita sitä, ettei voisi olla isoa määrää ihmisiä, jotka yrittävät kaikin keinoin hankaloittaa meidän työtä.