Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mihin haluaisit matkustaa?  (Luettu 6891 kertaa)

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #20 : Helmikuu 19, 2021, 23:43:24 »
Japani on aina kiehtonut suuresti ja ehkä joku päivä vielä lähden sinne. Jos Egyptin pyramideja saisi tutkia ominpäin, ilman turisteja, taskulampun kanssa, niin sitten sinnekkin haluaisin, mutta ei taida onnistua.


« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2021, 23:46:57 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #21 : Helmikuu 20, 2021, 00:58:57 »
Haaveena on pitkään ollut Tonga ja sieltä joku bungalowi puoleksi vuodeksi ja vaan löhöilisi 8)

Sit tietty joku kaupunkiloma vaikka Prahassa. Sitä ja sen aktiviteetteja on niin kehuttu täällä niin paljon ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 552
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #22 : Helmikuu 20, 2021, 07:08:05 »
Kun pääsis joskus ees Kanarialle suomibaariin syömään suomalaisia lihapullia. :-\ Tulis edes jotain vaihtelua tähän touhuun. Joku Thaimaa tai jenkkilä oli haaveissa ennen koronaa, sitten kun 50 tulee mittariin.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #23 : Helmikuu 20, 2021, 08:05:34 »
Pietariin Emiritaksen museoon ja sillä Helsinki-Venäjä nopealla junalla. Pitää kuulemma varata pari kolme päivää, että ehtii nähdä kaiken.
Rannalla löhöily ei kiinnosta, mutta all include jollain loistoristeilijällä Välimerellä voisi olla kiva, tulisi iltapuvuillekin käyttöä.
Irlannin nummet ja pubit, kaukana turistirysistä ja alku-asukkaan kanssa juttelu.
Muiden töiden vuoksi olen matkustanut ulkomailla paljon, mutta harvemmin päässyt näkemään muuta kun lentokentän, hotellin ja messuhallin.
No joo, menee matkakuume ohitse kun menee lukemaan Rantapalloa.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #24 : Helmikuu 20, 2021, 08:36:33 »
Piilopirttiin keskelle metsää kauas kaikesta hälinästä. Takkatulen lämpöön ah..olispa ihanaa ❤️

Mä oon just täällä. Eikä kyllä ole kuumetta mihinkään muualle. ❤

Jos jonnekin olisi ihan pakko lähteä, niin ehkä sitten Kap Hornin kierrokselle  :P
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 307
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #25 : Helmikuu 20, 2021, 08:44:51 »
Afrikan safari mun haave nro 1. Tietty Egyptissä tahtoisin käydä, koska pyramidit jne. Euroopassa Rooma ja Gardajärvi myös. Kööpenhamina uudestaan ja Berliini myös.

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #26 : Helmikuu 20, 2021, 08:46:13 »
Itselläni ei ole koskaan ollut mitään intohimoa minkään sortin ulkomaan matkailuun. Olisihan maailmassa varmasti paljon nähtävää, mutta sitä on onnistunut löytämään upeita maisemia ja luonnon kauneutta ihan lähialueiltakin.
Okei Yhdysvallat todennäköisesti olisi Yellowstonen ja avaruus rakettien takia se mieluisin kohde, mutta se ei maana muuten houkuttele sinne matkustamiseen.
Tai sitten tsernobylin naapuri kaupunki olisi mielenkiintoinen kohde, mutta sekin taitaa olla aikamoinen turistirysä nykyään.

Poissa Vieras0345

  • Full Member
  • Viestejä: 199
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #27 : Helmikuu 20, 2021, 10:28:10 »
Piilopirttiin keskelle metsää kauas kaikesta hälinästä. Takkatulen lämpöön ah..olispa ihanaa ❤️

Mä oon just täällä. Eikä kyllä ole kuumetta mihinkään muualle. ❤

Jos jonnekin olisi ihan pakko lähteä, niin ehkä sitten Kap Hornin kierrokselle  :P

Olen kateellinen 🥺😁

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #28 : Helmikuu 20, 2021, 18:04:52 »
New York, Berliini, vanhat rakkaat. Näiden lisäksi Kööpenhamina, Irlanti, Islanti, Portugali, Kanada ja Venäjä kiinnostaa. No joo ja Amsterdam, Seattle ja Milano.
Helsingissä <3

Poissa Barky

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #29 : Helmikuu 20, 2021, 18:17:36 »
Chicago, New York, Florence, metsämökki kivan neitosen kanssa. Hmm, ehkä edellisessä mainitut Seattle ja Milano.

Poissa Max

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #30 : Helmikuu 20, 2021, 22:38:28 »
navettaan  :behind:

Poissa jeru

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #31 : Helmikuu 20, 2021, 23:08:30 »
Voisin toki tähän lasketella vaikka mitä maailman kohteita ja pyrkiä esittämään melkoisen sofistikoitunutta ihmispoloista. Wittu kun en halua matkustella mihkään. Oon yrittänyt vuosikymmeniä nauttia ulkoistetuista matkoista, mutta ei vaan ole onnistunut. Räplään itteeni, kyynel silmissä ja yritän ymmärtämään itteäni, vai pitäiskö muiden vaan ymmärtää minua. Hä? ;D
"kärsitty päivä on hukattu päivä"

Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #32 : Helmikuu 21, 2021, 15:10:45 »
Vähintään kahdeksi viikoksi Pesaroon, pikkukylään Italian itärannikolle. Makailisin iltapäivät hiljaisella nakurannalla, liottaisin itseäni meressä ja kiertelisin maaseutua. Isot kaupungit sais jäädä ihan kokonaan. Vielä jos vois sponssata kivan hutsun mukaan gfe- periaatteella  niin ohhoh.
Olin pari vuotta sitten Toscanaa kiertämässä, majoituin San Vincenzon kylässä ja toteutin edellä kuvaamaani. No, vanha rouva oli matkaseurana mutta kyllä se maaseutu ja pienet kylät... Aivan parasta.
Tänä vuonna en edes haaveile ulkomaille, maltan odottaa että tilanne rauhoittuu koronan osalta. Hankoon, Yyteriin nakuilemaan jos kelit sallii....

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #33 : Helmikuu 21, 2021, 16:49:12 »
Irlanti olis nyt ihan jees
💊

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #34 : Helmikuu 21, 2021, 17:35:33 »
Tuli ikävä Thaimaan lämpöön niin menin makumatkalle Thaikkuraflaan 😍
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #35 : Helmikuu 22, 2021, 11:29:34 »
Jos jonnekin olisi ihan pakko lähteä, niin ehkä sitten Kap Hornin kierrokselle  :P

Tosta tuli just mieleen, et verestäisi purjehdustaitoja ja tekis pallon ympäri purjehduksen jonkun daamin kanssa.

Teema vois olla Seksiä seitsemällä merellä :behind:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #36 : Helmikuu 22, 2021, 15:08:23 »
Ikävöin Pariisin kevättä. Korkokenkieni kopinaa Montmartnen kapeilla kujilla sekä viinilasillista kahvilan terdellä. Pariisin hesvoskastanjoiden ja kevään vapauden eroottista tuoksua.  ;)

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #37 : Helmikuu 22, 2021, 15:27:42 »
Japseihin, pohjoinen jäi näkemättä ja Shinkansen kyyti käymättä. Muutenkin nasta paikka
Shikita ga nai

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #38 : Helmikuu 22, 2021, 16:04:16 »
^
Mua tossa junamatkassa hämmästytti eniten se että kuljettiin aika jämptisti aikataulussa😊. Ja onhan siellä aika ajoin kivat maisemat ikkunan takana.
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mihin haluaisit matkustaa?
« Vastaus #39 : Helmikuu 22, 2021, 16:30:00 »
^
Mua tossa junamatkassa hämmästytti eniten se että kuljettiin aika jämptisti aikataulussa😊. Ja onhan siellä aika ajoin kivat maisemat ikkunan takana.

Eräs tuttu kertoi, et Tokion metro oli ollu joku puol minuuttia myöhässä ja heiltä oltiin tultu pyytämään anteeksi liikennöivän yhtiön puolesta :o
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.