Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Beautiful Kendal Tampere  (Luettu 4401 kertaa)

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Beautiful Kendal Tampere
« : Helmikuu 18, 2021, 19:39:00 »
Ootteko käyny moikkaamassa? Onko kaikki 23 senttiä tallessa? Ainakin kuvien perusteella vaikuttaa ihan varteenotettavalta varrelta mitä tuo tyttö heiluttelee

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Beautiful Kendal Tampere
« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2021, 13:37:15 »
Voi jummijammi kun on muuten runko.  :o

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Beautiful Kendal Tampere
« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2021, 14:15:24 »
Voi jummijammi kun on muuten runko.  :o

Ei oo Kendalilla omat kuvat.. olisikin. ::) Ihmettelen miten on, niin paljon plussaa. Varmaan joku kaveri tai itse äänestänyt itteensä.

Kikuli on ehkä sellainen 13-14 cm ja vähän kaartuu vasempaan.. Myös paksu peruukki päässä. Hänellä on tosin ihan suloiset silmät ja paksut huulet, että jos sellaiset viehättää. Oli myös jotenkin epävarman oloinen itsestään. Ei ollut minusta kuitenkaan sanomaan hänelle, että voisi olla käyttämättä feikkiprofiilia.. koska varmasti jokainen pettyy, jos odottaa sitä mitä ilmoituksessa näkyy.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Beautiful Kendal Tampere
« Vastaus #3 : Maaliskuu 10, 2021, 17:34:04 »
Voi jummijammi kun on muuten runko.  :o

Ei oo Kendalilla omat kuvat.. olisikin. ::) Ihmettelen miten on, niin paljon plussaa. Varmaan joku kaveri tai itse äänestänyt itteensä.

Kikuli on ehkä sellainen 13-14 cm ja vähän kaartuu vasempaan.. Myös paksu peruukki päässä. Hänellä on tosin ihan suloiset silmät ja paksut huulet, että jos sellaiset viehättää. Oli myös jotenkin epävarman oloinen itsestään. Ei ollut minusta kuitenkaan sanomaan hänelle, että voisi olla käyttämättä feikkiprofiilia.. koska varmasti jokainen pettyy, jos odottaa sitä mitä ilmoituksessa näkyy.

Olisihan tämä pitänyt arvata. Tasan yhdellä, joka ilmoitti vehkeiden pituudeksi yli 20 cm oikeasti oli sen verran ja tää mimmi oli vain käymässä suomessa. Vituttaa kyllä ankarasti nää pienimunaiset huijarit.

Turskaparvi kiittää kontribuutiostasi.

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Beautiful Kendal Tampere
« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2021, 15:53:26 »
Kiertueella kun on, niin olen pitänyt silmällä että milloin minun kulmillani.  Hauskasti nuo pisteet seilaa laidasta laitaan. +4 ollut pitkään, tänään oli yhdessä vaiheessa yllättäen -2 ja nyt tällä hetkellä +1. Mikähän äänestyssota siellä on menossa  :-X