Marco Polon kakkoskauden ja samalla koko sarjan viimeinen jakso tuli katsottua tänään aamukahvin kanssa. Oli ihan hyvä paketti ja olisin katsonut lisääkin, mutta kolmatta kautta ei koskaan tullut. Se hyvä puoli näissä historiallisissa sarjoissa on, että ne saavat kiinnostumaan historiasta. Tekee mieli tutkia enemmänkin, mikä meno 1200-luvun Mongoliassa ja Kiinassa olikaan.