Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?
jan#91:
Arsenalin pelin seuranta vaihtui El Clasicoon ja Rellu 1-0 johtoon.
HarryPotter:
^ Dodii, Rellu on lähellä voittaa Barcan pitkästä aikaa - tosin vielä on aikaa jäljellä :drinking:
Granado:
^Oli hieno El Classico. Jälleen kerran. Vaikka maaleja ei tehty yhteensä kuin kolme, niin maalipaikkoja varsinkin ensimmäisellä puoliajalla oli molemmilla joukkueilla yllin kyllin. Mielestäni RMA ansaitsi voittonsa. Tämä VAR o n kyllä ihan hyvä apuväline, varsinkin niissä rangaistusalueen epäselvissä tilanteissa. Ja kyllä tietenkin paitsioissakin. Mutta melkoista pilkun viilaamista se paitsion tuomitseminen välillä kyllä on. Realilta tuomittiin ensimmäisen puoliajan alkupuolella yksi maali paitsioksi VAR tarkistuksen jälkeen, mutta kyllä siinä oli kysymys ihan senteistä, jos se ylipäätänsä oli paitsio. Ainakin minun silmiini näytti hyvin tasaiselta se kamppailutilanne. Nämä El Classicot ovat pelaajillekin sellaisia juhlahetkiä pitkän kauden keskellä. Kukaan ei halua hävitä El Classicoa. Tunteet kävivät kuumina vielä ottelun loppuvihellyksen jälkeenkin :).
HuliVili:
--- Lainaus käyttäjältä: HuliVili - Lokakuu 26, 2025, 16:15:21 ---Ylen Pentuliveä tietysti! :inlove: Pentujen nimiäänestys on käynnissä vielä huomiseen asti, itse ehdotin nimiä Huli, Vili ja Hulivili.
--- Lainaus päättyy ---
Pienokaiset valitsivat itse nimikseen Hanki, Havu, Kaste, Kuura, Lakka, Myrsky, Puro, Sumu, Tatti, Tuisku ja Tupru. :inlove:
HarryPotter:
Pool - Palace -peliä ja siinä Sarr vie Poolin mennessään :whipping:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta