Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 571811 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #2980 : Elokuu 29, 2026, 09:32:04 »
Täytyy myöntää että "pikkuisen" vitutti tuhannen pillun päissään rullata rullatuolilla himaan päin ja sittenhän mä sen tajusin "ei hissiä koko vitun torpassa ja pitäisi keulia tokaan kerrokseen"

Klo 04 ei oikein apujoukkojakaan ollut tarjolla..

No ei siinä mitään, revin itteni lattiaa pitkin ja käsillä rappusia ylös. Menopelin jätin alas. Sitten kotioven edessä tajusin että pitäisi toi avain saada nyt tuonne lukkoon...päätin että vittu mä en jaksa ja rupesin nukkumaan.

Heräsin siihen kun lappis nuoli naamaa ja mummu siinä hysterian partaalla hokee luojaa.

Mites teillä?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2026, 09:38:02 kirjoittanut Lifti »
"Full stomach, empty balls" is the code a lot of women have forgotten. We're not super complicated.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2981 : eilen kello 20:55:12 »
"Pienlaskutuslisä" - Lasku jää liian pieneksi niin laskutetaan vähän lisää. Voi vittujen kevät
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2982 : eilen kello 20:57:51 »
"Pientarvikelisä". Laskulla joka saatanan nippeli, ruuvi ja mutteri sekä nippuside yksilöitynä ja päälle lyödään pientarvikelisä. Ei vittu.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2983 : eilen kello 21:27:43 »
^ Mulle tuli viime vuonna sähkölasku joka oli 00.00€.

Yritin maksaa sitä mutta se valitti hintaa, joten ei onnistunut.

No runkkarit pisti mulle muistutuslaskun ja ruman akan poika näki punaista.

Se runkkari ei sitä saanut puhelimessa jotenkin mitätöityä. Oli sopivasti perjantai ja ja menin Nurmijärven sähköön se vitun 00.00€+muistutuslaskun kanssa.

Lopputulos oli se että sitä minä en joutunut maksamaan ja poliisin kanssa sovittiin että en mene sinne humalassa "keskustelemaan" asioista.
"Full stomach, empty balls" is the code a lot of women have forgotten. We're not super complicated.