Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1402377 kertaa)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1171
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #21500 : eilen kello 15:13:45 »
^ Nykyään tuo kulttuuriala on vain sitä että tuetaan artisteja vain siksi että he edustavat "seksuaalivähemmistöjä" sen sijaan että olisivat oikeasti hyviä muusikoita. En tue sellaista.
Kyse ei ole pelkästään muusikoista, vaan muistakin "taiteilijoista" joiden "taideteoksille" ei löydy kaupallista kysyntää. Ja kyllä, näitä "seksuaalivähemmistöjä" suositaan näissä tukirahoissakin.

Entinen kansanedustaja Halme (RIP) kiteytti loistavasti:

“Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta.”

Ikävä kyllä tämä jäi toteuttamatta. Olisin kyllä kannustanut Halmetta mieluummin viemään eteenpäin tätä culture jamming -projektiaan kuin ammuskelemaan piripäissään asunnossaan. Mutta asianhan voi kääntää toisinkin päin. Ehkä poliisit olisivat olleet lääpällään kehumassa jos feministilesbotaiteilija olisi vastaavasti "yöllä salaa" päihtyneenä räiskinyt luvattomalla käsiaseella Tony Halmeen nimissä? Jos tulee mieleen tällainen tapaus, niin kiinnostaa kuulla virkavallan reaktioista. Sääli, jos jälleen jäädään spekulaation asteelle.
You and me, part-time lovers

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5380
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #21501 : eilen kello 17:37:51 »
^^^^ Nyt sie Antsa käsitit sanomani väärin mikä tuntuu olevan vasemmistopiireissä hyvin yleistä. Ensinnäkään minulla ei ole mitään homoja tai muunsukupuolisia kohtaan mutta he tuntuvat nykyään saavan erityisoikeuksia mitä meillä heteromiehillä ei ole.

Ymmärrän kyllä tämän käsityksen, voisin jopa uskoa käsittäväni mistä se syntyy. En kuitenkaan ole samaa mieltä. Siitä olen samaa mieltä, että tokenismi on mennyt pitkälle ja ei-valkoisten ja ei-heteroiden representaatiot on viihteessä, mainonnassa etc. kovaa valuuttaa. Ja varmaan homoilla ja muunsukupuolisilla todella on etuja, joita heteromiehillä ei ole (ainakin osalla on). Mutta myös heteromiehillä on edelleen paljon etuoikeuksia, he vain ovat keskimäärin aika huonosti perillä näistä etuoikeuksista (ainakin osa on).
Luettele heteromiesten etuoikeuksia. Laita kattava lista kun niitä on kertomasi mukaan paljon.

Kulttuurialasta. TV-keskustelussa ennen vaaleja Riikka Purralta kysyttiin että mistä muusta (aiemmin mainittujen lisäksi) voisi leikata. Purra vastasi että kulttuurista. Reaktioiden perusteella Purran vastaus oli kuin isku vasten vasemmistopolitiikkojen kasvoja. He julistivat että Purra sekä puolueensa Persut ovat kulttuurivihamielisiä. Heidän mielestään kulttuurista ei saa leikata.

Kovasti mietityttää se että kun talous on kuralla jonka korjaamiseksi on leikattava mm ihmisten toimeentulosta, miksi kulttuurin pitää olla ala josta ei saa leikata? Ja jos joku esittää että leikataan vain niin miksi tällainen näkemys saa yhtäläisyysmerkit termin "kulttuurivihamielinen" kanssa? Vai onko kyse siitä että yhtäläisyysmerkkien vetäjä ei edes tajua mistä puhuu? Tälläkin kertaa tämä mistään mitään ymmärtämätön taho on vasemmistolainen politiikko. Samaa typeryyttä on havaittavissa laajemminkin, vasemmiston äänestäjien taholta.

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1209
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #21502 : eilen kello 18:47:42 »
^^^^ Nyt sie Antsa käsitit sanomani väärin mikä tuntuu olevan vasemmistopiireissä hyvin yleistä. Ensinnäkään minulla ei ole mitään homoja tai muunsukupuolisia kohtaan mutta he tuntuvat nykyään saavan erityisoikeuksia mitä meillä heteromiehillä ei ole.

Katkeria ovat valkoisen heteromiehen kyyneleet, kun häntä niin kovasti sorretaan. Tuleeko mieleen yhtään etuoikeutta, joka olisi vaikka Marco Bjurströmillä, mutta sinulla ei?

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 554
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Politiikka
« Vastaus #21503 : eilen kello 18:48:15 »
^ Nykyään tuo kulttuuriala on vain sitä että tuetaan artisteja vain siksi että he edustavat "seksuaalivähemmistöjä" sen sijaan että olisivat oikeasti hyviä muusikoita. En tue sellaista.

Tämä postaus edustaa hyvin PS-osaston syvimpiä arvoja: kulttuuri ja sivistys tulpataan, miehet arrmeijjaan tai patruunatehtaalle, naiset hellan ja nyrkin väliin.
Onko esim. Riikka Purra tai muut PS naispuoliset ministerit hellan ja nyrkin välissä?

Höh, no niitten puolisot ei oo sit persuja  ::)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1821
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #21504 : eilen kello 18:59:21 »
^^^^ Nyt sie Antsa käsitit sanomani väärin mikä tuntuu olevan vasemmistopiireissä hyvin yleistä. Ensinnäkään minulla ei ole mitään homoja tai muunsukupuolisia kohtaan mutta he tuntuvat nykyään saavan erityisoikeuksia mitä meillä heteromiehillä ei ole.

Katkeria ovat valkoisen heteromiehen kyyneleet, kun häntä niin kovasti sorretaan. Tuleeko mieleen yhtään etuoikeutta, joka olisi vaikka Marco Bjurströmillä, mutta sinulla ei?

Pääsee telkkariin olemattomilla taidoilla.
kysyvälle vastataan

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1209
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #21505 : eilen kello 19:03:20 »
Pääsee telkkariin olemattomilla taidoilla.

Telkkari on täynnä myös heteroita, joilla on olemattomat taidot.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9070
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #21506 : eilen kello 20:07:06 »
Pääsee telkkariin olemattomilla taidoilla.

Telkkari on täynnä myös heteroita, joilla on olemattomat taidot.
Puhumattakaan foorumista  :laught:
Why so fragile?

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 616
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Politiikka
« Vastaus #21507 : eilen kello 21:56:06 »
^^^^ Nyt sie Antsa käsitit sanomani väärin mikä tuntuu olevan vasemmistopiireissä hyvin yleistä. Ensinnäkään minulla ei ole mitään homoja tai muunsukupuolisia kohtaan mutta he tuntuvat nykyään saavan erityisoikeuksia mitä meillä heteromiehillä ei ole.

Ymmärrän kyllä tämän käsityksen, voisin jopa uskoa käsittäväni mistä se syntyy. En kuitenkaan ole samaa mieltä. Siitä olen samaa mieltä, että tokenismi on mennyt pitkälle ja ei-valkoisten ja ei-heteroiden representaatiot on viihteessä, mainonnassa etc. kovaa valuuttaa. Ja varmaan homoilla ja muunsukupuolisilla todella on etuja, joita heteromiehillä ei ole (ainakin osalla on). Mutta myös heteromiehillä on edelleen paljon etuoikeuksia, he vain ovat keskimäärin aika huonosti perillä näistä etuoikeuksista (ainakin osa on).
Myönnän että olen kuulun tuohon joukkoon joka on huonosti perillä heteromiesten oikeuksista. Tämä väite heteromiesten oikeuksista on usein esitetty julkisuudessa, mutta ainakaan itse en ole nähnyt yhtäkään konkreettista esimerkkiä.

Joten Antsa, laitan nyt kaiken toivoni sinuun: Plii-ii-ii-z voitko listata vaikka nyt aluksi TOP5 esimerkkiä näistä heteromiesten etuoikeuksista, ja mistä niitä voi hakea? Saako siis vaikka ihan riihikuivaa jostain tiskiltä kunhan todistaa itsensä heteromieheksi?

Ethän Antsa, ethän petä tällä kertaa?
Go woke, go broke.