Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kuuma Fitness Kissa Itä-Helsinki
orjamies:
OF on helppo tulolisä alan ihmisillä on kuitenkin kuvia ehkä filmejäkin jäänyt koneelle. ISOT
rahat tehdään noilla ppv pätkillä joku fanaattinen fani ostaa ne kaikki. mutta juu nuo 10 sec
pätkät jopa alle on syöpä joka ui alalle . itsekkin välillä haksahtaa " 1000 " filmiä otanpa
nyt -50% alesta ja jää vaan köntsä käteen.alalle olisi aika saada säätely ei se kaikkea kusetusta
estä. mutta tyyliin filmi pitää olla vähintään 5min tai sitä ei saa laskea siihen kategoriaan
myöskin fetissi domina jne mainostaminen parin kuvan takia kiellettävä. kunnon ammattilaiset
jo nykyjään reilusti ilmoittaa paljonko mitäkin fetissiä löytyy jne
juhis76:
Näyttää muutama peikko eksyneen tähänkin lankaan valitettavasti. Pidetään turskaveljet keskustelu todellisissa rapsoissa , ei spämmätä ja mainostetaan toisia PT:tä omissa langoissaan. Tämä palvelee meitä parhaiten. Mian OF en ota kantaa,en ole tilannut, käyn livenä :behind:viikottain :inlove:
Kiima Kundi:
Nyt oli kyllä loman paras aloitus kävin Mia tapaamassa edelisestä kerrasta oli aikaa n. 2kk, seuraavan kerran kyl käytävä vielä ennen lomien loppua.
Hyvää kesää☀️
Fit Mia:
Tervehdys ihanat urokseni❤️!
Olipa kiva löytää teidät täältä ja kyllä sydäntä(ja muutakin😉)lämmitti lukea kuinka nätisti olette minusta kirjoitelleet. Kuten suurin osa teistä jo tietääkin niin olen jättämässä Suomen ja halusinkin tulla tänne kiittämään teitä kaikkia, joita en enää ehdi henkilökohtaisesti kiittää, menneistä vuosista ja ikimuistoisista nautintohetkistä. Olette olleet aivan uskomattoman ihania ja teitä tulee varmuudella ikävä😽. Toivottavasti näen teitä jatkossa mun OF sivuilla ja päästään siten vielä ”tuhmuuksia” harrastamaan vaikkakin etänä. Olen maisemissa vielä tämän kuukauden(lokakuun),joten vielä ehditään treffaamaankin :behind:, mutta kaikille teille joita en enää ehdi näkemään toivotan mitä parhainta ja seksintäytteistä jatkoa :inlove: Kiitos vielä kerran ihanat!
Blain:
Kahdesti viestillä lähestyin vastauksia saamatta.
Sääli, mielelläni olisin tämän kokemuksen ottanut muistoihini.
Stadin reissua ei näköpiirissä, joten se siitä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta