Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kuuma Fitness Kissa Itä-Helsinki
Pertti -62:
--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Tammikuu 05, 2024, 18:49:38 ---Yhden vastausviestin sain ja asialliset jatkokysymykset esitettyäni linjat hiljeni.
Samaa teiniangstia tuntuu valtaosa olevan.
--- Lainaus päättyy ---
Paljon voit fitnesskissasta sanoa mutta teiniangsti ei kyl kertakaikkiaan osu. Jäin käsitykseen että on vähän kiireisessä elämänvaiheessa joten jos asiallisesti kysyt uudestaan saattaisi natsata?
turre:
Olen käynyt monta kertaa ja on todella hyvä,treenattu nainen, ja suosittelen.
Blain:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti -62 - Tammikuu 11, 2024, 12:26:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Tammikuu 05, 2024, 18:49:38 ---Yhden vastausviestin sain ja asialliset jatkokysymykset esitettyäni linjat hiljeni.
Samaa teiniangstia tuntuu valtaosa olevan.
--- Lainaus päättyy ---
Paljon voit fitnesskissasta sanoa mutta teiniangsti ei kyl kertakaikkiaan osu. Jäin käsitykseen että on vähän kiireisessä elämänvaiheessa joten jos asiallisesti kysyt uudestaan saattaisi natsata?
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole tapana kysellä useasti. Jos ei kerta riitä, se on sit siinä.
En mä duunissakaan kysele useasti. Jos ei tule vastausta, niin tyydyn siihen.
Teiniangsti nyt lähinnä heitto, mutta kyllä mä ihmettelen tätä nykypäivän toimintaa.
Mulla ei eläissäni ole yksikään viesti jäänyt vastaamatta.
Se vastaaminen on muutenkin helppoa, koska siellä ne viestit säilyy.
sampsa100:
ilmoitus aktiivinen txt helpoin tapa saada kiinni ja sopia. :weightlifting: :weightlifting:
Petex78:
Tosi suosittu on eikä kyllä ihme. Lähinnä kai vakkareille aikaa tällä hetkellä,onnekseni kuulun niihin. Käydessäni viime viikolla kertoi muuttavansa syksymmällä pysyvästi ulkomaille😭😭😭. Pitää kai pistää koko harrastus jäihin sitten, mikään peruspirkko kun ei voisi yhtään vähemmän kiinnostaa tämän jälkeen. Mutta siihen saakka aikomus kyllä kylässä ravata niin usein ku saldoa riittää😜Ihana Nainen😍
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta