Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksityö ja tulevaisuus  (Luettu 5452 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Seksityö ja tulevaisuus
« : Helmikuu 14, 2021, 00:07:25 »
Tiedän että täällä on enemmän kuin esim 1o vuotta sitten mimmejä, joilla päämääriä ja tulevaisuudensuunnitelmia. Se on upea juttu. Aiemmin tuntui olevan hetkessä elävää ja siitä nauttivaa porukkaa.

Mutta nyt kannattais valjastaa ne rahat tulevaisuuden heppaan. Tiedättekö minne sijoitatte tonnien tulot/viikko/kuukausi? Miten sen teette? En osaa neuvoa, mutta varmaan löytyy apua, kun sitä osaa pyytää. Nykyään ei voi tehdä kuin aikoinaan tuntemani hutsu joka kantoi 40.000 € pankin tiskille, ja setelinippujen välistä tippui kondomeja. Olin mukana.
Sillon virkailija vain erotti kondomit kasasta ja vei setelipinot laskukoneeseen.

Nykyään se ei vaan käy. En osaa auttaa, mutta etsi apua siihen miten sujutat rahasi yhteiskuntaan. Onnea matkaan.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5263
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #1 : Helmikuu 14, 2021, 09:25:28 »
Tiedän että täällä on enemmän kuin esim 1o vuotta sitten mimmejä, joilla päämääriä ja tulevaisuudensuunnitelmia. Se on upea juttu. Aiemmin tuntui olevan hetkessä elävää ja siitä nauttivaa porukkaa.

Mutta nyt kannattais valjastaa ne rahat tulevaisuuden heppaan. Tiedättekö minne sijoitatte tonnien tulot/viikko/kuukausi? Miten sen teette? En osaa neuvoa, mutta varmaan löytyy apua, kun sitä osaa pyytää. Nykyään ei voi tehdä kuin aikoinaan tuntemani hutsu joka kantoi 40.000 € pankin tiskille, ja setelinippujen välistä tippui kondomeja. Olin mukana.
Sillon virkailija vain erotti kondomit kasasta ja vei setelipinot laskukoneeseen.

Nykyään se ei vaan käy. En osaa auttaa, mutta etsi apua siihen miten sujutat rahasi yhteiskuntaan. Onnea matkaan.
Lienee helpointa maksamalla seksityöstä verot.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #2 : Helmikuu 14, 2021, 09:29:17 »
^ Nimenomaan. Kun paperit on kunnossa niin pankkiin voi kantaa sitä rahaa ihan niin paljon kuin tienaa.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #3 : Helmikuu 14, 2021, 10:56:03 »
Perustaa jonkun virolaisenpöytälaatikkorakennusfirman ja sanoo, että pojat on paiskinu töitä ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #4 : Helmikuu 14, 2021, 12:50:46 »
On aina yhtä hämmentävää, kun joku suhtautuu alentuvasti mun tuloihin ja olettaa, että ne kaikki menee kunhan ensin tulee.

Mulle seksityö on työ siinä missä se tylsempi päivätyökin, sijoittaminen tai säästäminen ei ole ollut vierasta moneen vuoteen eikä se tavallaan kuulu muille, miten mä tulojani käsittelen. Kyllä, maksan verot eli ei kuulu edes veroviranomaisille.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #5 : Helmikuu 14, 2021, 13:12:06 »
^ Todellakin näin. Olen sijoittanut rahani järkevästi jo ennen seksityötä ja voisin antaa sijoitusneuvoja monelle muullekin, jollei se olisi luvanvaraista.  ;D

Se on kyllä ihan totta, että liian monilla ihmisillä on taloustaidot ihan hukassa, mutta tuskin seksityöntekijät ovat näissä mitenkään yliedustettuina.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #6 : Helmikuu 14, 2021, 13:20:55 »
^Sama täällä, motto: sijoittaminen kannattaa aina! :)

Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #7 : Helmikuu 14, 2021, 13:25:33 »
Aika monella ketä tavannut on ollut ”rahanpula”. Siitä voi sitten tehdä omat päätöksensä. Minulle siitä jää käsitys, että tullaan hakemaan ”helppoa” rahaa. Onko se sitten niin helppoa? Tuskin. Taida olla yksi syitä kumminkin miksei uudet kauan viihtyy. On myös niitä, jotka tapaa vakkareita, vaikkei enää avoimesti ole tavattavissa. Jokunen löytyy hupakkoluurista. Lähestyvät omatoimisesti.


Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #8 : Helmikuu 14, 2021, 13:26:15 »
Nykyään se ei vaan käy. En osaa auttaa, mutta etsi apua siihen miten sujutat rahasi yhteiskuntaan.
Tästä voinee tehdä johtopäätöksen että sinä et sujuta?
Perfektionisti.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #9 : Helmikuu 14, 2021, 14:55:40 »
Rahat kannattaa sijoittaa nopeisiin autoihin, viinaan ja huoriin. Loput voi tuhlata.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #10 : Helmikuu 14, 2021, 14:57:59 »
Näin olen ymmärtänyt, seksityöllä tehdään se tulevaisuus.
☮️and💟

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #11 : Helmikuu 14, 2021, 15:01:30 »
^ Todellakin näin. Olen sijoittanut rahani järkevästi jo ennen seksityötä ja voisin antaa sijoitusneuvoja monelle muullekin, jollei se olisi luvanvaraista.  ;D
No anna nyt edes yks. Lupaan etten kärytä sua.
Perfektionisti.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #12 : Helmikuu 14, 2021, 15:50:17 »
Aika monella ketä tavannut on ollut ”rahanpula”. Siitä voi sitten tehdä omat päätöksensä. Minulle siitä jää käsitys, että tullaan hakemaan ”helppoa” rahaa. Onko se sitten niin helppoa? Tuskin. Taida olla yksi syitä kumminkin miksei uudet kauan viihtyy. On myös niitä, jotka tapaa vakkareita, vaikkei enää avoimesti ole tavattavissa. Jokunen löytyy hupakkoluurista. Lähestyvät omatoimisesti.

Sanoisin, että huoraamalla saa helppoa rahaa, jos tätä tekee vain hetken. Noin vuotta pidempään ei kuulemani mukaan moni jatka ja sen takia ne, jotka tästä pidemmän uran saa, suhtautuu mun näkemyksen mukaan tähän ehdottomasti ammattimaisemmin ja näkee sen verran vaivaa työnsä eteen, ettei se ole "helppoa rahaa".
Helsingissä <3

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #13 : Toukokuu 30, 2021, 08:34:04 »
^ Todellakin näin. Olen sijoittanut rahani järkevästi jo ennen seksityötä ja voisin antaa sijoitusneuvoja monelle muullekin, jollei se olisi luvanvaraista.  ;D
No anna nyt edes yks. Lupaan etten kärytä sua.

Perusurpon sijoitusvinkki on kuluttomat indeksirahastot (löytyy mm. Nordnetistä). Niihin sijoittaakseen ei tarvitse tietää mistään mitään. Tietysti rahastosijoitukset ovat yleensä pitkän aikavälin sijoituksia, eli mitään pikavoittoja ei kannata hakea. Vähintään 10 vuoden horisontti, mutta mitä pidempi sen parempi. Itse sijoitan 30 vuoden horisontilla.

Pikavoittoja jos hakee niin kryptot voi toimia silloin kun ovat nousussa. Toki ovat aika ison riskin sijoituksia. Itse olen niillä tehnyt ihan hyvin voittoa sijoittamalla oikeaan aikaan ja ottamalla ulos kun ovat alkaneet romahtaa, muutamassa kuukaudessa 300 % tuotto.

Ja niin huorausrahat... Mitäpä tällainen opiskelija niillä tekisi. Elämiseen tietysti menee rahaa ja on se kiva kun voi joskus ostaa itselleen jotain. Loput menee tällä hetkellä sijoituksiin. :D Mutta mä en mitään jättisummia tällä kerta kuussa huoraamisella teekään.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #14 : Toukokuu 30, 2021, 08:58:01 »
Sanoisin, että huoraamalla saa helppoa rahaa, jos tätä tekee vain hetken. Noin vuotta pidempään ei kuulemani mukaan moni jatka ja sen takia ne, jotka tästä pidemmän uran saa, suhtautuu mun näkemyksen mukaan tähän ehdottomasti ammattimaisemmin ja näkee sen verran vaivaa työnsä eteen, ettei se ole "helppoa rahaa".
Taukoa saa toki pitää aina kun haluaa ja esim.vaari tietää olevansa mopo, joten ei moottoritiellä mahottomia. HuoraVaarilla on ollut kyrvän myymisestä joskus viiden vuoden tauko. Silloin kun kun makkaran myyminen ei nappaa niin se ei nappaa.

Saa sen sen pillun(kin) laittaa jäähylle jos yhtään tulee sellaisia fiiliksiä että palvelualttius loppuu muuten nyt!

Vaarilla oli kerran sellainen pariskunta asiakkaana. Vakkarisettiä ja kaikki meni ihan hyvin aina...kunnes isäntä päätti ottaa pitkällä tapaamisella viinaa. Se ei sitten uskonut sanaa EI!
Se oli taas vaarin perseessä kiinni kun takiainen ja karjasin "nyt ihan oikeesti jätät mun perseen rauhaan tai mä heitän sut tonne ruusupuskaan."

Lopputulos  = isäntä oli ruusupuskassa ja vaari jäi tauolle
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2447
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #15 : Heinäkuu 23, 2021, 10:40:02 »
Olen nähnyt seksityön tulevaisuuden. Sen nimi on Onlyfans.  :laught:

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #16 : Heinäkuu 23, 2021, 11:26:52 »
Aika monella ketä tavannut on ollut ”rahanpula”. Siitä voi sitten tehdä omat päätöksensä. Minulle siitä jää käsitys, että tullaan hakemaan ”helppoa” rahaa. Onko se sitten niin helppoa? Tuskin. Taida olla yksi syitä kumminkin miksei uudet kauan viihtyy. On myös niitä, jotka tapaa vakkareita, vaikkei enää avoimesti ole tavattavissa. Jokunen löytyy hupakkoluurista. Lähestyvät omatoimisesti.

Sanoisin, että huoraamalla saa helppoa rahaa, jos tätä tekee vain hetken. Noin vuotta pidempään ei kuulemani mukaan moni jatka ja sen takia ne, jotka tästä pidemmän uran saa, suhtautuu mun näkemyksen mukaan tähän ehdottomasti ammattimaisemmin ja näkee sen verran vaivaa työnsä eteen, ettei se ole "helppoa rahaa".

Oikeassa olet siinä ettei monikaan vuotta paria pidempään jatka, sillä reaaliteetit tulevat vastaan ja asiakkaiden eteen joutuukin tekemään oikeasti töitä alun helppouden jälkeen. Tässä kohtaa jos missä ammattimaisuus punnitaan.

Jos ei saa samoja tyyppejä tulemaan uudelleen, on aika arvioida kannattavuus, voimavarat ja hintojen palveluvalikoiman sekä osaamisen realistisuus ja mukaanlukien hinta/laatusuhde.  Joidenkin mielestä tää mun näkemys voi tuntua ikävältä mutta pitäydytään faktoissa. Kellekään tämä ei ole henkilökohtaisesti kohdistettu vaan puhun yleisellä tasolla. Välinpitämättömällä ja huonolla palvelulla ura jää muutoinkin lyhkäisen puolelle.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #17 : Heinäkuu 23, 2021, 11:29:12 »
Mä rakastan mun seksityötä ja suhtaudun siihen intohimoisesti, ja se on varmaan isoimpia syitä miksi tuntuu hyvältä edelleen tehdä näitä hommia - aloitusvuodesta 2019 on kuitenkin jo pari vuotta ehtinyt vierähtää. Tänä aikana oon pillubisnestulojen turvin opiskellut, sijoittanut, nauttinut elämästä ja tuntenut taloudellista turvaa. Mua ei kiinnosta miten muut hutsut talouttaan hoitaa, mulle itselle on tuntunut aika alusta asti parhaalta maksaa verot että saa rahat tilille ja voi sijoittaa niitä muuhunkin kuin päivittäistavarakauppojen tuotteisiin ja patjanväliin. Lisäksi kun maksaa verot, voi tehdä hankalista asiakkaista helpommin poliisiasian tarvittaessa  :-X Valintaan varmaan vaikuttaa sekin että en oo kauhean kova kuluttamaan ja aika tarkan markan likka.

Tällä hetkellä mun seksityön ja tulevaisuuden kovin kriisikohta taitaa olla noi yliopisto-opinnot jotka taas pian jatkuu. Opiskelen kamalan hankalaa alaa, joka tarjoaisi kyllä turvattua tulevaisuutta sekin jos saisi vaan koulun tehtyä loppuun. Yliopistoura on tuntunut yhdeltä pitkältä vastoinkäymisten piimältä, ja oon miljoona kertaa halunnut vaan jättää leikin kesken ja hupakoida täyspäiväisesti - mihin mä muka tarvitsen tutkintoa, mullahan on jo ihana työ?! Kompromissina kouluputkiburnoutin jäljiltä oon nyt koittanut hidastaa opintoja, ja vähintään henkisellä tasolla siirtää horoilua tärkeimmälle paikalle kun tuntuu että se ironisesti tukee mun hyvinvointia paljon paremmin  ::) Mutta saapa kyllä nähdä mihin tulevaisuus vie.
Hupsu hupakko Turusta

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #18 : Heinäkuu 23, 2021, 14:35:34 »
tuossa nyt usein mainittu sijoittaminen kerron sit oikean esimerkin tuttuni sijoitti 100 tuhatta euroa osakkeisiin juuri kun euro tuli hän kuoli viimevuonna kysyin sit perilliseltä että onkos hän nyt miljonääri ei ole ei kun kaikki kulut laskettiin pois käteen jäi noin 20 tuhatta että ois se ehkä jopa patjan alla lämmittänyt enemmän.
kysyvälle vastataan

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö ja tulevaisuus
« Vastaus #19 : Heinäkuu 25, 2021, 01:33:58 »
Pankki nyt on viimeinen paikka minne rahat kannattaa viedä. Seuraava pankkikriisi tulee olemaan bail in, eli tallettajien varat lunastetaan pankkien pelastamiseksi.

Jos haluaa pelata varmanpäälle, niin fyysinen kulta ja hopea ovat melko hyvä vakuutus rahoille. Jos haluaa ottaa riskiä, voi olla viisasta pitää käteisenä patjan alla ja ostaa vaikka osakkeita halvalla kun ne ensin rommaavat kunnolla.