Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Myyntiseksin hinta  (Luettu 5372 kertaa)

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #20 : Helmikuu 14, 2021, 21:58:42 »
Mihin seksinmyynnin hinta perustuu?

Minulla sen valtaosa on, että henkisesti valmistaudun vastaanottamaan tuntemattoman miehen jonka kanssa aion harrastaa seksiä. Itse seksiakti on pienin osa MINUN kokemuksessani. Minun on latauduttava, asennoiduttava, käytävä suihkussa, laitettava hiukset ja meikattava. Minun on valmistauduttava kohtaamaan vieras ihminen ja hänen kehonsa.

Minulle valmistautuminen on koko homman hinta. Tapaaminen on joko plussaa tai miinusta, edelleen plussaa, olenhan ollut jo tovin alalla.

Joten jos pyydät mun tyyppiseltä seksinmyyjältä pikaista, niin et saa, koska jokainen minun valmistautuminen tapaamiseen on vie aikaa noin tunnin.
Joten en ole mikään vartin huora. Soita jollekin toiselle.

Kysyntään ja tarjontaanhan se hinta perustuu.

Jos vieraan ihmisen kohtaaminen on raskain paikka, niin mites vakkarit? Eikö ne tuolla logiikalla pääsis halvemmalla?

Ei, ei todellakaan, koska seksinmyynti on bisnes, elämä on elämä.

Jos jossain vaiheessa en enää saa pyytämääni hintaa, lopetan palvelujeni tarjoamisen. En tarvitse tätä elääkseni.

Vakkarit on yliarvostettuja. Voi pyytää täyden hinnan kun on aina uusi asiakas.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #21 : Helmikuu 14, 2021, 22:22:29 »

Vakkarit on yliarvostettuja. Voi pyytää täyden hinnan kun on aina uusi asiakas.
Eikö vakkarilta voi pyytää?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #22 : Helmikuu 14, 2021, 22:32:01 »

Vakkarit on yliarvostettuja. Voi pyytää täyden hinnan kun on aina uusi asiakas.
Eikö vakkarilta voi pyytää?

Voi. Mutta silloin ei kannata perustella, että hinta korostuu pääasiassa siitä, että joutuu tapaamaan tuntemattomia.  ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #23 : Helmikuu 15, 2021, 10:03:24 »
^
Jaajaa, kuka sellaista väittää? Tai no annas kun mä arvaan...KP? 
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #24 : Helmikuu 15, 2021, 10:24:36 »
Villerius, se että sinä et ole tänne tervetullut ei tarkoita, etteivätkö muut tuntemattomat olisi :D
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #25 : Helmikuu 15, 2021, 11:05:39 »
^
Ei Ville sinne ole tulossa, enkä päästäisi edes, tiedä mitä ällöjä kakkafetissejä sille opettaisit :sheep:

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #26 : Helmikuu 15, 2021, 18:11:20 »
^
Jaajaa, kuka sellaista väittää? Tai no annas kun mä arvaan...KP?

Et lukenut ketjun aloittajan postausta?

Mihin seksinmyynnin hinta perustuu?

Minulla sen valtaosa on, että henkisesti valmistaudun vastaanottamaan tuntemattoman miehen jonka kanssa aion harrastaa seksiä. Itse seksiakti on pienin osa MINUN kokemuksessani. Minun on latauduttava, asennoiduttava, käytävä suihkussa, laitettava hiukset ja meikattava. Minun on valmistauduttava kohtaamaan vieras ihminen ja hänen kehonsa.

Minulle valmistautuminen on koko homman hinta. Tapaaminen on joko plussaa tai miinusta, edelleen plussaa, olenhan ollut jo tovin alalla.

Joten jos pyydät mun tyyppiseltä seksinmyyjältä pikaista, niin et saa, koska jokainen minun valmistautuminen tapaamiseen on vie aikaa noin tunnin.
Joten en ole mikään vartin huora. Soita jollekin toiselle.