Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Myyntiseksin hinta  (Luettu 5374 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Myyntiseksin hinta
« : Helmikuu 13, 2021, 23:02:37 »
Mihin seksinmyynnin hinta perustuu?

Minulla sen valtaosa on, että henkisesti valmistaudun vastaanottamaan tuntemattoman miehen jonka kanssa aion harrastaa seksiä. Itse seksiakti on pienin osa MINUN kokemuksessani. Minun on latauduttava, asennoiduttava, käytävä suihkussa, laitettava hiukset ja meikattava. Minun on valmistauduttava kohtaamaan vieras ihminen ja hänen kehonsa.

Minulle valmistautuminen on koko homman hinta. Tapaaminen on joko plussaa tai miinusta, edelleen plussaa, olenhan ollut jo tovin alalla.

Joten jos pyydät mun tyyppiseltä seksinmyyjältä pikaista, niin et saa, koska jokainen minun valmistautuminen tapaamiseen on vie aikaa noin tunnin.
Joten en ole mikään vartin huora. Soita jollekin toiselle.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #1 : Helmikuu 13, 2021, 23:39:43 »
Kysyntään ja tarjontaanhan se hinta perustuu.

Jos vieraan ihmisen kohtaaminen on raskain paikka, niin mites vakkarit? Eikö ne tuolla logiikalla pääsis halvemmalla?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #2 : Helmikuu 14, 2021, 00:12:15 »
Ei, ei todellakaan, koska seksinmyynti on bisnes, elämä on elämä.

Jos jossain vaiheessa en enää saa pyytämääni hintaa, lopetan palvelujeni tarjoamisen. En tarvitse tätä elääkseni.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #3 : Helmikuu 14, 2021, 09:20:49 »
Kysyntään ja tarjontaanhan se hinta perustuu.

Jos vieraan ihmisen kohtaaminen on raskain paikka, niin mites vakkarit? Eikö ne tuolla
logiikalla pääsis halvemmalla?
Veit sanat suustani, kuoma.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #4 : Helmikuu 14, 2021, 09:23:43 »
Jos vieraan ihmisen kohtaaminen on raskain paikka, niin mites vakkarit? Eikö ne tuolla logiikalla pääsis halvemmalla?

Jos on looginen, eikä heilu tuulen mukaan  :laught:
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #5 : Helmikuu 14, 2021, 09:33:20 »
Hinta perustuu aikaan, vaivannäköön ja portinvartiointiin.

Aikaan siten, että pitempi aika maksaa enemmän. Kannattavuuden vuoksi pitkien tapaamisten tuntihinta on kuitenkin edullisempi kuin lyhyiden tapaamisten.

Vaivannäköön siten, että erityistä vaivannäköä vaativat palvelut maksavat ekstraa. Esim. jos joudun etukäteen muovittamaan sängyn, ja heti tapaamisen jälkeen pyykkäämään petivaatteet, niin siihen menee aivan erityisesti aikaa ja vaivaa, josta ansaitsen korvauksen.

Portinvartiointi liittyy anaaliseksiin. En voi harrastaa anaalia aamusta iltaan joka päivä, koska pyllyni menee siitä myttyyn, ja silloin en voisi tarjota kakkaa toisille asiakkailleni (koska mitenkäs säästät kakkaa silloin jos jokainen vastaantulija haluaa vähän kokeilla rassata pyllynreikää). Joten kun anaalista perii lisähintaa, se laskee kysyntää, mikä tekee hyvää sekä pyllyterveydellenim että bisneksilleni.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #6 : Helmikuu 14, 2021, 11:02:17 »
Niin että henkinen valmistautuminen tapaamiseen on niin vaativaa, pyykkiäkin pitää pestä ja huolehtia ulkonäöstään että se on syy pyytää summa x palveluistaan ;D
En perustele hintaani millään, se on vaan hintalappu millä pääsee paneskelemaan minua, jos ei miellytä, niin ei pääse.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #7 : Helmikuu 14, 2021, 11:08:21 »
No siis sehän on ideana kaikessa bisneksessä. Jos asiakas minulta jotain tarvitsee, niin sen hän saa, mutta se maksaa.

Nina menee pesulaan pesettämään susiturkiksiaan ja pöyristyy hinnasta ;D "Mitäs ihmettä, miten tämä voi näin maksaa? Ettehän te ketkut täällä muuta tee kuin pyykkiä pesette päivät pitkät!"
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #8 : Helmikuu 14, 2021, 11:15:27 »
Ei niitä susiturkkeja missään pesuloissa pestä, voi pahvi ;D
Tarkoitin, että miksi myyjän pitäisi perustella hintaansa yhtään millään, jos saa hinnallaan tarpeeksi maksavia asiakkaita.
Jos joku pöyristyy hinnasta, niin ihan vapaasti, toivottavasti ei pyörry ja lyö päätänsä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #9 : Helmikuu 14, 2021, 11:25:03 »
Miten niitä sitten huolletaan :o Eikö pesulassa nimenomaan ole välineet ja ammattitaito korjaamaan Martin hupsis-roiskeet, kun hän niin pöyristyi näkemästään, että ampui lahkeesta läpi jo ovella kätellessä?

Ja eihän niitä hintoja nyt asiakkaille tarvitse mitenkään puolustella, heille joko kelpaa tai sitten ei. Mutta on se ihan tervehenkistä rakentaa oma hinnastonsa jollekin pohjalle ja miettiä, että millaista hintaa kannattaa mistäkin pyytää, jotta molemmat osapuolet voisivat olla hintaan yhtä tyytyväisiä :)
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #10 : Helmikuu 14, 2021, 12:05:54 »
Ja taas joku hintakeskustelu. Väliäkö sillä on mitä kukin pyytää. Ketään ei pakoteta maksamaan sitä. Tarjontaa kun on sen verta laaja, että pitäisi löytyä jokaiselle sopiva.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #11 : Helmikuu 14, 2021, 12:09:30 »
Ja taas joku hintakeskustelu.

No joo mutta tällä kertaa horonomi teki aloituksen. Tajusi kait että uus ketju tai jotain...
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #12 : Helmikuu 14, 2021, 12:22:01 »
Miten niitä sitten huolletaan :o Eikö pesulassa nimenomaan ole välineet ja ammattitaito korjaamaan Martin hupsis-roiskeet, kun hän niin pöyristyi näkemästään, että ampui lahkeesta läpi jo ovella kätellessä?
En kai minä turkkia sisällä pidä, ei pääse Martti pyyhkimään heppiään sussiunatkoohon.
Susi tykkää ulkoilusta räntäsateella ja pakkasella.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #13 : Helmikuu 14, 2021, 12:58:31 »
^ Eikö kukaan ole halunnut vielä naida sinua turkki päällä....Se olisi KARJULLA ensimmäisenä mielessä
Why so fragile?

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #14 : Helmikuu 14, 2021, 13:40:04 »
Onhan tämä hinta keskustelu vähän eri juttu kuin aiemmat sillä tämän on tehnyt palveluntarjoaja joka kertoo mihin hänen hinnoittelussa perustuu. Eikä joku asiakas joka pitää jonkun hupakot hintoja liian kalliina  ;D

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #15 : Helmikuu 14, 2021, 14:18:48 »
Ystävänpäivän kunniaks. Tai no ...

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #16 : Helmikuu 14, 2021, 21:00:02 »
Miten niitä sitten huolletaan :o Eikö pesulassa nimenomaan ole välineet ja ammattitaito korjaamaan Martin hupsis-roiskeet, kun hän niin pöyristyi näkemästään, että ampui lahkeesta läpi jo ovella kätellessä?

Ja eihän niitä hintoja nyt asiakkaille tarvitse mitenkään puolustella, heille joko kelpaa tai sitten ei. Mutta on se ihan tervehenkistä rakentaa oma hinnastonsa jollekin pohjalle ja miettiä, että millaista hintaa kannattaa mistäkin pyytää, jotta molemmat osapuolet voisivat olla hintaan yhtä tyytyväisiä :)

Olen käsittänyt että nuo paskahommat ovat sinulle paljon tutumpia kuin Ninalle, joten voinet varmasti myös itse vastata tuohon paskalahkeen siivoukseen paremmin kuin kukaan muu täällä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2021, 21:01:37 kirjoittanut thorath »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #17 : Helmikuu 14, 2021, 21:26:53 »
Miksi minä tarvitsen alennusta. Minulla sen tarve perustuu valtaosin siihen, että henkisesti valmistaudun tapaamaan tuntemattoman naisen jonka kanssa aion harrastaa seksiä. Itse seksiakti on pienin osa MINUN kokemuksessani. Minun on latauduttava, asennoiduttava, käytävä suihkussa, laitettava hiukseni kaljun peitoksi ja ajettava parta. Minun on valmistauduttava kohtaamaan vieras ihminen ja hänen kehonsa.
Ja vitut. En minä mitään alennusta tarvitse. Vaan nuo perusteet on vähän... No joo.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2021, 21:35:43 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7663
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #18 : Helmikuu 14, 2021, 21:35:46 »
Miksi minä tarvitsen alennusta. Minulla sen perustuu valtaosin siihen, että henkisesti valmistaudun tapaamaan tuntemattoman naisen jonka kanssa aion harrastaa seksiä. Itse seksiakti on pienin osa MINUN kokemuksessani. Minun on latauduttava, asennoiduttava, käytävä suihkussa, laitettava hiukseni kaljun peitoksi ja ajettava parta. Minun on valmistauduttava kohtaamaan vieras ihminen ja hänen kehonsa.
Ja vitut. En minä mitään alennusta tarvitse. Vaan nuo perusteet on vähän... No joo.

Ai jaa. Minä tarviin ihan vaan pillua. Kai sitä joutuu aina siistiytymään, ettei huoran hymy hyydy.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myyntiseksin hinta
« Vastaus #19 : Helmikuu 14, 2021, 21:58:42 »
Mihin seksinmyynnin hinta perustuu?

Minulla sen valtaosa on, että henkisesti valmistaudun vastaanottamaan tuntemattoman miehen jonka kanssa aion harrastaa seksiä. Itse seksiakti on pienin osa MINUN kokemuksessani. Minun on latauduttava, asennoiduttava, käytävä suihkussa, laitettava hiukset ja meikattava. Minun on valmistauduttava kohtaamaan vieras ihminen ja hänen kehonsa.

Minulle valmistautuminen on koko homman hinta. Tapaaminen on joko plussaa tai miinusta, edelleen plussaa, olenhan ollut jo tovin alalla.

Joten jos pyydät mun tyyppiseltä seksinmyyjältä pikaista, niin et saa, koska jokainen minun valmistautuminen tapaamiseen on vie aikaa noin tunnin.
Joten en ole mikään vartin huora. Soita jollekin toiselle.

Kysyntään ja tarjontaanhan se hinta perustuu.

Jos vieraan ihmisen kohtaaminen on raskain paikka, niin mites vakkarit? Eikö ne tuolla logiikalla pääsis halvemmalla?

Ei, ei todellakaan, koska seksinmyynti on bisnes, elämä on elämä.

Jos jossain vaiheessa en enää saa pyytämääni hintaa, lopetan palvelujeni tarjoamisen. En tarvitse tätä elääkseni.

Vakkarit on yliarvostettuja. Voi pyytää täyden hinnan kun on aina uusi asiakas.