Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Beatrix oharit!  (Luettu 9455 kertaa)

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Beatrix oharit!
« : Helmikuu 11, 2021, 18:59:42 »
Pakko kirjoittaa varoituksen sana Beatrix:stä.

Teki tänään kello 19.00 ajalle oharit ilman mitään selityksiä. Aika oli varattuna 24h etukäteen.
Tehnyt myös aiemmin ainakin 2 kertaa oharit.
Ajanvarauskin nykyään hirveän hankalaa verrattuna muutaman vuoden takaiseen, jolloin oli täysin uusi suomessa.

Oharit ei siis kylläkään mikään yllätys tämän kanssa, joten varautukaa niihin!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #1 : Helmikuu 11, 2021, 21:06:09 »

Tehnyt myös aiemmin ainakin 2 kertaa oharit.


Montako kertaa kannattaa yrittää :boozing:
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #2 : Helmikuu 11, 2021, 21:38:38 »
Olen tavannut kyseisen neitokaisen ja minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä.
Vähän sekoilua oli hänen puoleltaan tapaamisessa, kun olin ala ovella niin pyysi painamaan summeria vaikka talossa ei ollut summereita ja loppujen lopuksi heitti avaimet parvekkeelta mulle.
Tapaaminen itsessään oli ihan ok, mutta en lähtisi hehkuttamaan.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #3 : Helmikuu 11, 2021, 21:45:32 »
^
Heitti avaimet parvekkeelta sulle? Aika legendaarista.😄
Amator

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #4 : Helmikuu 11, 2021, 21:58:23 »
^
Heitti avaimet parvekkeelta sulle? Aika legendaarista.😄

Pohjoisessa tapahtuu legendaarisia asioita 😇
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #5 : Helmikuu 12, 2021, 12:19:35 »
loppujen lopuksi heitti avaimet parvekkeelta mulle.

Tässä kohtaa lähen aina baariin ja sanon " pistä viestiä kun ruoka on valmista"
Why so fragile?

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #6 : Helmikuu 12, 2021, 13:07:48 »

Tehnyt myös aiemmin ainakin 2 kertaa oharit.


Montako kertaa kannattaa yrittää :boozing:

Tää on kyllä aina yhtä mielenkiintoista, että joku yrittää tavata uudestaan tyttöä joka on tehnyt oharit. Se on kerrasta poikki tyyliin "you had a chance to suck my dick, but you blew it up"
Vähän sama kuin on yrittää vuoden tavata jotain hupakkoa onnistumatta siinä.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #7 : Helmikuu 12, 2021, 14:08:59 »
^
Heitti avaimet parvekkeelta sulle? Aika legendaarista.😄

Pohjoisessa tapahtuu legendaarisia asioita 😇

Sattuu niitä etelässäkin niin kuin minulle kerran Helsingissä. Neito heitti avaimet ikkunasta ties monennestako kerroksesta. Aika luottavaista, kun en ollut häntä aiemmin tavannut. Ei ollut Beatrix vaan ihan kotiperäinen neito.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Liquid Tension

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #8 : Helmikuu 12, 2021, 16:36:52 »
Tapasin keskiviikkona Beatrixin kanssa. Vuokrattu kämppä oli aika viileä, mutta ajanvarauksessa ei ollut ongelmia.

Muokkaus: Lisäämpä vielä että Englannin taito ei ole tän tytön vahvimpia taitoja, voisin kuvitella että tulee ongelmaksi joskus myös tapaamisten sopimisessa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2021, 16:39:57 kirjoittanut Liquid Tension »

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #9 : Helmikuu 12, 2021, 16:40:36 »
Aloittajan motiivi lienee mustamaalata kyseistä palveluntarjoajaa, koska itsellä ja viesteistä päätelleen kellään muullakaan ei ole ollut kyseisen mimmin kanssa mitään ongelmia.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #10 : Helmikuu 12, 2021, 18:54:34 »
Kävin joskus vuosi tai kaksi sitten kun oli aloittelemassa. Oli silloin ihan ok käynti, myöhemmin kävin toisen kerran ja oli jo vähän heikompi kokemus. Vähän oli jo silloni sekavan oloista säätöä, joten en tuota ihmettele..

Jotain kotimaista puoli-amatööriä on tullut käytyä, vaikka on vähän oharia tullut, se on vähän ymmärrettävämpää että joskus jotain sattuu. Mutta tuo kun tullaan ihan vain työkseen tekemään ulkomailta asti, ja tehdään ohareita niin kyllä siinä jättää jo mielellään väliin. Sitten on niitä aikoja kun ei mitään hyvää listoilla pitkään aikaan niin voi tietenkin sortua..

 :sheep:

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #11 : Helmikuu 12, 2021, 22:23:17 »
En tiedä miten yleinen, mutta ulkkareiden kohdalla taida meno olla kutakuinkin sellaista, mikäli joku varaa ylihuomiselle klo 12 ajan ja toinen soittaa vaikka tuntia  aikaisemmin samaa aikaa, menee tuo aikaa mitä luultavammin sille tuntia aikaisemmin soittelijalle. Ei se PT välttis edes muista jonkun varanneen ajan 3 päivää aikaisemmin. Ja en ole tavannut. Avaimia on kyllä kerran heitetty parvekkeelta. Ja sitä Vantaalla.


Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #12 : Helmikuu 14, 2021, 20:27:04 »
Aloittajan motiivi lienee mustamaalata kyseistä palveluntarjoajaa, koska itsellä ja viesteistä päätelleen kellään muullakaan ei ole ollut kyseisen mimmin kanssa mitään ongelmia.

Minulla ei ole mitään tarvetta mustamaalata Beatrix:ä. Minulla on viestit tapaamisen sopimisesta puhelimessa, jos joku tätä epäilee.


Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #13 : Helmikuu 14, 2021, 20:33:23 »
Tämä menee entistä erikoisemmaksi.

Beatrix lähetti viestin torstai iltana. Kirjoitti, että voisimme tavata perjantai aamuna, mutta kertoisi tarkemman paikan vasta aamulla. (Mikä ymmärrettävää.)

Laitoin perjantaina aamulla muutaman viestin  yli tunti ennen sovittua tapaamisajankohtaa, että pitäisi oikeasti se osoite jo tietää.
Näihin ei Beatrix vastannut yhtään mitään.

Laitoin sitten viestiä, että nyt menee kyllä erikoiseksi ja mikä käytökseen on syynä, kun tavattua kymmeniä kertoja aiemminkin?



Tähän Beatrix vastasi myöhemmin, että teki tämän täysin tarkoituksella, koska kysyin hänen osoitettaan viestillä jo sovittuun tapaamiseen?
(Tapaaminen on aika hankalaa, jos toinen ei lähetä tarkkaa osoitetta edes tuntia ennen tapaamista.)


Vastasin, että nyt alkaa kyllä olla todella ihmeellistä ja lähetin Beatrixin aiemmin syksyllä hänen lähettämänsä viestin tapaamisen jälkeen.
(Jossa kertoi, että tekisi seuraavalla kerralla OWO:n ilman extraveloitusta, koska nähty useasti aiemminkin.)


Tämän jälkeen Beatrix laitoikin myöhemmin päivällä viestiä, että taitaakin tietää nyt kuka olen. Kirjoitti että
oli luullut kyseessä olevan joku uusi tuttavuus. Tämän vuoksi hän teki tarkoituksella täysin vääriä aikavarauksia?


Tämän jälkeen lähetimme perjantai illalla useamman kymmenen viestiä, joissa Beatrix ehdotti itse alkuun lauantai-iltaa uudeksi tapaamisajankohdaksi.
Tähän vastasin, että en voisi tavata kuin aikaisintaan sunnuntaina illalla ja sovimme tapaamisajankohdaksi sunnuntain kello 21, johon Beatrix vastasi että aika sopisi hänelle erittäin hyvin ja vahvisti tapaamisajankohdan.



Tänään kuitenkin Beatrix ei enää vastanutkaan viestihin enää mitään vaikka ne perille menivät, eikä myöskään misään vaiheessa perunut ehdottamaansa ajankohtaa.

Kyseessä oli siis täysin tietoinen aikataulujen kusetus Beatrix:ltä ja vieläpä useamman kerran.


Perjantaina Beatrix vielä onnistui selittämään omat oharinsa, mutta nyt vaikea ottaa yhtään mitään selitystä enää
vastaan. Erikoisinta on, että Beatrix itse näki perjantaina vaivaa monta kymmentä viestiä, että saataisiin uusi
tapaaminen sovittua tälle viikonlopulle.
Viestien lomassa valitteli, että hänelle tehdään ohareita myös.


Tapasin Beatrin parin vuoden aikana toistakymmentä kertaa, nyt kuitenkin olen pakotettu varoittamaan hänen
oharitehtailustaan, joille en keksi edes mitään järkevää syytä.


Jos olisin itse ottanut ensimmäisen kerran yhteyttä, en olisi edes yrittänyt ottaa toista kertaa yhteyttä.
Nyt Beatrix tietoisesti itse teki saman viikon aikana useita kertoja aikataulun vahvistamisen, joita ei itse
halunnut edes alkujaan pitää.

Minun on vaikea uskoa että olisin ainoa, jolle tekee tätä. Itse tuskin enää otan häneen jatkossa yhteyttä ja
varmaan kannattaa muidenkin miettiä miksi pitäisi ottaa yhteyttä epävarmoihin, kun tapaamiset voi sopia ilman mitään
säätämisiäkin.



Erikoisinta kaikessa on että pelkästään kymmeniä kehujakin saaneet hupakot onnistuvat lopulta itse pilaamaan oman
maineensa.


Kyseessä on siis näistä kahdesta Beatrix nimellä ilmoittavista Unkarin kotimaakseen ilmoittava.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2021, 20:38:45 kirjoittanut thorath »

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #14 : Tammikuu 19, 2022, 18:06:24 »
Onko tämä sama, joka ilmoittelee Beatrice GFE tällä hetkellä RE:ssä?

On kyllä sekopäistä touhua nykyään. Viime keväänä oli hyvä visiitti, mutta nyt ihan jotain muuta.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #15 : Tammikuu 19, 2022, 18:15:51 »
Onko tämä sama, joka ilmoittelee Beatrice GFE tällä hetkellä RE:ssä?

On kyllä sekopäistä touhua nykyään. Viime keväänä oli hyvä visiitti, mutta nyt ihan jotain muuta.

Oli, siis ilmoitusnumero 136450. Mitä tarkoitat tuolla sekopäistä touhua nykyään?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #16 : Tammikuu 19, 2022, 18:21:24 »
Onko tämä sama, joka ilmoittelee Beatrice GFE tällä hetkellä RE:ssä?

On kyllä sekopäistä touhua nykyään. Viime keväänä oli hyvä visiitti, mutta nyt ihan jotain muuta.
Mitä tarkoitat tuolla sekopäistä touhua nykyään?
Entisenä ruudinkeksijänä jopa minä ymmärrän mitä sekopäisyys tarkoittaa. Pitääkö sinulle myös "suomentaa" sana pillu?
Why so fragile?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #17 : Tammikuu 19, 2022, 18:26:47 »
Onko tämä sama, joka ilmoittelee Beatrice GFE tällä hetkellä RE:ssä?

On kyllä sekopäistä touhua nykyään. Viime keväänä oli hyvä visiitti, mutta nyt ihan jotain muuta.
Mitä tarkoitat tuolla sekopäistä touhua nykyään?
Entisenä ruudinkeksijänä jopa minä ymmärrän mitä sekopäisyys tarkoittaa. Pitääkö sinulle myös "suomentaa" sana pillu?

Jekyll ymmärtääkseni oli tavannut ennemmin, sinä ymmärtääkseni et.
Mikä oli sekopäistä paikan päällä vai oliko ajanvaraus yhtä sekopäistä kuin itsellä vaikka aiemmin ei ollut mitään ongelmia missään.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #18 : Tammikuu 19, 2022, 18:33:53 »
Ei jaksa suomentaa ja mitä vittua sillä tiedolla teet kun et oo enää menossa? Ootko joku kylä kyylä?
Sanon tästä mimmistä vaan että ei jatkoon - enkä suomenna sitä enempää, ainakaan sinulle.

Kylän marttakerho kokoontuu toisaalla. Sieltä voi irrota juoruja.

(pssst, sekopäistä touhua tarkoittaa että on ollut astetta enemmän HULLU meno. nyt on jo suomennus puolivälissä, ymmärsitkö?)
Why so fragile?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Beatrix oharit!
« Vastaus #19 : Tammikuu 19, 2022, 18:39:13 »
Ei jaksa suomentaa ja mitä vittua sillä tiedolla teet kun et oo enää menossa? Ootko joku kylä kyylä?
Sanon tästä mimmistä vaan että ei jatkoon - enkä suomenna sitä enempää, ainakaan sinulle.

Kylän marttakerho kokoontuu toisaalla. Sieltä voi irrota juoruja.

(pssst, sekopäistä touhua tarkoittaa että on ollut astetta enemmän HULLU meno. nyt on jo suomennus puolivälissä, ymmärsitkö?)

Ei ole väliä itselle, mutta kerrotaanhan täällä koko ajan ohareista ja muistakin huonoista kokemuksista. Mitä merkitystä niistäkään on kertoa yhtään kun eihän kenenkään tarvitse etukäteen tietää ja itsekään ei enää toista kertaa mene kuin korkeintaan jos on vaihtanut nimimerkkiä.