Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE  (Luettu 12787 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #60 : Helmikuu 14, 2021, 00:26:15 »
Suosittelen tekemään kuin minä, esillä on minulla OS (omaa sukua) Paulatar

Mun oli pakko lopettaa nikin käyttö koska Str bannasi sen, kuten myös käyttämäni hotellikuolema Kuopiossa ja pari muuta  :sheep:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #61 : Helmikuu 14, 2021, 07:12:42 »
Suosittelen tekemään kuin minä, esillä on minulla OS (omaa sukua) Paulatar

Mun oli pakko lopettaa nikin käyttö koska Str bannasi sen, kuten myös käyttämäni hotellikuolema Kuopiossa ja pari muuta  :sheep:

Tuo onkin mielenkintoista, että mitä järkeä on bannauksessa, jos bannattu ihan ylläpidon tieten jatkaa samaa jargonia uudella nimimerkillä? Toinen kuka tulee mieleen on tämä lööperi tällä kertaa nimimerkillä teme696.
Saahan sillä tavoin tietysti lisää rekisteröityneitä käyttäjiä foorumille ;D Oikeastaan jos ylläpidon tiedossa on samalla henkilöllä monta nimimerkkiä, niin ne kaikki voisi lukea henkilön profiilissa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #62 : Helmikuu 14, 2021, 08:30:01 »
^ En ole koskaan ymmärtänyt, en tule koskaan ymmärtämään ja ilmeisesti minun ei tarvitse koskaan ymmärtää, että minkä ihmeen takia bannattu saa tulla takaisin uudella nimimerkillä. Ihan vaan yleisesti ottaen. Sitä en tiedä, ottaako Teme aurinkoa saimaanrannalla.
Why so fragile?

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #63 : Helmikuu 14, 2021, 08:53:56 »
^ En ole koskaan ymmärtänyt, en tule koskaan ymmärtämään ja ilmeisesti minun ei tarvitse koskaan ymmärtää, että minkä ihmeen takia bannattu saa tulla takaisin uudella nimimerkillä. Ihan vaan yleisesti ottaen. Sitä en tiedä, ottaako Teme aurinkoa saimaanrannalla.

Oletko klikannut Ilmoita valvojille nappia ja kertonut saatesanoissa tämän.

Joskus jäsenet tietävät enemmän kuin ylläpito eikä foorumilla huutelu auta yhtään.

Muutoinkin kaikki taitavat luulla miten ylläpito tietää kaikki, huomaa kaikki ja osaavat reagoida heti sillä tavalla että kaikki jäsenet ovat tyytyväisiä.

Luulo ei ole sama asia kuin tieto.
Ihanat naiset.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #64 : Helmikuu 14, 2021, 09:07:30 »
^ En ole koskaan ymmärtänyt, en tule koskaan ymmärtämään ja ilmeisesti minun ei tarvitse koskaan ymmärtää, että minkä ihmeen takia bannattu saa tulla takaisin uudella nimimerkillä. Ihan vaan yleisesti ottaen. Sitä en tiedä, ottaako Teme aurinkoa saimaanrannalla.

Oletko klikannut Ilmoita valvojille nappia ja kertonut saatesanoissa tämän.

En koska ei ole ketään kenestä ilmoittaisin. Toistan " Sitä en tiedä ottaako Teme aurinkoa saimaanrannalla "

Mutta Mikäli ottaa niin minua se ei haittaa.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #65 : Helmikuu 14, 2021, 09:10:31 »
Saattaa olla että *** ei ole antanut moderoinnille oikeuksia nähdä ip-osoitteita. Jäseniä ne modetkin ovat ja kokeile kirjoittaa naapurisaitin nimi foorumille, niin näet kuinka tarkkaan modet seuraavat kirjoituksia 😁







Edit: poistettu spekulointeja ylläpidosta.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2021, 13:31:20 kirjoittanut Shark »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #66 : Helmikuu 14, 2021, 09:14:15 »
^ " Kielletyt hedelmät " häviää parhaimmillaan minuutin sisään. Ehdit sen juuri lukemaan mutta kun yrität lainata kirjoitusta niin ruutuun pamahtaa tyyliin " tämä on oikeuksiesi ulkopuolella "
Why so fragile?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #67 : Helmikuu 14, 2021, 09:16:56 »
53k5i7r3ff17 sivuilla on seksisaitin mainos, mutta toisinpäin se on "Verboten".
Vastaanotan varoituksen..
Saitin Bud Spencer

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #68 : Helmikuu 14, 2021, 10:00:20 »
Saattaa olla että *** ei ole antanut moderoinnille oikeuksia nähdä ip-osoitteita. Jäseniä ne modetkin ovat ja kokeile kirjoittaa naapurisaitin nimi foorumille, niin näet kuinka tarkkaan modet seuraavat kirjoituksia 😁

Eiköhän foorumisofta täälläkin hoida kiellettyjen sanojen tilalle tähtirivin tms. ihan automaattisesti.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2021, 13:31:58 kirjoittanut Shark »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #69 : Helmikuu 14, 2021, 10:07:38 »
Kiitos tiedosta, näköjään nykyään muokkaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #70 : Helmikuu 14, 2021, 10:11:15 »
Saattaa olla että *** ei ole antanut moderoinnille oikeuksia nähdä ip-osoitteita. Jäseniä ne modetkin ovat ja kokeile kirjoittaa naapurisaitin nimi foorumille, niin näet kuinka tarkkaan modet seuraavat kirjoituksia 😁

Eiköhän foorumisofta täälläkin hoida kiellettyjen sanojen tilalle tähtirivin tms. ihan automaattisesti.

En tiedä. Ylläpito voisi perustella  :laught:
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2021, 13:41:01 kirjoittanut Shark »
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #71 : Helmikuu 14, 2021, 10:47:24 »
Jos saa banaania siitä, että rikkoo sääntöjä niin siihen on syynä ihan oma tyhmyys, eikä mikään modejen mielivalta  ;D Joillekin se tuntuu olevan ylitsepääsemätön ongelma. Siinä tilanteessa kannattaa valita joku toinen foorumi, mutta siellä sitten keskustelun taso on mitä on :laught:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #72 : Toukokuu 28, 2021, 08:13:54 »
Ylläpidossa on pelkkiä akkoja, jotka poistaa kaikki vaarin asialliset ja vähemmän asialliset viestit bittiavaruuteen. Mutta sitten kun työtön, kaikkien läskien suojelupyhimys suoltaa jallukännistä tajunnanvirtaa joka ketjuun, ylläpito niiaa ja antaa ranskalaisia poskisuudelmia baskeripäiselle juopolle.  :laught:   

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKSI EI YLLÄPITO PERUSTELE
« Vastaus #73 : Toukokuu 28, 2021, 08:40:36 »
Ylläpidossa on pelkkiä akkoja, jotka poistaa kaikki vaarin asialliset ja vähemmän asialliset viestit bittiavaruuteen. Mutta sitten kun työtön, kaikkien läskien suojelupyhimys suoltaa jallukännistä tajunnanvirtaa joka ketjuun, ylläpito niiaa ja antaa ranskalaisia poskisuudelmia baskeripäiselle juopolle.  :laught:   
Kuvailit juuri meikäläisen aivoissa olevan mielikuvan kyseisestä kirjoittelijasta tarkalleen😆.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.